2018-11-24, 13:57
Medlem
Skottihuvets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Ahahahaa!
Förlåt, känner mig lite taskig som går på någons utseende, men vilken jäkla skillnad på bryn om man jämför med reklamen nedanför

https://minfil.com/D2sdP7l6b0/04044E...DC2C3B11E_jpeg

Hon har ju klistrat på dom spegelvända, vänster bryn på höger öga och vv.

Eller?
Citera
2018-11-24, 14:14
Medlem
Anna Book Toledano 
23 november, 2018 kl. 22:47 

Hej Lena, inte vågat alls faktiskt! Det är mitt jobb sedan 34 år tillbaka och jag behärskar dom mötena till 100%.
Vad dom sedan VÄLJER att lyfta och vinkla i vissa lägen rår jag inte på. Men det säger mer om dom än om mig. Jag står för allt jag pratar om.
Kommentarer på Aftonbladet?!? Sådan smörja läser jag aldrig – & nått behov av att blocka har jag inte på andras kanaler. Jag bryr mig inte, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Det är mer folk utav din sort verkar det som eftersom du har stenkoll.
Kul att du tycker bloggen är fin…
Och fattigt innehåll för att det kanske inte händer så mycket i mitt liv skriver du.
Det bevisar bara att jag gör helt rätt med bloggen och inte är så transparent och delar med mig utav precis vad jag gör eller inte. Men nyfiken på huset är du iallafall – det kanske också blir fattigt. Kanske bara ska blogga om PWs och möten trots allt😂
Men då hittar du säkert nån rikare blogg att läsa.
Ditt förakt lyser igenom och genomsyrar verkligen varje ord i kommentaren.
Hoppas du känner dig stolt och mår riktigt bra nu.
Och bara så du vet, jag kommer behandla folk, så som dom behandlar mig.
Ha det!!!!
Anna.

Nu kom den riktiga Anna fram någon vågade lite försiktigt ifrågasätta hennes grandiosa självbild och då blir Tunnan top tunnor rasande och då kommer hennes narcissistiska personlighet fram människan skall få veta hut. Några utfall till så kanske hon ryker och då åker offerkoftan på och lite klassiskt buhu
Citera
2018-11-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Anna Book Toledano 

Hej Lena, inte vågat alls faktiskt! Det är mitt jobb sedan 34 år tillbaka och jag behärskar dom mötena till 100%.
Vad dom sedan VÄLJER att lyfta och vinkla i vissa lägen rår jag inte på. Men det säger mer om dom än om mig. Jag står för allt jag pratar om.
Kommentarer på Aftonbladet?!? Sådan smörja läser jag aldrig – & nått behov av att blocka har jag inte på andras kanaler. Jag bryr mig inte, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Det är mer folk utav din sort verkar det som eftersom du har stenkoll.
Och fattigt innehåll för att det kanske inte händer så mycket i mitt liv skriver du.
Det bevisar bara att jag gör helt rätt med bloggen och inte är så transparent och delar med mig utav precis vad jag gör eller inte. Men nyfiken på huset är du iallafall – det kanske också blir fattigt. Kanske bara ska blogga om PWs och möten trots allt😂
Ha det!!!!

Anna.

Nu kom den riktiga Anna fram någon vågade lite försiktigt ifrågasätta hennes grandiosa självbild och då blir Tunnan top tunnor rasande och då kommer hennes narcissistiska personlighet fram människan skall få veta hut. Några utfall till så kanske hon ryker och då åker offerkoftan på och lite klassiskt buhu

Hon är/var så otroligt otrevlig i detta riktigt fruktansvärd hennes sanna ansikte kom fram. Hon anser hon är Guds gåva till befolkningen har ingen som helst insikt i egna fel och brister.
Efter hur hon hanterat sonens domar så anser jag hon är totalt bortgjord och slut på den svenska artist marknaden vem vill ha med henne att gör?! Precis som idioten säger radera blockera bort men henna
Citera
2018-11-24, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna bryr sig inte ett dugg om kommentarer!
Från bloggen:

Hej Anna!
Låter spännande med Aftonbladet men även samtidigt väldigt vågat.
Hur hanterar du alla jobbiga kommentarer som publiceras på Aftonbladets FB sida när du inte kan blockera dem?
Brukar ju alltid bli en hel del taskiga kommentarer när de skriver om dig.
Du har jättefin blogg men liiite för fattigt innehåll men det kanske inte händer så mycket i ditt liv.
Ser framemot ert husköp och få följa renoveringen av huset.

Anna Book Toledano 

Ha det!!!!
Anna.
Hahaha.. hon är bra störd alltså Börjar med att skriva om att hon minsann inte bryr sig om andras kommentarer och sedan en lång, passivt aggressiv, utläggning där hon kommenterar folks kommentarer.. Tänk att leva med denna människa, fyfan vad påfrestande. Familjen lär ju gå runt på helspänn hela tiden, jag förstår att maken jobbar så mycket. Dels för att hålla henne nöjd med cashflow och för att hålla sig borta från henne. Jag tror att en skilsmässa skulle vara det absolut bästa för exakt alla i familjen. Då kanske, kanske, vår världsstjärna skulle vakna upp.
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Tomma tunnor skramlar mest.
Fyrkantiga tunnor skramlar mest
Citera
2018-11-24, 17:41
Medlem
Anna Book Toledano 23 november, 2018 kl. 22:47

"Kommentarer på Aftonbladet?!? Sådan smörja läser jag aldrig – & nått behov av att blocka har jag inte på andras kanaler. Jag bryr mig inte, har aldrig gjort och kommer aldrig göra."

Hon läser inte om sig själv? Hon bryr sig inte om vad andra tycker?

"Och fattigt innehåll för att det kanske inte händer så mycket i mitt liv skriver du.
Det bevisar bara att jag gör helt rätt med bloggen och inte är så transparent och delar med mig utav precis vad jag gör eller inte."

Säger kvinnan som fotar sig själv när hon hämtar ut sina löständer på bensinmacken.
Säger kvinnan som periscopar stupfull med fjortisar på kvällarna
Säger kvinnan som bölar ut över att tvättmaskinen inte är lagad för att hon "gråtit så mycket".
Säger kvinnan som öppnar upp sitt hem, källare, garderober och toalett i svensk television

"Men nyfiken på huset är du iallafall – det kanske också blir fattigt."
För en gångs skull håller jag med fettot - huset lär bli av det fattiga slaget.

"Ditt förakt lyser igenom och genomsyrar verkligen varje ord i kommentaren.
Hoppas du känner dig stolt och mår riktigt bra nu."

Säger kvinnan som kallar andra kvinnor för hyndor och horor
Säger kvinnan som försvarar barnvåldtäktsman
Säger kvinnan som hävde ur sig skit mot de andra deltagarna i Mello när hon åkte ut
Citera
2018-11-24, 18:39
Medlem
Karaoke-kväll på O'learys i Huddinge.

Ja, det krävs en världsstjärna till något sådant ^^ Karriären går verkligen hårt framåt

Gaget, det är en en hamburgertallrik som vanligt eller?
Citera
2018-11-25, 14:56
Medlem
Någon som såg henne i Huddinge?
Citera
2018-11-25, 15:21
Medlem
Killthepoors avatar
Herregud nu har hon fått en knäpp, hon går loss som en fräsande katt i kommentarsfältet nu ju..Känns inte som att det är bra för hennes nerver med den här bloggen alltså, att hon orkar skriva dessa ofantligt långa försvarstal? När hon ändå inte bryr sig?😏

[quote] Lena 24 november, 2018 kl. 09:39
Du borde verkligen träna på hur du bemöter din publik.
Alla delar inte dina åsikter och du gör dig till ett offer så fort någon inte tycker lika med dig.
Så fort någon ställer en obekväm fråga blockerar du. Varför får man tex inte ställa frågor kring din gastric bypass operation?
Gick något fel med operation? Har du gjort återställning ?
Vi är många som funderar göra den operationen och vill gärna höra din erfarenhet.
Du kanske kan varna andra att avstå från gastric pypass!
Ibland har du faktiskt väldigt ful attityd mot dina följare.
Tack vare oss vill tex tidningar skriva om dig.

Svara
Anna Book Toledano 24 november, 2018 kl. 13:21
Hej igen Lena, den kritiken du riktar mot mig tycker jag du ska ge dig själv också.
Menar du på fullaste allvar att bara för att jag är offentlig och bloggar, så ska jag ta vilka frågor som helst, hur dom än är formulerade? Jag HÖR och KAN tyda ironi, hån och dolda elakheter. Och det ska jag naturligtvis inte behöva.

Alla måste verkligen inte dela mina åsikter!!! Du KÄNNER verkligen inte mig 😄
Och jag blockerar verkligen inte alla. Det baserar du antingen på rykten som du väljer att tro på. Eller, så har jag förmodligen blockat dig vid nått tillfälle – så du har personlig erfarenhet. Men jag blockerar inte för att något blir obekvämt som du antar och påstår. Som sagt du känner inte mig.
Jag KAN resonera och prata om det mesta, tro inget annat. Men måste jag det alltid? Passar det sig alltid? Handlar det alltid bara om mig?
Svaret på alla frågor är – nej.

NÄR har jag sagt att man inte får ställa frågor om min GBP??? Herregud har ju föreläst om den hur många gånger som helst och inte bara ensam. Även med båda mina läkare som jag ännu har god kontakt med.
Jag pratar ofta om GBP när folk frågar mig.
Allt har gått jättebra, bara att jag har varit tydlig med att den inte var någon mirakellösning gällande vikten. Den gav en liten i mitt fall knuff i ryggen och jag är väldigt glad att jag gjorde den 😀 så ditt påstående är även detta falskt. Däremot råkade jag ut för 2 nästan dödliga Tarmvred efter min GBP och dom kanske aldrig hade hänt om jag inte opererat mig, då risken för tarmvred ökar efter en GBP.
Sen tycker jag du ska skaffa dig mycket mer information om de olika viktoperationerna innan du bestämmer dig, eller någon annan som tänker i dom banorna.
För om du var påläst så kan man förvisso göra en återställning med en GBP men det rekommenderas ju inte i första hand utav läkarna. Det är sin kropp man utsätter för stora risker och påverkan. Ingen jävla lek!!! Så man bör vara påläst och så säker man nu bara kan inför ett sådant beslut och ta det på allvar. DET gjorde jag och att göra en återställning är inget jag någonsin skulle vilja göra, eller ens skulle rekommendera. Jag har lärt mig att leva med dom 10% utav min magsäck som är kvar efter OP. Det skulle i min värld vara idioti & det står jag för. Men jag har aldrig haft mat som missbruk, så jag pratar bara för mig själv. Dom flesta kan ju inte sluta äta och äter mycket – det är inte min problematik 😃
Det går däremot liiiite lättare med att återställa en Gastric Banding & en sleeve och det har jag som sagt var inte heller nån erfarenhet utav. Så hoppas du nu lärt dig något och känner att du fått svar på ditt lösryckta påstående?!
Och du säger att det är tack vare er tidningarna vill skriva om mig?!?! Och?
Vad ska jag svara på det tycker du?
Och ni vill läsa om mig och köper dessutom tidningarna för att jag tex. intresserar er……jorden är rund.
Är det också MITT fel?!?!
Träna på hur jag möter min publik! Dom bemöter jag med samma värme och positivitet som dom ger mig. Har alltid gjort och kommer alltid så göra. Men du är nog inte min publik Lena.
Och så som personer som du går på mig, kommer jag också att göra.
Behandla andra så som dom behandlar dig / eller så som du själv vill bli behandlad. Alla har vi val, och jag är väldigt principfast i mina val och står för dom – vare sig du eller nån annan håller med.

Och en sak till, ( vet inte om du är Anders Övfergårds syster, mamma eller mormor ) något offer är jag då fan inte!
Har aldrig sett mig som ett offer faktiskt, men blivit matad med det.
Men det tar stop här och nu!
Jag är sjukt stark och fullständigt självständig sedan 14 års ålder. Så hoppa av den höga hästen du sätter dig själv på.
Och hur vida du vill läsa min blogg eller inte heller fortsättningsvis – jag gissar dock på att du INTE kommer sluta 😀
Men det står dig hur som helst helt fritt från att fortsätta komma hit och läsa och störa dig på min attityd. Jag gillar inte din attityd heller – så du ser, vi kan vara överens.
Mig spelar det genuint inte någon roll😁 Men tro inte för en sekund att jag kommer tillåtas att tystas, hånas, mobbas eller för en sekund till ta onödig skit. För det är det slut med.

Mvh Anna.[quote]
Citera
2018-11-25, 15:33
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Någon som såg henne i Huddinge?

Är på fredag den 30/11. Så chansen finns fortfarande...
Citera
2018-11-25, 15:35
Medlem
Killthepoors avatar
Och här har vi då två exempel på svar när någon är snäll och trevlig mot henne.
Så kan vi jämföra hur mycket tid och engagemang hon lägger ner på sina hatare vs sina fans.
Inte ens ett vettigt svar till Viola utan bara ngt skit till svar som inte gör någon klokare.
Hon är så jäkla dum och spottar i princip på de som verkligen gillar(?) henne.

Citat:
Viola 25 november, 2018 kl. 02:15
Hihi, folk är inte kloka Jag har alltid gillat dig. Varit många gånger arg när du fått skit! Du är fin så låt aldrig någon igen trampa på dig.. Puss kram och fortsätt din linje…. Mmvh 👵

Svara
Anna Book Toledano 25 november, 2018 kl. 07:35
Hej Viola, tack tack 😄

Mvh Anna.

Citat:
Viola 25 november, 2018 kl. 02:18
PS. Saknar din tider vid spisen med goda recept och vackra upplägg eller har jag bara missat på din blogg?!

Svara
Anna Book Toledano 25 november, 2018 kl. 07:37
Tiderna förändras 😂
Får se hur bloggen tar form framöver.

Anna.
Citera
2018-11-25, 15:39
Medlem
Killthepoors avatar
Är det någon här som har lust att gå dit när hon uppträder? Hade varit för jäkla roligt att se.
Är intresserad av hur mkt folk det är, hur stämningen är, vilken typ av folk, ja lite allmän dokumentation av tillställningen.
Dessvärre bor jag själv alldeles för långt bort.

Har hon någonstans skrivit detta att hon ska uppträda föresten? Eller det är inget hon har stoltserat med?
Citera
2018-11-25, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Anna Book Toledano 23 november, 2018 kl. 22:47

"Kommentarer på Aftonbladet?!? Sådan smörja läser jag aldrig – & nått behov av att blocka har jag inte på andras kanaler. Jag bryr mig inte, har aldrig gjort och kommer aldrig göra."

Hon läser inte om sig själv? Hon bryr sig inte om vad andra tycker?

"Och fattigt innehåll för att det kanske inte händer så mycket i mitt liv skriver du.
Det bevisar bara att jag gör helt rätt med bloggen och inte är så transparent och delar med mig utav precis vad jag gör eller inte."

Säger kvinnan som fotar sig själv när hon hämtar ut sina löständer på bensinmacken.
Säger kvinnan som periscopar stupfull med fjortisar på kvällarna
Säger kvinnan som bölar ut över att tvättmaskinen inte är lagad för att hon "gråtit så mycket".
Säger kvinnan som öppnar upp sitt hem, källare, garderober och toalett i svensk television

"Men nyfiken på huset är du iallafall – det kanske också blir fattigt."
För en gångs skull håller jag med fettot - huset lär bli av det fattiga slaget.

"Ditt förakt lyser igenom och genomsyrar verkligen varje ord i kommentaren.
Hoppas du känner dig stolt och mår riktigt bra nu."

Säger kvinnan som kallar andra kvinnor för hyndor och horor
Säger kvinnan som försvarar barnvåldtäktsman
Säger kvinnan som hävde ur sig skit mot de andra deltagarna i Mello när hon åkte ut

Väl sagt - och skrivet! Helt rätt. Utdraget ut hennes svar på kommentaren till hennes blogg var bara fruktansvärt, jag blir illamående över innehållet och inte minst det dåliga språket. Det märks rent [b]utav [b] på det dåliga språket att hon inte ens gått klart grundskolan. Hennes morsa borde ha straffats för att hon lät Tunnan sluta skolan. Men orsaken var väl stenhård mobbing, även om Tunnan hävdar att det var för att hennes s.k. karriär tog fart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in