2018-08-17, 23:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Just det, skandal!!!

Ett sunt och friskt beteende enligt Anna.
Glöm inte bort att Anna själv är viktigare än barnen🙂
Citera
2018-08-18, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Det ska bli intressant. Då blir det mycket Book/Tolelado i höst och åker hon ut först blir det kalabalik på hög nivå. Vi kommer få läsa spaltmeter vilket fusk som begicks och hur dumma alla var. I vilket fall tror jag alla karlar ser fram emot att få njuta av dotterns fina bakdel. Har ju sett bilden på rumpan och det går inte av för hackor.
Haha, med den sista meningen gjorde du Annas dag Lovar att Anna kommer läsa ditt inlägg en gång i timmen kommande dagarna. Annas favoritbarn får komplimanger för hur hon ser ut, det är stort för mamma Anna.
Citera
2018-08-18, 14:00
Medlem
NiccoJs avatar
Det är otroligt att en hjärndöd vandrande tunna har kunnat stanna i kändissvängen i 35 år utan att prestera ett skit.
Men hon skulle gärna visa insidan av fittan på tv för lite uppmärksamhet.
Citera
2018-08-18, 15:13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Det är otroligt att en hjärndöd vandrande tunna har kunnat stanna i kändissvängen i 35 år utan att prestera ett skit.
Men hon skulle gärna visa insidan av fittan på tv för lite uppmärksamhet.
Det handlar nog mera om lyteskomik. Sen hon förställt sig och numera liknar en slampa är hon inte längre lika intressant för media.
Citera
2018-08-18, 18:01
Medlem
Citat:
I grunden är det synd om alla barnen eftersom de inte mår bra och skulle behöva flytta iväg från alltihopa och utvecklas till egna individer.

Jag tänker på det där vansinnesutbrottet som mamman fick på det yngsta barnet för att hon hade bakat! Normala föräldrar hade uppmuntrat barnet och varit glada och tacksamma. Om jag förstod det rätt kastades istället bullarna ut och det skulle vädras i flera timmar och ungen fick sitta i skamvrån.Skamligt!

Vart kan man läsa om/se detta utbrott?
Citera
2018-08-18, 19:17
Medlem
Boopidoos avatar
Det var en livesändning. Det här är en bra sammanfattning av innehållet (och ytterligare ett bevis på att Halmpyntet är mer än lovligt korkad)

Anna och Roberto hade varit och tränat, och var på väg hem i bilen. De retade sig på att skyltar vid övergångsställen kallas Herr Gårman. Och att skylten Varning för vägarbete föreställer en man.
Sexistiskt och ojämlikt, enl. makarna Toledano!
Bilen parkerades, och man började promenera hem. Roberto irriterade sig på en skylt för kycklingbröstfilé, medan frugan filmade.
Sedan var det dags att ifrågasätta ordet Bankomat. "Vaddå mat?"
De passerade en indisk restaurang, och konstaterade att man kan läsa in en massa snusk i ordet "Indian" (vad det är flyger dock ovanför mitt huvud).

När de kom hem tvärvände Anna i lägenhetsdörren, och rusade ut. Vanessa hade nämligen bakat, och det luktade focaccia i hela bostaden. Anna beordrade att det skulle sprayas med något (toadoftspray, gissar jag) för att få bort bröddoften.
Roberto tyckte att hon skulle gå in, men hon klargjorde att om hon gjorde det så skulle hon trycka i sig hela brödet själv. Lägenheten måste doftsprayas!
Roberto höll henne sällskap ute medan Vanessa doftsanerade lägenheten.
Jag stängde av samtidigt som de sedan gick in.

Fan, hon har tappat det. Och Roberto verkar vara henne hack-i-häl.[/quote]
Citera
2018-08-18, 19:29
Medlem
Loquitas avatar
Jag gick igenom mina bilder och hittade en skärmdump jag tagit från Annas stories den 1:a maj. Fråga mig inte varför. Antar att jag fascinerades av den icke existerande hakan

https://minfil.com/A1g7aeg9b0/147A4B...F56EE97E63.png
Citera
2018-08-18, 20:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Håller hon sig fortfarande undan?Kanske har hon börjat droga igen för att förlora lite vikt om hon ska vara med i BL VIP:Revanschen.
Citera
2018-08-18, 21:30
Medlem
HellsKitchenNoMores avatar
Citat:
Håller hon sig fortfarande undan?Kanske har hon börjat droga igen för att förlora lite vikt om hon ska vara med i BL VIP:Revanschen.

Lilla söta rara Anna håller väl inte på med ladd?
Citera
2018-08-18, 22:37
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Men det blir väl kul för den evigt arbetslösa och hemmaboende gammeljäntans följare att få se hur hon ser ut i verkligheten. Den bilden inte ens påminner om dem som hon lagt upp på sitt IG. Nu får dom stifta bekantskap med en småknubbig snart 30-åring som beter sig som en fjortis och har IQ som en badanka. Det kan bli kul. För dom.

Påminner mig om bilden från när hon var med i Fångarna på fortet och lindades som nån slags mumie, inte så smickrande... Så är det väl iofs med alla bilder utanför hennes Instagram.
Citera
2018-08-18, 22:48
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Påminner mig om bilden från när hon var med i Fångarna på fortet och lindades som nån slags mumie, inte så smickrande... Så är det väl iofs med alla bilder utanför hennes Instagram.
Ännu ett fiasko för den löjliga familjen.
https://www.youtube.com/watch?v=5X2AjxDmvmg
Citera
2018-08-19, 08:12
Medlem
Lägenheten ute för försäljning igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in