2018-08-17, 14:51
Medlem
Lilltunnan kan bjuda på lite drama förhoppningsvis men det hade vart fan så mycket roligare med Anna. Dottern verkar inte lika härligt vidrig som modern. Att få se Tunnan mocka skit osv hade varit underhållning på hög nivå
Citera
2018-08-17, 16:51
Medlem
Zoom008s avatar
Det ska bli intressant. Då blir det mycket Book/Tolelado i höst och åker hon ut först blir det kalabalik på hög nivå. Vi kommer få läsa spaltmeter vilket fusk som begicks och hur dumma alla var. I vilket fall tror jag alla karlar ser fram emot att få njuta av dotterns fina bakdel. Har ju sett bilden på rumpan och det går inte av för hackor.
Citera
2018-08-17, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folksoda
Kändisdottern klar för ”Farmen VIP” - https://www.aftonbladet.se/a/4dAJ2R

Kan knappt bärga mig, älskar lyteskomik!
Citera
2018-08-17, 18:50
Medlem
Tror att Annas dotter kan tacka alla oss som inte kan låta bli att kika in i den här tråden, då är man en kändis om man är så populär på Flashback, då går man hem i stugorna! Annat var det för en annan som läste här i 10 år innan man vågade regga sig. Flashback är inte sååå underground längre.
Citera
2018-08-17, 19:02
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Tror att Annas dotter kan tacka alla oss som inte kan låta bli att kika in i den här tråden, då är man en kändis om man är så populär på Flashback, då går man hem i stugorna! Annat var det för en annan som läste här i 10 år innan man vågade regga sig. Flashback är inte sååå underground längre.
Jag tror Felicia så småningom kommer att undra vart hennes liv tog vägen och varför hon inte fick vara sig själv.

Hon är ju bara en förlängning av Anna nu, en marionettdocka som inte kan bestämma över sina egna rörelser.

Jag tycker synd om Felicia --- inte för att hon är så misslyckad, utan för att hon aldrig fått en chans att vara sig själv och är därför snarare ett intet än något annat.
Citera
2018-08-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror Felicia så småningom kommer att undra vart hennes liv tog vägen och varför hon inte fick vara sig själv.

Hon är ju bara en förlängning av Anna nu, en marionettdocka som inte kan bestämma över sina egna rörelser.

Jag tycker synd om Felicia --- inte för att hon är så misslyckad, utan för att hon aldrig fått en chans att vara sig själv och är därför snarare ett intet än något annat.
+1 på den,men som sin mamma kommer hon inte inse det innan livet är över.
Citera
2018-08-17, 19:49
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
+1 på den,men som sin mamma kommer hon inte inse det innan livet är över.
Jag tror dessvärre att hon kommer att inse -- och att Anna i så fall kommer se det som ännu "en attack" på Anna själv.

Jag tycker synd om Felicia för hon har aldrig fått eget utrymme, aldrig fått vara bara sig själv och aldrig fått utvecklas som en egen person.
Citera
2018-08-17, 20:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror dessvärre att hon kommer att inse -- och att Anna i så fall kommer se det som ännu "en attack" på Anna själv.

Jag tycker synd om Felicia för hon har aldrig fått eget utrymme, aldrig fått vara bara sig själv och aldrig fått utvecklas som en egen person.

I grunden är det synd om alla barnen eftersom de inte mår bra och skulle behöva flytta iväg från alltihopa och utvecklas till egna individer.

Jag tänker på det där vansinnesutbrottet som mamman fick på det yngsta barnet för att hon hade bakat! Normala föräldrar hade uppmuntrat barnet och varit glada och tacksamma. Om jag förstod det rätt kastades istället bullarna ut och det skulle vädras i flera timmar och ungen fick sitta i skamvrån.Skamligt!
Citera
2018-08-17, 20:53
Medlem
sunsidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Jag tänker på det där vansinnesutbrottet som mamman fick på det yngsta barnet för att hon hade bakat! Normala föräldrar hade uppmuntrat barnet och varit glada och tacksamma. Om jag förstod det rätt kastades istället bullarna ut och det skulle vädras i flera timmar och ungen fick sitta i skamvrån.Skamligt!
Snackar du om tunnan?
Citera
2018-08-17, 20:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunsidan
Snackar du om tunnan?

Ja, det var någon tidigare i tråden som hade sett Anna livesända och refererade till den.
Anna och karln hade tydligen varit ute på något och så kom de hem och yngsta dottern hade bakat vilket gör tanten vansinnig av någon anledning så att hon vägrar gå in om inte bullarna kastas och man vädrar lägenheten. Så gör man inte mot barn. Det är psykisk misshandel och förminskar och kväver barnets kreativitet och egenart. Troligen var väl tanten berusad av något annars beter man sig inte på det sättet. Det fanns väl tankar i tråden om att hon gick på droger åtminstone en period så det var väl under den perioden som detta hände. Hon skulle ju powergå och annat ett tag i fjol också.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-08-17 kl. 21:08.
Citera
2018-08-17, 21:46
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
I grunden är det synd om alla barnen eftersom de inte mår bra och skulle behöva flytta iväg från alltihopa och utvecklas till egna individer.

Ja det var när yngsta dottern hade bakat.

Medans hon gullar och uppmuntrar serievåldtäktsmannen Antonio🤔
Citera
2018-08-17, 23:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ja det var när yngsta dottern hade bakat.

Medans hon gullar och uppmuntrar serievåldtäktsmannen Antonio🤔

Just det, skandal!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in