Citat:
Ursprungligen postat av
Ruskette
Ja, det brukar ju vara så när kändisar tävlar. Dock har Anna säkert bölat till sig en ändring av de reglerna OCKSÅ eller så har hon skapat en välgörenhetsfond för sin egen del. Hon kommer stå där och berätta med darrande stämma medan hon torkar bort fejktårar att "Pengarna kommer att gå till en fond som gör ett underbart arbete, det är en helt ny fond som inte fått in en krona- JÄTTESNYFT- och den heter ABC och pengarna går oavkortat till... Anna Book!". Sen kommer hon att stråla upp i spelad förvåning, i ett leende som får jättegaddarna att blixtra och utbrista "Men...?! Anna Book?! Men det är ju JAG!!!! Fattar ni? JAG har vunnit!!!!" och slänga av sig kläderna och springa ett ärevarv runt doktor Brandt i hopp om att han skall bli attraherad av henne och ta henne där och då eller ropa "Anna?! Vi ses på toaletten på Ica Maxi!". Avslutningsvis har programmet bytt sponsor till Ica Maxi och odörspray med citrondoft. Eller om hon skänker pengarna till "oskyldigt dömda våldtäktsmän som heter Antonio och som ingen annan utom mamma förstår att är oskyldiga".
Var det det här inlägget du ville ha respons på?
Ja det var en lustig historia, men även om man ler och läser är det inte säkert att man har något att tillägga, jag får sällan respons på tokerier som jag behagar skriva, det kan iofs bero på att jag är lite av en dryg besserwisser och överdriver(nej jag menar inte att du gör det allt kan nästan hända när vissa människor inblandade, som din historia) ta det med ro.
Jag undrar hur man är funtad när man har skulder hos kronofogden och ändå; åker till Spanien med hela familjen, tatuerar in ögonbryn och gör ankel-tatueringar, köper hårförlängning, köper botoxinjektioner, reser till Köpenhamn, tar barnen till dyra frisörer och det märkligaste, fixar gaddarna helt i onödan för en grotesk summa då det hade räckt med en tandblekning.