2018-05-22, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av FragaMinSvager
Kan ju vara så att lillgrabben fått gjort en utredning och att det då skrivits ut Adhd medicin som mor och dotter nallar lite på. Bara spekulationer.. Vet dock inte om man får rinnig näsa av de?
Inget jag hört om och jag har en son med adhd som testat tre olika mediciner, upplever snarare att han blir torrare i slemhinnorna och mindre snuvig.
Efedrin däremot kan ju öka på bla svettningar men det används ju för att bota snuva men i övrigt stämmer ju en del av biverkningarna in på fru Took.

Efedrin kan i vissa fall även ge en rad andra biverkningar såsom huvudvärk, yrsel, nervositet, irritabilitet, rastlöshet, svaghet och mycket annat.
Ämnet kan ge en lång rad biverkningar som är relaterade till det centrala nervsystemet. Detta kan omfatta allt från att man känner sig rastlös till paranoia och hallucinationer. Mer allvarliga biverkningar är ovanliga.
Kokain ger ju annars lite snuva, även flera dagar efter intaget kan näsan rinna lite...men inte fan tar hon kokain? Det är ju dyrt som fasen.
Senast redigerad av fruOl 2018-05-22 kl. 22:48. Anledning: Postade för fort
Citera
2018-05-22, 23:08
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Inget jag hört om och jag har en son med adhd som testat tre olika mediciner, upplever snarare att han blir torrare i slemhinnorna och mindre snuvig.
Efedrin däremot kan ju öka på bla svettningar men det används ju för att bota snuva men i övrigt stämmer ju en del av biverkningarna in på fru Took.

Efedrin kan i vissa fall även ge en rad andra biverkningar såsom huvudvärk, yrsel, nervositet, irritabilitet, rastlöshet, svaghet och mycket annat.
Ämnet kan ge en lång rad biverkningar som är relaterade till det centrala nervsystemet. Detta kan omfatta allt från att man känner sig rastlös till paranoia och hallucinationer. Mer allvarliga biverkningar är ovanliga.
Kokain ger ju annars lite snuva, även flera dagar efter intaget kan näsan rinna lite...men inte fan tar hon kokain? Det är ju dyrt som fasen.

Nä tänkte självklart på amfetamin! Om det inte skulle vara adhd medicin som nallats..
Då slicka det runt läpparna och näsan rinner. Kanske mer i Bookens prisklass också..
Citera
2018-05-23, 08:33
Medlem
Haha orsaken att insta är öppet är för köpt ny säng med delbetalning via instagramföljare.
Så de har inte pengar att köpa ny säng.
Citera
2018-05-23, 08:45
Medlem
namnskylts avatar
Efedrin/amfetamin-spåret kan ju ha med vikten att göra... Hon har ju lagt på sig "för att hon såg fööör smal ut tidigare". Nått som kvällspressen gotta sig i härom kvällen. Kanske kexchokladen åkte fram när pengarna från BL va slut?
Är ju bittert att åter bli fet efter vinst i BL och ankeltatuering. Hon gick ju upp efter let's dance också, där hon också "rasa" i vikt.

Nån som sett henne ute i löpspåret/gymmet nått?
Citera
2018-05-23, 09:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnskylt
Efedrin/amfetamin-spåret kan ju ha med vikten att göra...

Hon var taggad på Sats söder om stan för några v sedan ... och har setts träna med någon annan BL-snubbe . Men är nog svårt att komma upp i förra årets tempo .. utan nåt hjälpmedel
Citera
2018-05-23, 10:59
Medlem
Nu har Anna lagt upp en bild, gissa vem som är först att "gilla" med hjärtan..svar: My så klart!
Citera
2018-05-23, 17:05
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Efedrin/amfetamin-spåret kan ju ha med vikten att göra... Hon har ju lagt på sig "för att hon såg fööör smal ut tidigare". Nått som kvällspressen gotta sig i härom kvällen. Kanske kexchokladen åkte fram när pengarna från BL va slut?
Är ju bittert att åter bli fet efter vinst i BL och ankeltatuering. Hon gick ju upp efter let's dance också, där hon också "rasa" i vikt.

I gårdagens live sa hon att hon kliver upp kl 5 och tränar i 2 timmar SEX gånger i veckan
Citera
2018-05-23, 20:12
Medlem
namnskylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
I gårdagens live sa hon att hon kliver upp kl 5 och tränar i 2 timmar SEX gånger i veckan

Låter ju bra om hon håller träningen igång... Men nått säger mig att vi inte sett tjockis-anna för sista gången iaf
Citera
2018-05-23, 20:15
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Min enkla slutsats är att då tränar hon fel
Kalorier in och kalorier ut, så sabla svårt är det inte.
Citera
2018-05-23, 20:29
Medlem
Killthepoors avatar
Det var lika skämmigt som vanligt att se henne på liven igår..Jag mår fan dåligt över hela det där spektaklet.
Alltså den här oförskämdheten.
Den konstanta misstänksamheten mot varenda människa.
Folk som frågar oskyldiga frågor och blir totalt utskällda och svartmålade som monster!
Och de trogna följarna hon har som hakar på och angriper andra, de är ju lika sjuka som hon.

Och 50% av tiden går typ ut på att försvara sig och resterande 50% går ut på att hävda att hon minsann skiter i alla hatare och ger dem YTTERST lite uppmärksamhet, och att hon verkligen inte tar åt sig...
Alltså snälla?

I varje intervju den senaste tiden, i varenda instainlägg, i varje live säger/skriver/taggar hon ngt om alla näthatare..

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt detta men jag säger det igen, hon är inte klok i huvudet och den jäkla paranoian hon verkar ha får hon söka hjälp för, GODE GUDARS.
Citera
2018-05-23, 20:50
Citat:
Rent tidsmässigt borde det vara en baggis. Hon jobbar ju inte och har all tid i Vä.

Vilket får mig att fundera varför hon bara visar mat och matlagning, städa borde hon ju göra en del....varför inte en live när hon dammsuga?
Citera
2018-05-23, 22:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Låter ju bra om hon håller träningen igång... Men nått säger mig att vi inte sett tjockis-anna för sista gången iaf

Men... alltså... finns det NÅGON som tror på den lögnen?
Jisses jävlar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in