2018-06-29, 20:39
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Och alla som kommenterat negativt på Nemos IG, @nemoheden, angående podden är numera blockade 😂 Hon visar verkligen hur harmonisk och välbalanserad hon är 🙈 Vilket jäkla stolpskott...

Anna, du behöver mer timmar hos din kurator. Många mer timmar...

Men Anna har ju kommit jättelångt i sin mentala resa! Minns du inte bilden på stenen vid sjön?

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hur får människan tag i den? Har hon en langare eller en halvkriminell läkare?

Hahahaha sonen kanske langar till mammi? Han är ju 18 nu. Inväntar med spänning den första fängelsedomen!
Citera
2018-06-29, 21:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Och jag är lika säker på att hon sa att det är alla elaka haters som säger dessa taskiga ord, bl a bölhora.
Låter bölprostituerad bättre i dina öron?
Citera
2018-06-29, 21:41
Medlem
lite insta

https://postimg.cc/image/cq4qlb731/
Citera
2018-06-29, 23:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Ord och inga visor från fru Book...kop. från hennes IG!

OBS !!!!!!!! FÖRTYDLIGANDE TILL ALLA HOBBYPOLISER SOM FINNER FEL I ALLT!!!!! Detta är mitt 2a MELLANMÅL för dagen. Dessförinnan har jag ätit en ordentlig frukost och en lunch. Jag äter sex till åtta gånger om dagen men eftersom jag gjort en magsäcksförminskning så äter jag inte stora portioner och jag äter väldigt hälsosamt! Undanber mig att bli anklagad för att hetsa till ätstörningar det är bara helt jävla rubbat!!!! Det får fan räcka nån gång och jag bryr mig faktiskt inte vilken ålder det är på er som skriver till mig,lägg bara ner med er negativitet & era påhopp. Och så vill jag poängtera att jag är inte någon influenser!!!! Sen förstår jag naturligtvis att människor blir inspirerade eller kanske också vill göra livsstilsförändringar....men det är faktiskt upp till var och en att ta sitt personliga ansvar. JAG Precis som någon annan kan inte ta ansvar för allt och alla. För jag är inte mer än människa precis som du som läser det här. Och ag skulle aldrig skylla mina beslut på någon annan väx upp för helvete!!! Tänk att ett simpelt jävla inlägg om mitt mellanmål ska uppröra och irriterad så många människor sluta bara följa mig - titta inte på min instagram.

det där var verkligen en irriterande liten bit lax ?! hon får skylla sig själv om folk blir triggade .
https://imgur.com/gallery/kKa25Yq
Citera
2018-06-29, 23:31
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
det där var verkligen en irriterande liten bit lax ?! hon får skylla sig själv om folk blir triggade .
Att hålla den kroppshyddan i fettoskick kräver självklart mer än detta, men hon har väl lagt av med fysisk ansträngning förstås?

Tror nog att det är som hos alkoholisten, att det göms godbitar och smaskiga favoriter både här och där i lägenheten som fettot smaskar i sig när ingen ser annat än slutresultatet som vandrar runt med ett massivt BMI som borde vara förbjudet till att åtnjuta skattebetald sjukvård.
Citera
2018-06-29, 23:40
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Varför känner du dig föranledd att försvara Anna på detta sättet?
Är du någon närstående?
Nej, därför att hon/han har rätt....

Vilket säger sig själv om man kan tänka lite --- Anna skulle aldrig påstå att R uttalade sig kränkande om eller till henne....
Citera
2018-06-30, 00:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, därför att hon/han har rätt....

Vilket säger sig själv om man kan tänka lite --- Anna skulle aldrig påstå att R uttalade sig kränkande om eller till henne....
Han har väl inte alla hästar hemma och om han själv sprutar in Barbiedrogen kan han mycket väl ha sagt bölhora. Dessutom tror jag karln lider av svår sömnbrist då han har dubbla jobb, ska ligga med frugan 4 ggr om dagen. En krävande fru på detta. Då kan tålamodet ta slut och sanningen komma fram.
Citera
2018-06-30, 09:59
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han har väl inte alla hästar hemma och om han själv sprutar in Barbiedrogen kan han mycket väl ha sagt bölhora. Dessutom tror jag karln lider av svår sömnbrist då han har dubbla jobb, ska ligga med frugan 4 ggr om dagen. En krävande fru på detta. Då kan tålamodet ta slut och sanningen komma fram.

Det har jag faktiskt inte tänkt på. Halmpyntet är ju faktiskt bajsbrun han också! Familjen bara fortsätter att växa i mina ögon! 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞 (Inspirerad av Anna, vad fint det blev med så många emojis - och vad jag känner att mitt budskap har stärkts!!!)
Citera
2018-06-30, 10:09
Medlem
colberttts avatar
Känslan förresten när Tunnan postar ett bajsnödigt citat på Instagram som lyder enligt följande: ”förändras aldrig för att få andra att gilla dig. Var bara dig själv så kommer rätt personer att älska dig” och en inser att ”hm, jag är mig själv och har varit, mig veterligen, hela livet och ingen älskar mig ändå!” Det finns alltså fler människor i världen som älskar Anna Book än vad det finns människor som älskar mig (denna slutsats drar jag baserat på det faktum att Anna Book har en familj som är rätt sammansvetsad och där man tycks ställa upp för varandra, även om det är makabert). Nu kan man ju enligt diverse oskrivna och skrivna lagar inte jämföra människors värde, och det är ju dessutom väldigt egoistiskt och osympatiskt att värdera sig själv i förhållande till andra, men jag vill trots det påstå att jag är en bättre människa än Anna Book. Ändå är det ingen som älskar mig [ovillkorligt]. Vilken tragisk insikt. Jag inser och konstaterar nedslaget att ingenting i livet är rättvist.

Men det paradoxala i kråksången är att Tunnan nog kommer hjälpa mig ur den här djupa depressionen. För hennes totala avsaknad av insikt, hennes fullkomliga vidrighet och hennes fatala misslyckanden kommer göra att jag för varje dag kommer känna mig lite, lite bättre. Bara insikten att jag inte är som Anna Book är värd att leva för.
Citera
2018-06-30, 12:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra

Äter hon ingen potatis till fisken?
Citera
2018-06-30, 12:29
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Känslan förresten när Tunnan postar ett bajsnödigt citat på Instagram som lyder enligt följande: ”förändras aldrig för att få andra att gilla dig. Var bara dig själv så kommer rätt personer att älska dig” och en inser att ”hm, jag är mig själv och har varit, mig veterligen, hela livet och ingen älskar mig ändå!” Det finns alltså fler människor i världen som älskar Anna Book än vad det finns människor som älskar mig (denna slutsats drar jag baserat på det faktum att Anna Book har en familj som är rätt sammansvetsad och där man tycks ställa upp för varandra, även om det är makabert). Nu kan man ju enligt diverse oskrivna och skrivna lagar inte jämföra människors, och det är ju dessutom väldigt egoistiskt och osympatiskt att värdera sig själv i förhållande till andra, men jag vill trots det påstå att jag är en bättre människa än Anna Book. Ändå är det ingen som älskar mig [ovillkorligt]. Vilken tragisk insikt. Jag inser och konstaterar nedslaget att ingenting i livet är rättvist.

Men det paradoxala i kråksången är att Tunnan nog kommer hjälpa mig ur den här djupa depressionen. För hennes totala avsaknad av insikt, hennes fullkomliga vidrighet och hennes fatala misslyckanden kommer göra att jag för varje dag kommer känna mig lite, lite bättre. Bara insikten att jag inte är som Anna Book är värd att leva för.

Det finns ingen som "älskar" Anna Book. Hennes familj är medberoende till en dysfunktionell person som de måste agera på ett visst sätt omkring för att hon inte ska bli nedstämd eller utåtagerande. Det är tragik. Att inte ens hennes make och barn älskar henne. Tänk bara på att hon var oroad för att de skulle ha lämnat hemmet när hon var borta för BL. Det fanns nog skäl för den oron, och det är faktiskt rätt extremt att ha sådana känslor. Man är en rätt rutten person om det finns chans att familjen rymmer när man är bortrest. Den situationen skulle du aldrig hamna i.
Citera
2018-06-30, 17:00
Medlem
Tooheyss avatar
Skulle vilja se en serie på tv med Anna och en resa genom Sverige,där hon träffar människor som älskar ABC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in