2017-07-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Har du glömt att ta dina tabletter idag?

En sak håller jag dock med om - vit säl passar henne!

Dagens asgarv! Tack! 😂😂😂
Citera
2017-07-02, 01:50
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska harmlös, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:

1. Anna Book har ett väldigt sött ansikte och vad man än tycker om skalfasader och annat så kommer fler att märka att hon faktiskt är vacker nu när hon börjat motionera.

2. Genom att hon fått så fina resultat så kommer andra att inspireras. Trots allt är många överviktiga idag och mår dåligt av det, så i det här fallet är hon faktiskt en bra förebild.

3. Anna Book har en väldigt fin sångröst. Hennes material är inte i min smak, men tjejen kan sjunga.

4. Hon är stundtals rätt bedårande, som i den där japanska tävlingen när hon var utklädd till vit säl

5. Av allt att döma verkar hon vara en bra mamma och partner, inte många lyckas hålla ihop familjen som hon uppenbarligen gjort, så grattis till henne, något måste hon gjort rätt där.

De första 2 punkterna håller jag med om, hon ser mycket bättre ut nu än innan och det ger nog hopp till en del andra som har en kubisk kropp - det GÅR att göra någonting åt det.

Däremot håller jag inte med om punkt 3, hennes sångröst tycker jag är "sådär" - det finns 1000-tals bättre sångerskor än hon, men rösten är inte direkt dålig. Punkt 4 kan jag inte riktigt säga vare sig bu eller bä kring eftersom jag inte sett henne utklädd till en vit säl - om det inte räknas att ha sett henne i bikini på våren? Punkt 5 är svår att uttala sig om, utåt sett så verkar de ha det okej men vad som sker när dörren stängts har man ingen aning om. Men första förhållandet med den där turken Mehmet som väl är Felicias pappa kraschade ju, så helt magisk är hon inte på att hålla liv i förhållanden.

Skulle inte AB vara så sjukligt mediekåt och gå över lik för att få synas i några sekunder på TV4 så hade den här tråden haft 98% färre inlägg. Det är hennes rubbade sätt som irriterar folk - inte hennes vikt, utseende, sångröst familj etc.
Citera
2017-07-02, 02:01
Medlem
Gnomegirls avatar
[quote=Loqita|61111402]Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska galen, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:

3. Anna Book har en väldigt fin sångröst. Hennes material är inte i min smak, men tjejen kan sjunga.

Ni veteraner här i tråden vet att jag avskyr den patetiska, mediakåta gamla tanten.
Men som Logita skrev måste jag faktiskt hålla med där.
Tanten har faktiskt väldigt bra sångröst med tanke på hennes ålder och vikt.

Att hon förövrigt är en totalvidrig, självupptagen mytoman är en annan sak, men rätt ska vara rätt.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-07-02, 06:53
Medlem
Tusen tack till alla er tråden som svarade mig och försökte vara positiva, det var snällt av er. Jag visste inte att en dominerande orsak bakom ilskan och agget i tråden är Anna Books beteende på Instagram, eftersom jag aldrig följt henne. Men det är ju sorgligt och jag hoppas att hon också kommer att bli snällare och mer förstående. Tjänar man inte pengar på att ha många följare på Instagram, eller har jag missförstått saken? I så fall verkar det ju konstigt att blockera folk ur ekonomisk synvinkel.
Citera
2017-07-02, 07:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
[quote=Gnomegirl|61116859]
Citat:
Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska galen, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:

Ni veteraner här i tråden vet att jag avskyr den patetiska, mediakåta gamla tanten.
Men som Logita skrev måste jag faktiskt hålla med där.
Tanten har faktiskt väldigt bra sångröst med tanke på hennes ålder och vikt.

Att hon förövrigt är en totalvidrig, självupptagen mytoman är en annan sak, men rätt ska vara rätt.

MVH/Gnomegirl
Hur relaterar man sångröst till ålder och vikt? Övervikt och mogen ålder är väl bara bra?
Citera
2017-07-02, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hur relaterar man sångröst till ålder och vikt? Övervikt och mogen ålder är väl bara bra?

Det ser ut som du citerar mig eftersom Gnomegirl mixtrat med mitt citat och notifieringen om ditt svar gick också till mig, men det är alltså Gnomegirl som gör kopplingen mellan Anna Books utseende och röst, inte jag. Det var jag som gjorde listan om fem positiva saker om Anna Book. Bara för att klargöra att Gnomegirl är kvinnan du vill prata med här.
Citera
2017-07-02, 08:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Det ser ut som du citerar mig eftersom Gnomegirl mixtrat med mitt citat och notifieringen om ditt svar gick också till mig, men det är alltså Gnomegirl som gör kopplingen mellan Anna Books utseende och röst, inte jag. Det var jag som gjorde listan om fem positiva saker om Anna Book. Bara för att klargöra att Gnomegirl är kvinnan du vill prata med här.
Tack ser nu vad rörigt det blev.
Citera
2017-07-02, 17:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...lodifestivalen

Herregud vad människan hittar på. Att hon vägde 70 kg innan mellot som hon inte fick vara med i, och sedan SLUTADE hon äta och gick upp i vikt.

Hon har aldrig vägt 70. Och hon var tjock som en melon redan innan låten blev diskad. Och inte fan har hon blivit fet av luft.
Citera
2017-07-02, 17:36
Medlem
Tunnan opererade sig i 2008 och gick initialt ner i vikt, att gå ner efter operationen gör alla det lyckades tom Anna med. Men med ihärdigt frossande lyckades hon gå upp i matchvikt typ 100 pannor på några år och innan mellofiaskot var hon där. Att hon tuggade på sig mer efter mello är mycket möjligt men inte fan vägde hon typ 70 det är ytterligare en av Tunnans tusentals efterkonstruktioner. Fattar inte att idioter till journalister låter fanskapet sitta och ljuga dom fulla eftersom allt Tunnan gör finns att hitta i media oerhört lätt faktakoll.
Citera
2017-07-02, 18:16
Medlem
Citat:
Stora sveket – mot Anna Book

Efter att Anna Book diskades ur Melodifestivalen började hon må psykiskt dåligt.
Nu berättar artisten hur flera personer i hennes krets gick – när läget var som tyngst för Anna Book.

Citat:
"Jag blev väldigt sviken"
Nu berättar Anna Book själv, i podcasten "Multimammorna" att hon mådde psykiskt dåligt efter diskningen.

Citat:
Jag hade stöd från de som var absolut viktigast, men jag blev väldigt, väldigt sviken av folk jag jobbade med och som jag tycker borde ha funnits där för mig, säger hon.

http://www.expressen.se/noje/stora-s...ot-anna-book-/
Citera
2017-07-02, 18:21
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...lodifestivalen

Herregud vad människan hittar på. Att hon vägde 70 kg innan mellot som hon inte fick vara med i, och sedan SLUTADE hon äta och gick upp i vikt.

Hon har aldrig vägt 70. Och hon var tjock som en melon redan innan låten blev diskad. Och inte fan har hon blivit fet av luft.

Jodå, hon vägde ungefär 70 kg
https://i1.wp.com/fyfanvadjaghatarso...DSC06368-1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=xJsgPtnfYDE

Anna ljuger alltid.
Citera
2017-07-02, 19:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jodå, hon vägde ungefär 70 kg
https://i1.wp.com/fyfanvadjaghatarso...DSC06368-1.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=xJsgPtnfYDE

Anna ljuger alltid.

Men där hade hon fått veta att hon var diskad. Och sen hade hon svalt en massa luft istället för mat och så svällde hon upp så där. Hennes ena vad är som 1,5 av mina lår.

(Och hon är för andfådd för att sjunga också. Tur för henne att hon blev diskad, vilket fiasko det hade blivit.)
Senast redigerad av Photoshopped 2017-07-02 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in