Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska harmlös, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:
1. Anna Book har ett väldigt sött ansikte och vad man än tycker om skalfasader och annat så kommer fler att märka att hon faktiskt är vacker nu när hon börjat motionera.
2. Genom att hon fått så fina resultat så kommer andra att inspireras. Trots allt är många överviktiga idag och mår dåligt av det, så i det här fallet är hon faktiskt en bra förebild.
3. Anna Book har en väldigt fin sångröst. Hennes material är inte i min smak, men tjejen kan sjunga.
4. Hon är stundtals rätt bedårande, som i den där japanska tävlingen när hon var utklädd till vit säl
5. Av allt att döma verkar hon vara en bra mamma och partner, inte många lyckas hålla ihop familjen som hon uppenbarligen gjort, så grattis till henne, något måste hon gjort rätt där.
De första 2 punkterna håller jag med om, hon ser mycket bättre ut nu än innan och det ger nog hopp till en del andra som har en kubisk kropp - det GÅR att göra någonting åt det.
Däremot håller jag inte med om punkt 3, hennes sångröst tycker jag är "sådär" - det finns 1000-tals bättre sångerskor än hon, men rösten är inte direkt dålig. Punkt 4 kan jag inte riktigt säga vare sig bu eller bä kring eftersom jag inte sett henne utklädd till en vit säl - om det inte räknas att ha sett henne i bikini på våren? Punkt 5 är svår att uttala sig om, utåt sett så verkar de ha det okej men vad som sker när dörren stängts har man ingen aning om. Men första förhållandet med den där turken Mehmet som väl är Felicias pappa kraschade ju, så helt magisk är hon inte på att hålla liv i förhållanden.
Skulle inte AB vara så sjukligt mediekåt och gå över lik för att få synas i några sekunder på TV4 så hade den här tråden haft 98% färre inlägg. Det är hennes rubbade sätt som irriterar folk -
inte hennes vikt, utseende, sångröst familj etc.