2016-02-10, 20:30
Medlem
ABCD1s avatar
Tala om fejkad och oäkta fasad.
Hon och hennes foton på dukningar i hennes
faaaaaaantastiska hem.

Det är nu man får se verkligheten hemma hos lyyyyckliga
löjliga familjen Tolerans Book.

Sonen ser ut att ha någon form av utvecklingsstörning.

Undrar hur nöjd Tunnan är att visa upp sitt " heeelt perfekta"
hem och liv så här i tv så alla kan se hur det verkligen är
ställt?
Senast redigerad av ABCD1 2016-02-10 kl. 20:41.
Citera
2016-02-10, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
faaaaaaantastiska hem.

Undrar hur nöjd Tunnan är att visa upp sitt perfekta
hem och liv så här i tv?

Trodde absolut inte att hon hade så här. Hennes instagram visar så himla fint,dukningar och mysiga hemmakvällar framför tvn. Snyggt och fint.

För inte så himla länge sen så var det bilder från nån utlandsemester där dom solade,åt och drack. Inte så billigt kan tänkas.
Nu har hon inte råd att laga tvättmaskinen?
Får känslan att hon medvetet "köper ner sig" i detta program för att gratis få nytt och fint.
Ska man vara fin,får man leva pin..
Citera
2016-02-10, 21:00
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Trodde absolut inte att hon hade så här. Hennes instagram visar så himla fint,dukningar och mysiga hemmakvällar framför tvn. Snyggt och fint.

För inte så himla länge sen så var det bilder från nån utlandsemester där dom solade,åt och drack. Inte så billigt kan tänkas.
Nu har hon inte råd att laga tvättmaskinen?
Får känslan att hon medvetet "köper ner sig" i detta program för att gratis få nytt och fint.
Ska man vara fin,får man leva pin..

Ja, verkligen pinsamt för dom!
Citera
2016-02-10, 21:53
Medlem
Helt ärligt så trodde jag faktiskt aldrig att Tunnan hade det så här sunkigt hemma eller så dålig ekonomi att de inte kan köpa en ny tvättmaskin. Med tanke på att hon är en så "efterfrågad artist" borde ju pengarna strömma in.... Men det var tydligen värt att förnedra sig offentligt för att få en gratis renovering av lägenheten. Btw så undrar jag när programmet spelades in med tanke på att hon lovade att ta av sig offerkoftan...
Citera
2016-02-10, 23:42
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Helt ärligt så trodde jag faktiskt aldrig att Tunnan hade det så här sunkigt hemma eller så dålig ekonomi att de inte kan köpa en ny tvättmaskin. Med tanke på att hon är en så "efterfrågad artist" borde ju pengarna strömma in.... Men det var tydligen värt att förnedra sig offentligt för att få en gratis renovering av lägenheten. Btw så undrar jag när programmet spelades in med tanke på att hon lovade att ta av sig offerkoftan...

På instagram lade hon upp i kväll att det var 6 månader sen -

annatoledanobook Just nu den nakna sanningen som var för snart 6 månader sedan ~ Då vi spelade in Arga Snickaren VIP med hela min familj🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ Det gjorde ont, var pinsamt på nått sätt just då. Men jag och familjen bestämde oss för att hjälpa andra människor genom att vara fullständigt ärliga om vår DÅ mycket svåra situation ~ idag är läget någonting helt annat och familjen är på en mycket mycket BÄTTRE plats i livet 😀 om vi har det riktigt så som vi vill ha det för resten av livet?!? NEJ nej nej det har vi inte!!!! det kommer ske stora härliga vackra förändringar inom sin tid. Och JAG är mitt gamla piggare, gladare, driftigare & starkare Anna igen 👊🏼🙌🏼👏🏼⭐️👍🏼 Så JAG är tillbaka ☀️😉☀️ & familjen är underbar på alla sätt ~ Jag älskar min familj & är såååå STOLT över dom på alla sätt & vis & i alla lägen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi HAR BARA BLIVIT STARKARE & LYCKLIGARE tillsammans både vuxna & barn & det största & bästa varaktiga förändringarna gjorde vi SJÄLVA EFTER programmet. Men det var en bra spark i rumpan & vårt ödmjukaste tack går till hantverkarna ❤️ #familjenärstarkast #trotsallt #argasnickarenvip #förändraigen #familjenssätt #göromochgörrätt #fick #äta #upp #sinaegnaord #ingenärperfekt #inteensAÖ #viställdeallttillrätta #familjenärbäst
Senast redigerad av ebba112 2016-02-11 kl. 00:14.
Citera
2016-02-11, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
faaaaaaantastiska hem.

Undrar hur nöjd Tunnan är att visa upp sitt " heeelt perfekta"
hem och liv så här i tv så alla kan se hur det verkligen är
ställt?

Har de inte en kåk i Spanien ? Tror jag har läst det någonstans och hennes helt underbara make som är så förstående och Bra och sen ser man på TV hur patetiska båda 2 är OCH sen ungarna på köpet
Citera
2016-02-11, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
På instagram lade hon upp i kväll att det var 6 månader sen -

annatoledanobook Just nu den nakna sanningen som var för snart 6 månader sedan ~ Då vi spelade in Arga Snickaren VIP med hela min familj🙏🏼❤️🙏🏼❤️🙏🏼❤️ Det gjorde ont, var pinsamt på nått sätt just då. Men jag och familjen bestämde oss för att hjälpa andra människor genom att vara fullständigt ärliga om vår DÅ mycket svåra situation ~ idag är läget någonting helt annat och familjen är på en mycket mycket BÄTTRE plats i livet 😀 om vi har det riktigt så som vi vill ha det för resten av livet?!? NEJ nej nej det har vi inte!!!! det kommer ske stora härliga vackra förändringar inom sin tid. Och JAG är mitt gamla piggare, gladare, driftigare & starkare Anna igen 👊🏼🙌🏼👏🏼⭐️👍🏼 Så JAG är tillbaka ☀️😉☀️ & familjen är underbar på alla sätt ~ Jag älskar min familj & är såååå STOLT över dom på alla sätt & vis & i alla lägen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi HAR BARA BLIVIT STARKARE & LYCKLIGARE tillsammans både vuxna & barn & det största & bästa varaktiga förändringarna gjorde vi SJÄLVA EFTER programmet. Men det var en bra spark i rumpan & vårt ödmjukaste tack går till hantverkarna ❤️ #familjenärstarkast #trotsallt #argasnickarenvip #förändraigen #familjenssätt #göromochgörrätt #fick #äta #upp #sinaegnaord #ingenärperfekt #inteensAÖ #viställdeallttillrätta #familjenärbäst

Joo, det syntes i programmet att det var sommar och sol och varmt.

Men att sitta i programmet och säga att hon inte har någon BUFFERT.... Hur fan hanterar hon pengar ?

Mycket jag inte fattar med Anna Book men Hennes helt underbara ungar och Fantastiska man sen gråter hon ut i TV och tycker synd om sig själv...

Att denna fantastiska make inte tar hand om --- Gråterskan Anna Book.
Citera
2016-02-11, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Hon börjar alltså gråta när hon hamnar i telefonkö? Vad är det för fel på människan?

depression, inget tålamod eller inget ansvar heller.
Citera
2016-02-11, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag ser på Arga Snickaren nu och han hinner inte mer än gå in i hallen förrän Anna börjar hulka. Sedan står hon och storbölar över att hon "hatar sitt kök" och att köksmöblerna är hemska, lägenheten är så hemsk att hon inte åker hem om hon inte måste.
Jag tyckte att det såg ut som en helt vanlig lägenhet, ingen lyx men verkligen inte katastrof.

Det jag inte förstår med folk över lag är deras ansvar eller brist på ansvar.
Anna Book är inget undantag.
Hon drog upp sin mammas död 2 ggr i programmet men det jag inte förstår är varför hon inte gått till någon och pratat ut om det eller är det bara något hon skyller på.
Citera
2016-02-11, 08:25
Avstängd
konstapels avatar
Det är ganska tragiskt om man knyter ihop trådarna och läser mellan raderna vad som hänt med AB och varför hon pratar om sin döda mamma och börjar gråta för minsta lilla.

Den som sett "Hoarders" på Fox får en föraning om vad AB halkat in på:

Citat:
Hoarding is often triggered by a major loss
The death of a loved one
, divorce, or other traumatic event—even a date gone horribly wrong—can trigger hoarding.

http://www.foxnews.com/health/2015/0...-hoarding.html
Citera
2016-02-11, 09:02
Medlem
QueerSchilvias avatar
Anna B behöver psykvård. Hon gråter alldeles för ofta och för mycket i tv. Ingen orkar ta henne seriöst till sist.

Och vem är far till hennes 2 yngsta barn? ET?
Citera
2016-02-11, 09:24
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Har de inte en kåk i Spanien ? Tror jag har läst det någonstans och hennes helt underbara make som är så förstående och Bra och sen ser man på TV hur patetiska båda 2 är OCH sen ungarna på köpet

Nja, lägenhet va det väl?

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Hon drog upp sin mammas död 2 ggr i programmet men det jag inte förstår är varför hon inte gått till någon och pratat ut om det eller är det bara något hon skyller på.

Så där har hon ju alltid varit! Innan hennes morsa dog så va det ju hur hon fått opereras, tjockmobbats och jag vet inte allt, listan kan göras lång.

Genialt programkoncept egentligen, Arga snickaren VIP alltså. Kändisar som inte har något emot att visa upp sin smutsiga byk i tv får en helrenovering och Svensson får götta sig i att kändisarna inte lever så lyxigt.
Senast redigerad av Aigis 2016-02-11 kl. 09:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in