Citat:
Ursprungligen postat av
mimikry6
Nu jävlar är det tydligen krig. Anna Books syster har svarat Denise.
sussibook Till dig Denise, och alla andra för den delen som har kommenterat detta inlägg, nu kliver jag in i "rampljuset"🎤 Och med detta vill jag nämna att du kan ju inte påstå att den lögnen kommer ifrån Anna. Det är allmänt känt att det är din nuvarande vän och hennes ex Luciano Ingrosso som är dömd för det bråket hemma hos Anna! Så varför hänger du ut Anna för det här? Anna har aldrig påstått att det gäller dig och Daniel. Och @isabellaingrosso vad menar du med usch? Det är ju din pappa som är dömd. Skäms på dig!! Anna var med när du föddes, var var din pappa? Du Denise har ju förbjudit Anna att ha kontakt med människor som står dig nära. Så om hon blockar någon så är det ju bara för att göra dig till lags. Hon får ju inte ha nån kontakt med din familj, dina vänner och dina följare, men dom reglerna gäller tydligen inte dig, som kan ha kontakt med min syster och systerdotter och andra personer. Jag skulle kalla det för dubbelmoral! Jag kan vittna om att min syster aldrig tänker på dig eller pratar om dig, så vad lider du utav? Är du paranoid eller lyssnar du bara för mycket på andra människors skitsnack? Har inte Anna förklarat för dig att personer bara vill göra det värre mellan dig och henne?? De här människorna verkar ju mindfucka dig totalt. Trodde du var en stark, självständig person, men du lyssnar ju bara på andra, åtminstone är det vad du skriver här, gång efter gång. Anna har aldrig nämnt dig vid namn på sin instagram. Finns inte ett inlägg med ditt namn på Annas instagram. Vad får du din information ifrån? Ändå hänger du ut henne med namn! Vem är du? Och vad har du för behov? Att hänga ut Anna på detta sätt är inte OKEJ! Det är rent förtal! Take a chill pill and relax. Min syster har 3 barn och en man, som hon tar hand om varenda dag! Tar du hand om din son? Lägg mer fokus på det! Action talks louder than words!!!!!!!! @iamdeniselopez och du som yttrade dig om att man skulle vara vänlig mot kvinnor idag på kvinnodagen. Det gällde visst alla förutom min syster, dubbelmoral ännu en gång!! Med vänliga hälsningar Sussi Book!
Ojojojoj! Här hängs det ut folk till höger och vänster, minsann.
Ang. det fetade så vet vi alla hur det ligger till med det. Denise och hennes "svek" är det enda som upptar fru Flodhästs hjärna.
Tack för att du la ut detta! Mycket underhållande