2018-07-26, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lägg ner!
Detta fläskarsel tillhör allas vår megastjärna.
Fläskarsel2 är kvar i Haga Slott där hon drar kola när mommy dearest inte är hemma.
Dotter 2 är typ 16 år och kan förhoppningsvis inte blivit så groteskt fläskig ännu, generna till trots.
Jag hatar verkligen mytomanen, men rätt ska vara rätt.

MVHGnomegirl
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Hur i helvete hamnade den där länken i mitt inlägg?
"I didntdonuffin offsa"

Titta på bilden fotlänken som sitter där sitter på Vanessas ben inte på Tunnan.
Citera
2018-07-26, 09:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Titta på bilden fotlänken som sitter där sitter på Vanessas ben inte på Tunnan.
Kan någon oblockad vänlig själ länka bild och kommentarer ?

https://imgur.com/gallery/emmMEgE
Citera
2018-07-26, 09:52
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vi är avundsjuka för att hon är så vacker och duktig artist. Tjusig man och underbara barn. Rik, världsberömd och oemotståndlig. Vi här är bara gråa möss eller smuts som primadonnan skulle sagt.
Bor du i en 5 miljoners lägenhet i Stockholm? Har du tillgång till en lägenhet i Spanien?
Jag har inget av det..
Citera
2018-07-26, 09:57
Medlem
Jag hade fel om vems ben det var, men jag tyckte det såg så retuscherat ut. De andra bilderna är krispiga och skarpa, men benen är suddiga, och zoomar man in syns det såna där hack som blir när fru Book bättrar på.
Det värsta är väl att jag ens bryr mig? Huvudet har väl smält i värmen.
Citera
2018-07-26, 13:18
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Bor du i en 5 miljoners lägenhet i Stockholm? Har du tillgång till en lägenhet i Spanien?
Jag har inget av det..
Med den kommentaren visar det att du trollar. Ingenting av det du räknade upp är attraktivt. Tvärtom.
Citera
2018-07-26, 13:22
Medlem
Citat:
Jag har inget av det..

Är hon och maken 100% ägare till lägenheterna?
Citera
2018-07-26, 18:31
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Jag har inget av det..

Fast bara för att du inte har det betyder det ju ingenting?
Det är ju inga orimliga summor för en bostad i Sthlm, eller närliggande kranskommuner alls. Och vad jag vet semestrar stockholmare utomlands också, det är liksom inget fashionabelt med det öht.
Citera
2018-07-26, 19:44
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Är hon och maken 100% ägare till lägenheterna?
Kanske inte men vad spelar det för roll? Får du bo i dessa lägenheter bara för att dom inte äger dessa?
Det jag menar är att de flesta har inte tillgång till sådana boenden, vissa har såklart det ännu bättre men snickare Larsson i flempan har det kanske inte!
Citera
2018-07-26, 19:46
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Fast bara för att du inte har det betyder det ju ingenting?
Det är ju inga orimliga summor för en bostad i Sthlm, eller närliggande kranskommuner alls. Och vad jag vet semestrar stockholmare utomlands också, det är liksom inget fashionabelt med det öht.
Okej, Svensson bor alltså i en 5 miljoners lägenhet och har ett andra boende i Spanien. Faan vad jag är fattig.
Citera
2018-07-26, 21:49
Citat:
Okej, Svensson bor alltså i en 5 miljoners lägenhet och har ett andra boende i Spanien. Faan vad jag är fattig.
Btw....4 miller kostar ett hus i Borås finare kvarter..där bor inga schlagerdivor utan undersköterskor, lärare och butikssäljare.
De jag känner i Stockholm bor i villa eller BR och många bostäder ligger runt 3-7 mille och det är inga kändisar jag känner utan "Svensson" typ lärare
Citera
2018-07-27, 04:20
Medlem
Citat:
Kanske inte men vad spelar det för roll? Får du bo i dessa lägenheter bara för att dom inte äger dessa?
Det jag menar är att de flesta har inte tillgång till sådana boenden, vissa har såklart det ännu bättre men snickare Larsson i flempan har det kanske inte!

Det spelar en jävligt stor roll om om äger dem eller inte.

Det är inte status att bo i en lägenhet som kostar drygt 40 000/kvadratmetern i Stockholm, som den de bor i.

Det är heller inte status att bo i den när man inte ens har råd att äga den själv.
Citera
2018-07-27, 09:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
På TV4 sa de i morse att de skulle ha någon slags schlagerkväll på Europride. Varför är hon inte inbjuden att delta där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in