2017-09-28, 18:36
Medlem
lite mer live klipp....

https://minfil.org/k6g789c0b0/IMG_0289.MOV
Citera
2017-09-28, 19:09
Medlem
Livesändning på insta. Hon tjatar om att hon har träffat Matias Verela, som hon säger sig känna sedan tidigare.
Om hon nu känner honom, så borde hon väl veta att han heter Matias Varela.
Citera
2017-09-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Livesändning på insta. Hon tjatar om att hon har träffat Matias Verela, som hon säger sig känna sedan tidigare.
Om hon nu känner honom, så borde hon väl veta att han heter Matias Varela.
Kanske hon lider av dyslexi men inte "kommit ut" med det ännu?
Citera
2017-09-28, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Kanske hon lider av dyslexi men inte "kommit ut" med det ännu?
Det tror jag inte.
Inte för att hennes insta-texter är någon högre prosa, men de är definitivt inte skrivna av någon dyslektiker. Dyslexi sätter sig dessutom inte på talet.
Citera
2017-09-28, 20:13
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
På tal om Mehmet - läste tidigare i tråden att någon skrev att smuts-tunnan påstått att Mehmet är lik Johnny Depp! Tillåt mig hånskratta - lika var då någonstans? Har ni sätt hur Mehmet ser ut? Googla annars. Jo visst båda har näsan mitt emellan ögonen men där tar likheten slut...

Är det han: https://www.google.se/search?client=...eX9-4WCGdBhTM:
Citera
2017-09-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite bilder från Insta, nu märker man att hon har privat konto med endast medlöpare (som hon tror) som följare...äckligt fjäsk...

https://minfil.org/32T779ceb9/IMG_0037.PNG

https://minfil.org/43T07ccbbf/IMG_0036.PNG

https://minfil.org/56T679c6ba/IMG_0035.PNG

Jag tror jag vet varför hon ser så Jävla crazy ut. Först och främst är ju det smalnade ansiktet häxlikt och sen är ju tänderna enorma och uppenbart fejk. Men framförallt är det dom amatörmässiga ögonbrynen. Vem det nu är som bestämt formen har tagit fasta på att ögonbrynen ska ha högsta punkt 2/3 in från näsroten och den punkten ska vara så hög som möjligt. Men givetvis inte överdrivet hög som på henne. För att få ett riktigt högt bryn har hon börjat med änden närmast näsroten så lågt som möjligt. Det ger ett sånt där sjukt jokersmile med rynkade ögonbryn och enormt smil.

Jag tror hon själv bestämt formen, ingen expert skulle göra sådär.
Citera
2017-09-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det ska bli spännande hur Anna Tooks tänder är och fungerar om en 30, 40 år om de är lika vita och fungerande då eller om de är bruna och ilande :-)

Dom lär väl vara vita eftersom det är porslin? Eller blir tandporslin missfärgat?
Citera
2017-09-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Erwiks inlägg är så jäkla bra!!!!

Sammanfattning/översättning:
Hon har bett om och gnällt sig till onaturliga fasader som passar bättre i munnen på en häst.
Han skriver också att det inte är tandläkarens fel - patienten är den som bestämmer.
Det betyder väl att inte ens Bookens tandläkare tycker att hästtänderna är vackra och att hon vill "avsäga sig ansvaret"

Erwik var väl "manager" åt Booken tidigare? Gissar att det inte är så längre

Skickat från min iPhone

Har inte Anna sagt att tänderna ska vara gjutna efter hennes tänder så att dom har samma storlek och inte alls är för stora. Någon som minns? Hon måste ju ha missförstått när tandläkaren sa att hon tar avgjutningar på dom nedslipade tänderna så att dom ska passa.

Tänk om hon bara pekade ut dom från en katalog i tron att hon skulle få dom i samma storlek som sina gamla? Så sa Jelena "Nej det blir inte bra" och Anna
"VA FAN SÄGER DU!!!!!???? JAG SKA HA DOM DET ÄR JAG SOM ÄR KUND!!!! JAG BESTÄMMER!!!!
JAG ÄR ANNA BOOOOOK!!!!

(För i hennes skalle pratar hon med emojis)

Sen när hon fick dom i käften fick hon en chock men nu måste hon låtsas vara nöjd resten av livet.

(Skulle inkluderat fler smileys men scriptet lät mig inte.)
Senast redigerad av heropsychodreamer 2017-09-28 kl. 20:58.
Citera
2017-09-28, 21:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Har inte Anna sagt att tänderna ska vara gjutna efter hennes tänder så att dom har samma storlek och inte alls är för stora. Någon som minns? Hon måste ju ha missförstått när tandläkaren sa att hon tar avgjutningar på dom nedslipade tänderna så att dom ska passa.

Tänk om hon bara pekade ut dom från en katalog i tron att hon skulle få dom i samma storlek som sina gamla? Så sa Jelena "Nej det blir inte bra" och Anna
"VA FAN SÄGER DU!!!!!???? JAG SKA HA DOM DET ÄR JAG SOM ÄR KUND!!!! JAG BESTÄMMER!!!!
JAG ÄR ANNA BOOOOOK!!!!

De där gaddarna kan knappast vara avgjutningar från hennes orginaltänder. När jag fick mina porslinständer fick jag ju ligga med gips bra mycket för att de skulle kunna göra perfekta tänder efter hur resten av tänderna såg ut. Inte fan gjordes dem dubbel så stora heller. Men Anna är nöjd och hon är ju så "snygg" numera
Citera
2017-09-29, 06:09
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.
Jag ber om ursäkt att min utlovade sammanfattning dragit ut på tiden men det blev ett mer omfattande jobb än jag någonsin räknat med och eftersom jag inte är lika glamourös och stenrik som vår megastjärna tvingas jag jobba för mitt uppehälle på dagarna.

Nu har jag iallafall lusläst tråden från första inlägget och skrivit ner stödord och inläggsnummer samt gått igenom länkar.
Inte helt oväntat var 95% av de gamla länkarna döda, men tur och väl har många skribenter varit bussiga nog att citera länkar, så en del gamla synder står här för alltid.

Så därför kommer jag citera en hel del hela inlägg som jag av utrymmesskäl kommer lägga i spoilers.
Många inlägg leder dessutom till intressanta följdinlägg som är klart läsvärda och då är det bekvämt att bara trycka på pilen uppe i citatet och börja läsa direkt.

Jag är dock tyvärr ganska oteknisk när det gäller såna här grejor och skulle behöva lite tips och goda råd angående länkningskonstens mysterier.
Så om någon som är snitsig på sådant kunde vara så vänlig att höra av sig via PM och besvara ett par frågor så kan jag snart börja med sammanställning.

Ha det gött allihopa.

MVH/Gnomegirl.
Jag tycker om Gnomegirl, och jo, jag tror visst att det är du på bilden. Du är så söt
Ska bli roligt att se/läsa vad du har knåpat ihop.

För att säga nåt om Anna igen. Vad tragiskt att ha detta konstanta behov av att synas när man ändå bara syns för att man är hela sveriges driftkucku. Vad mycket mer hon kunde ha varit om hon lyckats skaffa ett vanligt jobb & nöjt sig med att synas vid enstaka speciella spelningar och evenemang. Inte hållt på att ljuga om sjukdomar som omöjliggjort bantning & andra så uppenbara lögner.

Klart det inte hade varit glamoröst alla ggr men så mycket respekt hon hade haft
Citera
2017-09-29, 10:11
Medlem
Citat:

JAG ÄR ANNA BOOOOOK!!!!

(För i hennes skalle pratar hon med emojis)
Citat:
Sen när hon fick dom i käften fick hon en chock men nu måste hon låtsas vara nöjd resten av livet.

(Skulle inkluderat fler smileys men scriptet lät mig inte.)

Men enl hennes inst el om det var på någon live, så hade hon först fått en uppsättning tänder som hon inte var nöjd med, de var inte tillräckligt vita?! Hon har verkligen en snedvriden syn på hur hon ska se ut! Lyssna på Wistam och Whalgren hur de tar avstånd från henne och henne agerande på insta gällande såväl hennes förändring samt hur hon har hanterat detta med sonen, just saying!
Citera
2017-09-29, 10:39
Medlem
Anna var live nyss på IG, märkbart måendes mindre bra. "Jag är tom" sa hon, "vad jag än gör så är det fel".

Ja, kan ju bero på HUR hon är oavsett om hon är tjock eller smal, har naturliga tänder eller porslinsbissingar ... Om hon bemödade sig mer om att ta hand om sina barn istället för att hysteriskt flaxa runt hela tiden så skulle måendet bli bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in