Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-18, 19:42
  #18421
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag såg också en del av den där liven, det var underhållande, ingen matlagning den här gången tack och lov.
Det var någon (härifrån?) som frågade typ ”hur hanterar du alla elaka kommentarer? Var inne på Flashback och såg allt de skriver om dig”
Och då blev det en screenshot och block på den personen och ett utbrott ”NU HAR DU FÅTT GÖRA LITE REKLAM FÖR FLASHBACK OCKSÅ JA!!”

Sen var det intelligens på hög nivå när hon skulle ge sig in och prata politik..😒
”Ta bort alla de där småpartierna i mitten! Man får fan bestämma sig -är man höger eller vänster?” ”Bort med allt annat tjafs”

Ja herre min skapare. Men det var underhållande iaf😁 Var länge sedan jag såg en live med henne som roade mig.
Är det så att hon har träffat frisören igen? Ingen matlust, flipprig, aggressiv...Solbrännan kanske också kommer tillbaka nu...Fick hon inte tillräckligt med uppmärksamhet på begravningen kanske? Tror inte alla blev glada av att se henne där då hon uppfattats som dingding och White trash.
Citera
2018-10-18, 20:12
  #18422
Medlem
Monkeyspanks avatar
Vid Palmekärringens begravning lär det ju vara hyfsat mediabevakat. Tror ni hon rultar in därockså?
Skulle fan inte förvåna mig iallafall.
Citera
2018-10-18, 20:51
  #18423
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Vid Palmekärringens begravning lär det ju vara hyfsat mediabevakat. Tror ni hon rultar in därockså?
Skulle fan inte förvåna mig iallafall.
Jag räknar med det. Hon kommer ta varje tillfälle i akt nu och det räcker med att dom mötts i korridoren. Kan stå ut med mycket när det gäller kändisar men när dom ska börja springa på begravningar stup i kvarten tar det stopp. Hon var väl på Noppes också och hoppades på att få äta begravningslunch med kungafamiljen. Om jag inte minns fel så kom hon inte in i kyrkan den gången och fick gå hem med blomsterkvasten. Jag tror absolut hon kommer gå på Lisbet Palmes för hon har väl röstat på sossarna ett antal gånger. Idag äcklas jag mer än tidigare av Book.
Citera
2018-10-19, 01:56
  #18424
Medlem
Zoom008s avatar
Frågan är om Book ska gå på båda två av Frank Anderssons begravningar. Då har hon ju verkligen tillfälle att sörja ut ordentligt.
Citera
2018-10-19, 17:15
  #18425
Medlem
Boopidoos avatar
Läs det här. https://www.expressen.se/noje/familj...ank-andersson/
Här är Franks "riktiga" begravningscermoni. Så otroligt vacker och kärleksfylld. Den hade Tant Fyrkant och Lazy F inte en chans att få delta i.
Citera
2018-10-19, 18:50
  #18426
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag såg också en del av den där liven, det var underhållande, ingen matlagning den här gången tack och lov.
Det var någon (härifrån?) som frågade typ ”hur hanterar du alla elaka kommentarer? Var inne på Flashback och såg allt de skriver om dig”
Och då blev det en screenshot och block på den personen och ett utbrott ”NU HAR DU FÅTT GÖRA LITE REKLAM FÖR FLASHBACK OCKSÅ JA!!”

Sen var det intelligens på hög nivå när hon skulle ge sig in och prata politik..😒
”Ta bort alla de där småpartierna i mitten! Man får fan bestämma sig -är man höger eller vänster?” ”Bort med allt annat tjafs”

Ja herre min skapare. Men det var underhållande iaf😁 Var länge sedan jag såg en live med henne som roade mig.

Ja, hon är ju helt otrolig! När det gäller politik så gör hon bäst i att hålla tyst. Hennes analys och fattningsförmåga är djup som en kapsyl!

Bara hennes reaktion på Flashback bevisar ju att hon är här inne och läser! Tycker nog att den tjocka Booken ska fråga sig varför just hennes tråd är så extremt mycket mer omfattande än andra kändisars trådar.
Citera
2018-10-19, 19:11
  #18427
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, hon är ju helt otrolig! När det gäller politik så gör hon bäst i att hålla tyst. Hennes analys och fattningsförmåga är djup som en kapsyl!

Bara hennes reaktion på Flashback bevisar ju att hon är här inne och läser! Tycker nog att den tjocka Booken ska fråga sig varför just hennes tråd är så extremt mycket mer omfattande än andra kändisars trådar.

Ja, man skulle inte vilja byta ut Mats Knutsson mot henne för en djupgående analys av den pågående regeringskrisen. Eller vid närmare eftertanke så kanske ändå, hade varit fantastiskt underhållande.
Nej men det var verkligen en ofattbar uppvisning i idioti när hon började prata politik, visst vet jag att hon inte är särskilt högutbildad men jag trodde politiska ideologer osv hörde till allmänbildning..Men just det, hon gick ju inte ut skolan eller hur var det nu igen.

Javisst, man han knappt inse vad som hänt förrän hon började gapa och screenshota den där kraken, säkert inte ens en fb’are utan en intet ont anande beundrare som kanske precis hittat sin stora idol på IG, som inte förstår att det krävs oerhörda skills för att konversera med Booken utan att göra henne upprörd!
Citera
2018-10-21, 19:33
  #18428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vad är det hon gör och har som många drömmer om?

Hon umgås med kändisar, lever ett glamoröst liv och en lång och framgångsrik musikkarriär.
Citera
2018-10-22, 17:10
  #18429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hon umgås med kändisar, lever ett glamoröst liv och en lång och framgångsrik musikkarriär.
🤣😂🤣😂🤣😂😜😝🤤😂😚🙂😍😶

Vilkem karriär? Hur många hits? När hade hon senast en hit?
Umgås med kändisar? My Martens eller vad hon heter????? I övrigt springer hon ju mest på begravningar. Jag umgås med fler kändisar än hon, bara det att jag inte skryter om det då jag umgås med dem för att jag känner dem, är vän med dem. Jag umgås inte med dem för att de är kändisar. Och det är rätt så oviktigt och inget att vara avis på.
Glamoröst liv?
Med kläder hon tigger till sig, en bekant som driver butik har fått flera sidor långa mail där Anna tigger både kläder och inredning. Hon beställde sina tänder på nätet och har fortfarande inte betalat varken tandläkaren eller den fd managern för jobb de utfört åt henne. Låter inte så jäkla glamoröst. Och glamoröst med en bostadsrätt i ett medelsvensson område och en volvo som är typ 20 år...åter igen, då lever jag mer glamoröst med två nya *2 resp 3 år gamla* volvos och ett hus där det bara är 500.000 kvar i lån på.

Så berätta igen varför jag skulle vara avis på Anna Book? För som jag ser det har jag både bättre ekonomi, bättre bil(ar), bättre boende och fler statusvänner...ok jag har ingen musikkarriär....fast det har å andra sidan inte hon heller
Citera
2018-10-22, 17:36
  #18430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
🤣😂🤣😂🤣😂😜😝🤤😂😚🙂😍😶

Vilkem karriär? Hur många hits? När hade hon senast en hit?
Umgås med kändisar? My Martens eller vad hon heter????? I övrigt springer hon ju mest på begravningar. Jag umgås med fler kändisar än hon, bara det att jag inte skryter om det då jag umgås med dem för att jag känner dem, är vän med dem. Jag umgås inte med dem för att de är kändisar. Och det är rätt så oviktigt och inget att vara avis på.
Glamoröst liv?
Med kläder hon tigger till sig, en bekant som driver butik har fått flera sidor långa mail där Anna tigger både kläder och inredning. Hon beställde sina tänder på nätet och har fortfarande inte betalat varken tandläkaren eller den fd managern för jobb de utfört åt henne. Låter inte så jäkla glamoröst. Och glamoröst med en bostadsrätt i ett medelsvensson område och en volvo som är typ 20 år...åter igen, då lever jag mer glamoröst med två nya *2 resp 3 år gamla* volvos och ett hus där det bara är 500.000 kvar i lån på.

Så berätta igen varför jag skulle vara avis på Anna Book? För som jag ser det har jag både bättre ekonomi, bättre bil(ar), bättre boende och fler statusvänner...ok jag har ingen musikkarriär....fast det har å andra sidan inte hon heller
Man behöver inte svara trollen.
Citera
2018-10-22, 17:42
  #18431
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
🤣😂🤣😂🤣😂😜😝🤤😂😚🙂😍😶

Vilkem karriär? Hur många hits? När hade hon senast en hit?
Umgås med kändisar? My Martens eller vad hon heter????? I övrigt springer hon ju mest på begravningar. Jag umgås med fler kändisar än hon, bara det att jag inte skryter om det då jag umgås med dem för att jag känner dem, är vän med dem. Jag umgås inte med dem för att de är kändisar. Och det är rätt så oviktigt och inget att vara avis på.
Glamoröst liv?
Med kläder hon tigger till sig, en bekant som driver butik har fått flera sidor långa mail där Anna tigger både kläder och inredning. Hon beställde sina tänder på nätet och har fortfarande inte betalat varken tandläkaren eller den fd managern för jobb de utfört åt henne. Låter inte så jäkla glamoröst. Och glamoröst med en bostadsrätt i ett medelsvensson område och en volvo som är typ 20 år...åter igen, då lever jag mer glamoröst med två nya *2 resp 3 år gamla* volvos och ett hus där det bara är 500.000 kvar i lån på.

Så berätta igen varför jag skulle vara avis på Anna Book? För som jag ser det har jag både bättre ekonomi, bättre bil(ar), bättre boende och fler statusvänner...ok jag har ingen musikkarriär....fast det har å andra sidan inte hon heller



Ja men nu kommer det att bli fart på karriären igen med hjälp av den nya hitlåten som vi har gjort här i tråden.
Hon kommer att bli världsstjärna. Madonna kommer att bli avundsjuk och kräva att få åka med på turnén.
Turnén kommer att börja i Säffle och så leta sig genom landet för att avslutas på pizzerian i Vingåker.
Citera
2018-10-22, 17:47
  #18432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Man behöver inte svara trollen.
Förlåt..du har rätt😞
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback