Just nu i skrivandes stund!!! Tunnan sitter med Fridebäck på Le Cafe på Klarabergsviadukten 61 och snackar, Tunnan iförd vit blus, rund och tillbaka i sin vanliga vikt 🤣
Just nu i skrivandes stund!!! Tunnan sitter med Fridebäck på Le Cafe på Klarabergsviadukten 61 och snackar, Tunnan iförd vit blus, rund och tillbaka i sin vanliga vikt 🤣
Om den bilden är färsk så har hon knappast gått upp något i vikt.
Då Tunnan nu förtiden är väldigt sparsam med helkroppsbilder visar jag här en bild tagen den 30 maj av kompisen My, oredigerad. Döm själva om vikten...
Då Tunnan nu förtiden är väldigt sparsam med helkroppsbilder visar jag här en bild tagen den 30 maj av kompisen My, oredigerad. Döm själva om vikten...
Och den här på tunnan upp idag
Notera det vinklade benet, att hon står snett åt sidan och har HANDEN FÖR MAGEN!
Dude, liksom, crop for Instagram basic bitch edition
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!