2018-07-24, 21:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag är så sur för att jag inte lärt mig ladda ner hennes knäppa livesändningar.

Två "pärlor" från idag
-"Jag hatar ingen men jag tycker alla SD ska köpa ett rep på Claes Olsson och hänga sig".
Sen lägger hon till med bebis-rösten: "Men det är ju bara min uppfattning"

Vid flera tillfällen kom psykoskrattet när hon pratade om att det fanns risk för att hon skulle visa sina bröstvårtor.

Så till sist ville hon att Halmpyntet skulle dela med sig av det fantastiskt roliga skämt han hittat på alldeles själv:
Vilken är den smartaste klockan?
(Wait for it...........*trumvirvel*)
- Breitling

Till sist bad faktiskt Vanessa henne att avsluta sin live
Ha, hon skulle visa sig naken om det gagnade hennes sak men som tur är så begriper hon att då är det kört med livet på playan. Tack och lov fanns det en vettig människa som stoppade liven innan det hela gick för långt.
Citera
2018-07-24, 22:14
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Då var det dags för gulbruna geggor igen och perfekt runda (givetvis handrullade i andra hemmets kök) kycklingbullar. Människan är fascinerande.

Heja heja snart kommer kokboken!
Citera
2018-07-24, 23:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Då var det dags för gulbruna geggor igen och perfekt runda (givetvis handrullade i andra hemmets kök) kycklingbullar. Människan är fascinerande.

Använde hon plasthandskar när hon rullade kycklingen?
Citera
2018-07-25, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda

Jag skulle kunna se det hända, faktiskt. Typ Tapas, små delikata synder.
Citera
2018-07-25, 13:29
Medlem
Varför är ni så avundsjuka på anna för ? Allt hon gör är fel. Ni är säkert ledsna hon inte vill ha er
Citera
2018-07-25, 16:53
Medlem
Nu har jag inga kunskaper i hur man länkar och så vidare, eller lägger in skärmdumpar.
Men på fjärde bilden från igår på Annas Instagram, den på ett par ben med snäckor på...
Hur kan hon bli så jävla arg när hon blir, givetvis felaktigt enligt henne, anklagad för att redigera? Till och med jag ser ju att det är jätteredigerat. Vad vill hon uppnå?
Hon slutar aldrig att fascinera.
Citera
2018-07-25, 18:28
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Nu har jag inga kunskaper i hur man länkar och så vidare, eller lägger in skärmdumpar.
Men på fjärde bilden från igår på Annas Instagram, den på ett par ben med snäckor på...
Hur kan hon bli så jävla arg när hon blir, givetvis felaktigt enligt henne, anklagad för att redigera? Till och med jag ser ju att det är jätteredigerat. Vad vill hon uppnå?
Hon slutar aldrig att fascinera.
Men det är ju inte Annas ben, det är Vanessas.
Citera
2018-07-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina

Detta är inte Tunnans ben utan dotterns, precis som vanligt full av lögner
Citera
2018-07-25, 21:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina

Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Kan någon länka bilden?
Citera
2018-07-25, 23:02
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbanz
Varför är ni så avundsjuka på anna för ? Allt hon gör är fel. Ni är säkert ledsna hon inte vill ha er
Vi är avundsjuka för att hon är så vacker och duktig artist. Tjusig man och underbara barn. Rik, världsberömd och oemotståndlig. Vi här är bara gråa möss eller smuts som primadonnan skulle sagt.
Citera
2018-07-25, 23:09
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vi är avundsjuka för att hon är så vacker och duktig artist. Tjusig man och underbara barn. Rik, världsberömd och oemotståndlig. Vi här är bara gråa möss eller smuts som primadonnan skulle sagt.

Fel. Alla undrar vad hon är för skit som flinar stort medan sonen våldtar underårig och döms.

Frågan är nu: Vad förslags avskum är Anna Book och hennes make, de som dött upp en pedofil och våldtäktsavkomma
Citera
2018-07-26, 03:06
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Lägg ner!
Detta fläskarsel tillhör allas vår megastjärna.
Fläskarsel2 är kvar i Haga Slott där hon drar kola när mommy dearest inte är hemma.
Dotter 2 är typ 16 år och kan förhoppningsvis inte blivit så groteskt fläskig ännu, generna till trots.
Jag hatar verkligen mytomanen, men rätt ska vara rätt.

MVHGnomegirl
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Hur i helvete hamnade den där länken i mitt inlägg?
"I didntdonuffin offsa"
Senast redigerad av Gnomegirl 2018-07-26 kl. 03:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in