2018-11-20, 14:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag kan med kraft dementera att Anna varje dag går ut och tränar kl 05:30. Jag ville syna en sådan enkel sak. Jag satt i bilen parkerad så jag kunde se hennes port. Ingen, gick ut ur hennes port mellan kl 05:15-05:45. sedan orkade jag inte titta på porten mer och åkte. Hon påstod att hon alltid går upp vid 05 men det såg väldigt mörkt ut förutom någon fönsterlampa.
Ingen har väl trott på AB:s påstående heller. Sannolikt var hon uppe tidigt en morgon och sedan duplicerar hon det precis som allt annat till att bli sanning för resten av dagarna....

Undrar dock:
Förstår du själv hur ditt beteende och inlägg får dig att framstå?
Känns inte helt sunt kan vi säga.

Edit:
När du dessutom skriver ut det här kan vi nog vara ganska säkra på att en historia om "stalkern" som vaktar utanför porten snart kommer stå på rubrikerna.
Citera
2018-11-20, 15:08
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen har väl trott på AB:s påstående heller. Sannolikt var hon uppe tidigt en morgon och sedan duplicerar hon det precis som allt annat till att bli sanning för resten av dagarna....

Undrar dock:
Förstår du själv hur ditt beteende och inlägg får dig att framstå?
Känns inte helt sunt kan vi säga.

Edit:
När du dessutom skriver ut det här kan vi nog vara ganska säkra på att en historia om "stalkern" som vaktar utanför porten snart kommer stå på rubrikerna.

Det påminner mest om vad skvallerjournalister pysslar med dagligen; tramsar efter kändisar för att sedan skriva vad de sett. Flashbacks skvallerforum eller Aftonhoran kan kvitta lika. Men du har rätt i att Fru Tunna nu kommer börja skriva om sin nya stalker dagligen in något år.
Citera
2018-11-20, 15:49
Medlem
Sitter man och skryter på sin blogg att man tränar kl 05:30 varje dag då får man räkna med att man blir synad. Nu vill jag se i bloggen anledningen till att hon inte gick upp och tränade kl 05:30. Jag är så trött på hennes lögner och skryt. Är der bortförklaringar om sjukdom som hindrade morgonens träning. Själv kom jag tidigt till arbetet. Att åka till arbetet tidigare EN morgonen för att syna Annas lögner var helt klart värt det. Hon är en stor fejk.
Senast redigerad av Darrar 2018-11-20 kl. 16:12.
Citera
2018-11-20, 17:26
Medlem
exceptionals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Sitter man och skryter på sin blogg att man tränar kl 05:30 varje dag då får man räkna med att man blir synad. Nu vill jag se i bloggen anledningen till att hon inte gick upp och tränade kl 05:30. Jag är så trött på hennes lögner och skryt. Är der bortförklaringar om sjukdom som hindrade morgonens träning. Själv kom jag tidigt till arbetet. Att åka till arbetet tidigare EN morgonen för att syna Annas lögner var helt klart värt det. Hon är en stor fejk.

Jo, att hon är en stor fejk håller jag med om. Men nog tycker jag att hon kan slippa folk som spionerar utanför hennes port tidigt på morgonen.
Citera
2018-11-20, 17:33
Medlem
Zoom008s avatar
Fy fan vad trött jag är på den här människan. Höll på att spy igår när jag tittade på BL VIP och såg kärringen komma in i slutet av programmet. Nästa vecka blir outhärdligt att titta då hon ska framhäva sig själv som en elit och hälsomänniska och lära deltagarna hur dom ska hålla vikten. Man äcklas redan och frågan är om jag ska avstå att se nästa avsnitt. Usch!!!
Senast redigerad av Zoom008 2018-11-20 kl. 17:51.
Citera
2018-11-20, 18:16
Dagens citat från Anna:
”Jag har aldrig lagt mina problem på någon annan”.
OK.
Citera
2018-11-20, 19:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Dagens citat från Anna:
”Jag har aldrig lagt mina problem på någon annan”.
OK.
Nä, hon har väl lagt dom på hullet?
Citera
2018-11-20, 19:52
Medlem
Zoom008s avatar
Synd att dom inte gjorde drogtest på tanten när hon var med i BL VIP. Den där barbiedrogen kanske klarar sån kontroll men dom borde sett att hon blev mer solbränd för var dag. Retar mig på att såna här personer klarar sig i alla lägen för att naiva och exalterade personer inom mediabranschen vurmar och trånar efter G-kändisar. Oxblod är en av dom som tror att Anna Book är en världstjärna. Den först nämnda är född under en sten eller ligger neddrogad i sängen av sobril och skriver artiklar till Expressen. Förr var det kul att glo på fetknoppen. Nu blir man bara förbannad och äcklad.
Citera
2018-11-21, 15:26
Medlem
Boopidoos avatar
Nu har ni (som inte är blockade) möjligheten att gå in och kolla Tant fyrkants senaste live med supergulliga (och kunniga) Louise H - (”Unnadig”).
Lyssna NOGA och lägg märke till Tant Fyrkants ”offerkofta”-kommentarer.
Bl a hur synd det är om henne som inte kan handla kakor till snoppviftarungen eftersom folk stirrar och dömer henne.
Stackars, snyft, snyft och buhuhu.
Lyssna sen på Louises (som är hälften så gammal men dubbelt så klok) kommentar om samma sak.
Citera
2018-11-21, 17:42
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu har ni (som inte är blockade) möjligheten att gå in och kolla Tant fyrkants senaste live med supergulliga (och kunniga) Louise H - (”Unnadig”).
Bl a hur synd det är om henne som inte kan handla kakor till snoppviftarungen eftersom folk stirrar och dömer henne.
Lyssna sen på Louises (som är hälften så gammal men dubbelt så klok) kommentar om samma sak.
Kan man inte spela in lives som folk gjorde med periscope ? Behöver få irritera mig lite .
Citera
2018-11-21, 18:19
Medlem
Tunnan är oerhört förutsägbar antingen grandios och vet allt eller så åker offerkoftan på och lite buhu snyft snyft. Ögnade igenom den totalt menlösa bloggen om hennes fartfyllda liv. Själv tar jag det lugnt i mitt liv men hinner gott och väl med det hon gör i sitt fantastiska liv, fy fan vad patetisk hon är. Det hon sitter och säger att hon måste tacka nej till är hon säkerligen inte bjuden på ytterligare en efterhandskonstruktion för att vara något hon inte är.
Citera
2018-11-21, 20:16
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Men Anna har ju klargjort att hon skiter fullständigt i vad folk tycker? Andras åsikter bryr hon sig inte om och hon tar ju inte åt sig?
Var det också en av hennes sedvanliga lögner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in