2018-07-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det kan lika gärna vara gamla bilder för att dölja att svärfar sålt sin lägenhet, alternativt sagt att Anna inte längre är välkommen. För att bli trodd Anna vill vi ha en livesändning eller bild på dig själv så att vi ser att det är dagsfärskt.

Anna har för vana att lägga ut gamla bilder, gärna årsgamlabilder snodda från Lazy F:s konto.

Tunnan fick frågan i veckans Hänt i Veckan vad hon skall göra i sommar. Hennes svar var att "jag ska vara hemma och mysa med familjen i vårt hem och ta hand om varandra och ha det bra". Inte ordagrant återgett men i stort så. Inte att ord om att fara till Spanien. Eftersom inte någon från familjen eller hon själv finns med på bilderna så är de säkert gamla bilder.
Citera
2018-07-07, 22:32
Medlem
Och nu lägger hon in en extremt inzoomad fiskrätt där man bara ser maten.

Näe du Anna, är du i Spanien eller?
Citera
2018-07-07, 23:14
Medlem
F är i Solna, såg henne i dag i MOS och hon har lagt upp på insta idag att hon fixat nya naglar i Solna
Citera
2018-07-08, 10:32
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tunnan fick frågan i veckans Hänt i Veckan vad hon skall göra i sommar. Hennes svar var att "jag ska vara hemma och mysa med familjen i vårt hem och ta hand om varandra och ha det bra". Inte ordagrant återgett men i stort så. Inte att ord om att fara till Spanien. Eftersom inte någon från familjen eller hon själv finns med på bilderna så är de säkert gamla bilder.
Att hon inte ens blivit tillfrågad om turnén "Vi som älskar 90-talet" där Linda Thelenius (Rosing) och Leila K är med säger ju en hel del... Ingen av de nyss nämnda är ju direkt fantastiska artister. Där kunde ju Tunnan platsat, men inte en division Korpen vill ju ha med henne.... Undrar hur det kommer sig...
Citera
2018-07-08, 11:23
Medlem
Synd att hon inte platsade i gänget Leila Rosing och Tunnan som trio! vilket gäng! Terrible Three, Skulle isåfall vilja vara en fluga på väggen backstage. Tippar på riktigt drama alla tre dårarna skulle tycka att just dom var huvudakten och konflikterna skulle avlösa varandra, löshåret och lösnaglar skulle ryka åt alla kanter
Senast redigerad av setj 2018-07-08 kl. 11:32.
Citera
2018-07-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Att hon inte ens blivit tillfrågad om turnén "Vi som älskar 90-talet" där Linda Thelenius (Rosing) och Leila K är med säger ju en hel del... Ingen av de nyss nämnda är ju direkt fantastiska artister. Där kunde ju Tunnan platsat, men inte en division Korpen vill ju ha med henne.... Undrar hur det kommer sig...
Booken är väl snarare 80-tal?
Citera
2018-07-08, 12:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Synd att hon inte platsade i gänget Leila Rosing och Tunnan som trio! vilket gäng! Terrible Three, Skulle isåfall vilja vara en fluga på väggen backstage. Tippar på riktigt drama alla tre dårarna skulle tycka att just dom var huvudakten och konflikterna skulle avlösa varandra, löshåret och lösnaglar skulle ryka åt alla kanter
Ha ha! Ja skulle ju till och med kunna bli en TV-show av det hela. Kan riktigt se löshår, naglar, gigantiska örhängen flyga åt alla håll tillsammans med punkterade slappa plastpattar.
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Booken är väl snarare 80-tal?
Ja, det har du i o f rätt i.
Citera
2018-07-08, 12:22
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu ska jag skriva ngt jag inte trodde var möjligt att jag ens skulle tänka för ett år sedan Jag tror att Linda har "hittat hem". Drogstyrningen då hon och Peter (troligtvis) riskerade att förlora vårdnaden om sonen tror jag blev hennes wakeup-call. Hon verkar lycklig när hon får leka popstjärna med BE och det unnar jag henne. Jag tror dessutom faktiskt att hon är en snäll, inte alltför smart tjej som hade hamnat fel ett tag.
Stor skillnad mot Booken som jag tycker är en osympatisk, elak, lögnare som aldrig tagit ansvar för ngt iklädd en offerkofta modell XXL
Citera
2018-07-08, 12:28
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu ska jag skriva ngt jag inte trodde var möjligt att jag ens skulle tänka för ett år sedan Jag tror att Linda har "hittat hem". Drogstyrningen då hon och Peter (troligtvis) riskerade att förlora vårdnaden om sonen tror jag blev hennes wakeup-call. Hon verkar lycklig när hon får leka popstjärna med BE och det unnar jag henne. Jag tror dessutom faktiskt att hon är en snäll, inte alltför smart tjej som hade hamnat fel ett tag.
Stor skillnad mot Booken som jag tycker är en osympatisk, elak, lögnare som aldrig tagit ansvar för ngt iklädd en offerkofta modell XXL

Booken är dessutom en helt värdelös mamma, två av tre barn är totalt misslyckade och hon fortsätter i samma stil, ingen ändring, inget försök att styra upp de misslyckade barnen.
Citera
2018-07-08, 12:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja, det där är jag beredd på att skriva under. Tunnan är bara narcissist och bryr sig bara om sig själv. Dessutom är hon både narcissist och mytoman vilket verkligen ställer till det för henne gång på gång. Ordet ödmjukhet kan hon inte stava till. Hon tjatar extremt mycket om just ödmjukhet, men de som tjatar mest om det är vanligtvis de minst ödmjuka.

Avundsjuka, missunnsamhet, självgodhet är begrepp som kan översättas med en bild på Tunnan och alla vet vad det betyder.
Citera
2018-07-09, 11:40
Medlem
Det är bara Tunnan, halmpyntet och Vanessa som åkt till Spanien
Citera
2018-07-09, 13:20
Medlem
tur hon läser här för nu kom det bilder på Antonio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto