Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Om hon står på ett trappsteg och når upp till dörrhandtaget endast måste hon vara en dvärg. Sen ser man andra delen av rumpan på ett märkligt vis. Den borde vara skymd av den närmsta halvan?
Att kortet är trixat är ju självklart, det är Anna vi talar om 😁 men längden är nog inte trixad. På äldre hus sitter handtaget högt. Vår gamla stuga hade ett handtag som var i brösthöjd på mig (165 cm lång) stod jag nedanför översta trappsteget så var handtaget i ansiktshöjd. Anna är ju en bra bit under 160 så det tycker jag ser korrekt ut. Sedan är det ju underligt varför hon tar ett foto där..... Är det bara ett trappsteg så hon står på marken? Varför kapar man underkroppen så underligt då?
Fick hon inte plats på översta trappsteget?
Många frågor....en sak är säker...hon är kort och har extremt oproportionerliga bröst...och poserar högst underligt med insugen midja och händerna ingrävda i den..
Jag har gått ner nästan 60 kilo så jag kan relatera till hennes känslor ( eller kanske inte, bara om hon tänker hyffsat normalt) men mina bilder är betydligt mer avslappnade. Jag vill ju visa vad jag åstadkommit, inte överdriva, ljuga och fabricera något som inte finns.
Hon blir ju påkommen...hur orkar hon?