2018-06-23, 17:13
Medlem
lite nytt på instagram

https://postimg.cc/gallery/cyxgu3bi/
Citera
2018-06-23, 17:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hon körde en mat-live för några dagar sedan och där såg man tydligt att hon typ var tillbaka i gammal form..Det var rätt chockerande.

På tal om lives, hon hade en igår när hon hade smitit iväg från de andra en stund, satt i någon gunga och filmade omgivningarna vid huset,där man såg att de håller på att gräva ut och bygga om, och det första hon säger är
” Här ska VI göra en pool”

Vadå VI? Hon var i sina vänners hus! Jag antar att hon hoppades att några skulle tro att det var Annas egna lilla sommarhus, och ville ge sken av rikedom och flärd.
😒

Det skulle inte förvåna mig om hon kommer att hyra vännernas hus över sommaren som sitt nya "andra hem" om hon inte har råd att åka till Spanien.
Citera
2018-06-23, 17:24
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det måste vara bluff. Hon har väl inga vänner. Om så är fallet, undrar jag vilka dom kan vara. Var är den tredje, vem det än må vara? Jag kan ju inte själv se hennes live, och det är jag oändligt tacksam för.
Det var vänner med ett fint lantställe, ialla fall. Idag såg jag att hon och dottern var ute och red.
Senast redigerad av enfindam 2018-06-23 kl. 17:39.
Citera
2018-06-23, 18:10
Medlem
Anna har bröst som är 20kg tyngre än mina fast vi är lika långa. Den får jag nog jobba på ett tag för att komma ikapp.... Hur gör hon? De är ju dessutom förminskade...
Citera
2018-06-23, 18:22
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Anna har bröst som är 20kg tyngre än mina fast vi är lika långa. Den får jag nog jobba på ett tag för att komma ikapp.... Hur gör hon? De är ju dessutom förminskade...
Hon förstorade upp dom igen den veckan hon var smal strax efter BL. Så nu har hon sina "girlisar" sprängfyllda med både silikon och späck.
Citera
2018-06-23, 18:49
Medlem
Såg henne i stan i onsdags och hon är en kurvig Donna ser ut som innan BL
Citera
2018-06-23, 19:13
Medlem
Är det bara jag som tycker att hon ser inklippt ut på bilden med dörren?

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite nytt på instagram

https://postimg.cc/gallery/cyxgu3bi/

Kan vara att jag lider av misstänksamhet in extremis, men det är ju passande att det finns en bunt med räta linjer och annat att mäta hennes smalhet mot...
Citera
2018-06-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell.A.Padetakk
Är det bara jag som tycker att hon ser inklippt ut på bilden med dörren?

Kan vara att jag lider av misstänksamhet in extremis, men det är ju passande att det finns en bunt med räta linjer och annat att mäta hennes smalhet mot...

Anna Book kanske har den ständigt mest populära tråden på Flashback för att hon har en kul och uppfinningsrik sida Hon ger ju folk lite att fundera på. När jag kollar in bilden funderar jag på hur kort hon egentligen är... Är inte sådant handtag rätt lågt ner ner, typ 1.20 eller nåt? Och är inte handtaget enormt stort jämfört med hennes kropp? Ja, ja. Fattar inte varför jag ens kollar. Nu ger jag mig själv internetförbud i en vecka. Trevlig midsommar på er alla!
Citera
2018-06-23, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Anna Book kanske har den ständigt mest populära tråden på Flashback för att hon har en kul och uppfinningsrik sida Hon ger ju folk lite att fundera på. När jag kollar in bilden funderar jag på hur kort hon egentligen är... Är inte sådant handtag rätt lågt ner ner, typ 1.20 eller nåt? Och är inte handtaget enormt stort jämfört med hennes kropp? Ja, ja. Fattar inte varför jag ens kollar. Nu ger jag mig själv internetförbud i en vecka. Trevlig midsommar på er alla!
Hon är runt 150 cm men tror hon står ett trappsteg ner av någon anledning
Citera
2018-06-23, 23:05
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon är runt 150 cm men tror hon står ett trappsteg ner av någon anledning
Om hon står på ett trappsteg och når upp till dörrhandtaget endast måste hon vara en dvärg. Sen ser man andra delen av rumpan på ett märkligt vis. Den borde vara skymd av den närmsta halvan?
Citera
2018-06-24, 05:56
Medlem
Dankarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Aha så det är därför hon springer runt och försöker bli av med överflödskilona innan inspelning. Hade det inte varit bättre hon hade en träningscykel och cyklade hemma framför teven?
För att inte skrämma bort folk ute på gatan?
Citera
2018-06-24, 08:33
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om hon står på ett trappsteg och når upp till dörrhandtaget endast måste hon vara en dvärg. Sen ser man andra delen av rumpan på ett märkligt vis. Den borde vara skymd av den närmsta halvan?

Att kortet är trixat är ju självklart, det är Anna vi talar om 😁 men längden är nog inte trixad. På äldre hus sitter handtaget högt. Vår gamla stuga hade ett handtag som var i brösthöjd på mig (165 cm lång) stod jag nedanför översta trappsteget så var handtaget i ansiktshöjd. Anna är ju en bra bit under 160 så det tycker jag ser korrekt ut. Sedan är det ju underligt varför hon tar ett foto där..... Är det bara ett trappsteg så hon står på marken? Varför kapar man underkroppen så underligt då?
Fick hon inte plats på översta trappsteget?

Många frågor....en sak är säker...hon är kort och har extremt oproportionerliga bröst...och poserar högst underligt med insugen midja och händerna ingrävda i den..
Jag har gått ner nästan 60 kilo så jag kan relatera till hennes känslor ( eller kanske inte, bara om hon tänker hyffsat normalt) men mina bilder är betydligt mer avslappnade. Jag vill ju visa vad jag åstadkommit, inte överdriva, ljuga och fabricera något som inte finns.

Hon blir ju påkommen...hur orkar hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in