2018-06-24, 11:49
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Att kortet är trixat är ju självklart, det är Anna vi talar om 😁 men längden är nog inte trixad. På äldre hus sitter handtaget högt. Vår gamla stuga hade ett handtag som var i brösthöjd på mig (165 cm lång) stod jag nedanför översta trappsteget så var handtaget i ansiktshöjd. Anna är ju en bra bit under 160 så det tycker jag ser korrekt ut. Sedan är det ju underligt varför hon tar ett foto där..... Är det bara ett trappsteg så hon står på marken? Varför kapar man underkroppen så underligt då?
Fick hon inte plats på översta trappsteget?

Många frågor....en sak är säker...hon är kort och har extremt oproportionerliga bröst...och poserar högst underligt med insugen midja och händerna ingrävda i den..
Jag har gått ner nästan 60 kilo så jag kan relatera till hennes känslor ( eller kanske inte, bara om hon tänker hyffsat normalt) men mina bilder är betydligt mer avslappnade. Jag vill ju visa vad jag åstadkommit, inte överdriva, ljuga och fabricera något som inte finns.

Hon blir ju påkommen...hur orkar hon?

"poserar högst underligt med insugen midja och händerna ingrävda i den.."

Jag har skrivit det tidigare och ja gör det igen: Shapers eller korsett som det hette tidigare, hon har en korsett.
https://www.google.se/search?q=shape...w=1067&bih=523
Senast redigerad av trottwell 2018-06-24 kl. 11:52.
Citera
2018-06-24, 19:49
Medlem
Boopidoos avatar
Nu har snoppviftarungen fyllt 18.
Ett litet råd till dig Mamma Mu 🐄 är att nu är det viktigt att du inte bara älskar honom jättejättemycket utan att du också berättar vad som händer... om.. utifall att.. det blir en "nästa gång"
Citera
2018-06-24, 23:23
Medlem
Precis nu har snoppviftarungen blivit myndig och kommer vid kommande rättegångar dömas som vuxen, åh va härligt, ett råd böj dig inte i duschen efter tvålen när du sitter på Hall 🤣🤣🤣
Citera
2018-06-25, 08:04
Medlem
Citat:
Magdalena Graaf och Anna Toledano Book har varit osams i flera år – och Graaf menar att Book slängt flera av hennes möbler.
I podcasten "Nemo möter en vän" svarar Anna Toledano Book på anklagelsen.

Citat:
– Jag har aldrig slängt hennes möbler. Men jag hoppas däremot att hon är glad över hur fint jag vek ihop hennes bröllopsklänning och skrev på en låda. Jag har aldrig slängt något eller sålt något som är Magdalenas. Däremot hjälpte jag Magnus, eftersom han är en vän till mig.
Anna Toledano Book berättar att de var flera vänner som var där och hjälpte Magnus Hedman att sortera och rensa i huset. Hon menar att om något slängdes var det trasiga spel eller udda strumpor.
– Jag har aldrig sålt, eller slängt någonting av Magdalenas saker eller möbler. Och skulle aldrig få för mig att göra något sådant heller, säger hon och fortsätter:
– Jag har aldrig tyckt något illa om Magdalena och kommer inte göra det heller.

https://www.expressen.se/noje/book-s...ket-med-graaf/
Citera
2018-06-25, 09:20
Medlem
”Värmer trots allt vedervärdigt. Och se att all kärlek, stöd & respekt gentemot dig är SÅ MYCKET STÖRRE”

Anna stöttar Durmaz och visar hur bra hon behärskar svenska språket i skrift.
Hon skulle nog gått ut grundskolan!
Citera
2018-06-25, 09:47
Medlem
Lindalovers avatar
Här kan man lyssna på Tunnan hos Nemo möter...

https://www.radioplay.se/podcast/nemo-moter-en-van
Citera
2018-06-25, 10:41
Medlem
Nu är lägenheten borttagen från Hemnet.
Citera
2018-06-25, 11:09
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här kan man lyssna på Tunnan hos Nemo möter...

https://www.radioplay.se/podcast/nemo-moter-en-van

Den är helt otoligt hemsk att lyssna på. Hon pratar, pratar och pratar. Mal och mal. Går in på absolut ointressanta detaljer. Hon travar floskler på varandra. Säger emot sig själv. HON ställer frågor till sig själv och svarar själv - låååååånga svar!!!
Lögnerna travas på varandra. Hennes mamma hittade tydligen ett sommarhus på NÄTET i slutet av 70-talet.
Efter 1 tim har Nemo ställt tre frågor. Hon har pratat heeeela tiden. Kudos till Nemo som i alla fall noterar det.
Då säger hon att hon ska bevisa att hon ska vara tyst och svara kort.
Han ställer en fråga till och hon sätter igång igen. Herre jisses jävlar. Munnen går i ett!!!
Nu orkar jag inte lyssna längre. Den här poden gör att min uppfattning om Booken visat sig vara helt rätt! Hon är verkligen fångad i myten om sin egen betydelse.
Skrytsam, pladdrig, ytlig, ointelligent, tillgjord och självupptagen!
Citera
2018-06-25, 12:03
Medlem
Orkar inte lyssna på skiten stor risk att jag kastar datorn genom fönstret. Att lyssna på en självupptagen narcissist som aldrig gjort ett fel trots att det mesta i hennes liv gått åt helvete i 30 år är tortyr.
Citera
2018-06-25, 12:16
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Den är helt otoligt hemsk att lyssna på. Hon pratar, pratar och pratar. Mal och mal. Går in på absolut ointressanta detaljer. Hon travar floskler på varandra. Säger emot sig själv. HON ställer frågor till sig själv och svarar själv - låååååånga svar!!!
Lögnerna travas på varandra. Hennes mamma hittade tydligen ett sommarhus på NÄTET i slutet av 70-talet.
Efter 1 tim har Nemo ställt tre frågor. Hon har pratat heeeela tiden. Kudos till Nemo som i alla fall noterar det.
Då säger hon att hon ska bevisa att hon ska vara tyst och svara kort.
Han ställer en fråga till och hon sätter igång igen. Herre jisses jävlar. Munnen går i ett!!!
Nu orkar jag inte lyssna längre. Den här poden gör att min uppfattning om Booken visat sig vara helt rätt! Hon är verkligen fångad i myten om sin egen betydelse.
Skrytsam, pladdrig, ytlig, ointelligent, tillgjord och självupptagen!

Fy fan vilken ordbajsare hon är. Och det hon säger är helt innehållslöst. Två timmar förlorade som jag aldrig kan få tillbaka...
Citera
2018-06-25, 12:20
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Fy fan vilken ordbajsare hon är. Och det hon säger är helt innehållslöst. Två timmar förlorade som jag aldrig kan få tillbaka...

Skyll dig själv. Kom inte och säg att du Inte visste vad du gav dig in på.
Citera
2018-06-25, 14:10
Medlem
nickomyras avatar
Vilken värdelös intervju .. han måste ha känt sig utnyttjad efteråt .. 😀 så lång intervju och hon babblar konstant .. ändå lyckas hon med att egentligen inte svara på nånting .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in