2018-03-29, 12:16
Medlem
Är det så här patetiskt när Tunnan gör sin enskilda gig

https://www.youtube.com/watch?v=PzAz8zwSH3E

Hon sjunger alltså till sina inspelade låtar där hon redan sjunger!
Citera
2018-03-29, 14:22
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
När och var får man reda på hur mycket lägenheten blev såld för? Om den nu är såld. Skulle inte förvåna mig om tunnis fått försäljningen tillbakadragen på ngt sätt, genom hysteri.
Om inte säljare och köpare går med på att försäljningspriset på en BR offentliggörs så finns det inget register liknande det för fastigheter (villor) som är offentlig handling.

Och med en helt galen, vild gissning så satsar jag på att vi får se oss om i stjärnorna efter vad lägenheten gick för.
Kanske lite bajs och tonfisk...?
Citera
2018-03-29, 14:51
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Det står tidigare i tråden att Halmpyntet äger 5% av kvarten svärfar resten. Tror inte att toffelns ens på riktigt äger dessa 5%, utan det är en konstruktion så dom har kunnat bo där. Bostadsrättsföreningar tillåter inte andrahandare långa tider. Så vattnar inte svärfar i för nästa boende så blir det körigt för löjliga familjen. Några egna pengar finns inte då hade de inte hamnat hos fogden och skramlat runt i en gammal bil. Ett framtida deltagande i Lyxfällan VIP väntar vi TunnaFans på

Jag tror inte att det är säkerställt att han äger just 5% av bostadsrätten, det är snarare ett antagande, det är så trådsanningar skapas.
Citera
2018-03-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Om inte säljare och köpare går med på att försäljningspriset på en BR offentliggörs så finns det inget register liknande det för fastigheter (villor) som är offentlig handling.

Och med en helt galen, vild gissning så satsar jag på att vi får se oss om i stjärnorna efter vad lägenheten gick för.

Booli.se brukar ha slutpriser på hus och lägenheter.
Citera
2018-03-29, 15:48
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Men fy fan så eländigt. Detta var nog det bedrövligaste uppträdande jag sett. Allt var liksom helt jävla fel.
Arma människa som inte har någon/några som talar om för henne vad som är ok. Klädseln ska vi bara inte tala om. Fy för den lede.
Nej usch nu måste jag försöka få bort synen från näthinnan. Du borde varna innan du lägger ut något så jävligt.
Citera
2018-03-29, 16:56
Medlem
Citat:

Haha, hon är en rätt stadig kvinna. Ser ut som överdelen ska spricka. Sjukaste är att hon tycker själv att hon tillhör artisteliten i sverige😖
Citera
2018-03-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Men fy fan så eländigt. Detta var nog det bedrövligaste uppträdande jag sett. Allt var liksom helt jävla fel.
Arma människa som inte har någon/några som talar om för henne vad som är ok. Klädseln ska vi bara inte tala om. Fy för den lede.
Nej usch nu måste jag försöka få bort synen från näthinnan. Du borde varna innan du lägger ut något så jävligt.

Sorry ska lägga varningsflag nästa gång 😂
Citera
2018-03-29, 17:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Ja det var väl någon som skrev att hon mimar till sina sånger numera, troligen pga tändernas nuvarande storlek och att hon inte tar sånglektioner och övar ordentligt

Fråga: Har de tre månaders uppsägning om någon har köpt lägenheten eller måste de ut snarast?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-03-29 kl. 17:50.
Citera
2018-03-29, 17:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det var väl någon som skrev att hon mimar till sina sånger numera, troligen pga tändernas nuvarande storlek och att hon inte tar sånglektioner och övar ordentligt

Fråga: Har de tre månaders uppsägning om någon har köpt lägenheten eller måste de ut snarast?

Köpare och säljare kommer överens om tillträdesdag.
Citera
2018-03-29, 18:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Köpare och säljare kommer överens om tillträdesdag.

Aha det är så det fungerar med köpta lägenheter. Själv har jag bara erfarenhet av hyrda lägenheter och då har man uppsägningstid och sådant reglerat. Tack så mycket
Citera
2018-03-29, 18:01
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Rackarns, ja nä då är det ju bara att glömma..Hade varit så kul att se om det ens var i närheten av begärt pris...😒
Citera
2018-03-29, 18:12
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Rackarns, ja nä då är det ju bara att glömma..Hade varit så kul att se om det ens var i närheten av begärt pris...😒
Man kan ju alltid hoppas att köparen när familjen Stolledano lämnat lägenheten och affären är i hamn råkar viska i någons öra vad köpesumman blev. Någon som inte är rädd för BAM BAM BAM...

Själv tvivlar jag att de fick det begärda priset. Det är ju bäddat för trubbel att göra affärer med trådens huvudperson så hur mycket hon än vill hävda något "mervärde" att hon bott där är nog sanningen det motsatta.

Edit: Sen vet vi ju faktiskt inte (än) om lägenheten är såld eller dragits tillbaka.
Senast redigerad av SvartaBjorn 2018-03-29 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in