2018-07-30, 23:58
Medlem
känns som hon tar time out för hon inte reder ut sina lögner , känns som hon är trängd i sitt lögnaktiga hörn och inte kan komma nån vart längre, hon kör sina filtrerade foton men sanningen har kommit ikapp, vad är problemet? är väl bara o erkänna sina fel o brister? angående viktuppgång så va fasen säg att jag älskar mat och klarar inte av det slanka livet..fast det klart perfekta Anna kan ju inte göra det såklart...
Citera
2018-07-31, 00:36
Medlem
Zoom008s avatar
Tror hon är på någon hemlig inspelning av dokusåpa. Paradis hotell för avdankade C-kändisar där dom ska hitta sig själv eller någon slags swingers? Mycket spännande och därav för hemlighetsmakeriet så låtsades divan Book att ta en paus. Frågan är om den korkade och underutvecklade maken ska med? Han ser ut som sju svåra år och kanske har tagit semester från alla jobb. Kan bli väldigt spännande och man undrar vilken kanal som sänder? Måste säga att jag tror ni flashare inklusive hennes fans är lättlurade. Hon är slug.
Citera
2018-07-31, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Tror hon är på någon hemlig inspelning av dokusåpa. Paradis hotell för avdankade C-kändisar där dom ska hitta sig själv eller någon slags swingers? Mycket spännande och därav för hemlighetsmakeriet så låtsades divan Book att ta en paus. Frågan är om den korkade och underutvecklade maken ska med? Han ser ut som sju svåra år och kanske har tagit semester från alla jobb. Kan bli väldigt spännande och man undrar vilken kanal som sänder? Måste säga att jag tror ni flashare inklusive hennes fans är lättlurade. Hon är slug.

Eller så blev det för mycket ståhej om Fs deltagande i Farmen? Oavsett skälet till Annas timeout från sociala medier så är det bra, både för henne och omvärlden.
Citera
2018-07-31, 04:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amles
Alltså, funderar på om hon verkligen ska ta time out. Är det inte hon som är blurrad på Amirs vlogg? https://www.youtube.com/watch?v=igp2b_GpdWc

Nope. Den personen hade för smala armar.
Citera
2018-07-31, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nope. Den personen hade för smala armar.

Och inte heller Annas röst.
Citera
2018-07-31, 10:41
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Jag gissar att det är något kring hennes barn som snart kommer ut... har Antonio åkt fast igen? Häromdagen fick man inte ställa frågor om familjen. Nu försvinner hon helt.

Det är min gissning också, nånting har hänt i la familia. Lazy F fast för stöld, våldtäktsmannen fast för våldtäkt eller Halmplytet vill skiljas.
Citera
2018-07-31, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Det är min gissning också, nånting har hänt i la familia. Lazy F fast för stöld, våldtäktsmannen fast för våldtäkt eller Halmplytet vill skiljas.
Det enda som hänt är att folk noterat att hon gått upp i vikt igen. Och det var inte roligt, tyckte Anna.
Citera
2018-07-31, 13:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Har hon inte gjort några powerwalks på semestern? Det har ju varit fint väder både i Sverige och utomlands så hon har ju haft hur många chanser som helst att träna och gå flera kilometer om dagen för att få ordning på vikten.
Citera
2018-07-31, 13:29
Medlem
så är det nog och nu måste anna hitta någon att skylla på samt lämplig media att gråta ut i, men viltuppgången är väl flashbacks fel
Citera
2018-07-31, 14:21
Medlem
Jag tror hon mår dåligt för att hon bad för många personer att dra åt helvete när hon vann BL och saknar numera vänner att bjuda till hennes flådiga lägenhet i Spanien med diverse spanska delikatesser. Hon brukar väl i alla få ihop några reservkändisar tidigare år? Det är 0 bilder på kändismingel denna sommaren medan Wahlgren och Perrelli lägger upp bilder dagligen på diverse flådiga tillställningar i goda vänners lag.
Citera
2018-07-31, 14:51
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Jag tror hon mår dåligt för att hon bad för många personer att dra åt helvete när hon vann BL och saknar numera vänner att bjuda till hennes flådiga lägenhet i Spanien med diverse spanska delikatesser. Hon brukar väl i alla få ihop några reservkändisar tidigare år? Det är 0 bilder på kändismingel denna sommaren medan Wahlgren och Perrelli lägger upp bilder dagligen på diverse flådiga tillställningar i goda vänners lag.

AHA, det var alltså därför hon sprang runt och fjäskade för grannarna i någon live och skrev om det på IG om jag minns rätt. Jag har för mig att någon av grannarna bara grymtade vresigt tillbaka när hon hejade eller vad det var.
Nåväl, hade hon som sagt betett sig som folk och visat ödmjukhet samt fortsatt att träna och powerwalka hade hon inte suttit där nu alldeles ensam på en stol och stampa i golvet.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-07-31 kl. 14:54.
Citera
2018-07-31, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
AHA, det var alltså därför hon sprang runt och fjäskade för grannarna i någon live och skrev om det på IG om jag minns rätt. Jag har för mig att någon av grannarna bara grymtade vresigt tillbaka när hon hejade eller vad det var.
Nåväl, hade hon som sagt betett sig som folk och visat ödmjukhet samt fortsatt att träna och powerwalka hade hon inte suttit där nu alldeles ensam på en stol och stampa i golvet.

Precis, hade hon erkänt sina misstag, familjens misstag, sina brister och varit ärlig hade hon förmodligen haft mer vänner och sympatier. Man får väl hoppas att hennes s.k. time out ger hennes mod att göra ett rejält avstamp och erkänna allt och blotta sin själ och sluta fejka allt och skylla ifrån sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in