2018-03-11, 10:02
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Håller med...tänk er en "reklam" tillsammans med den äckliga glittersnubben och tunnan tillsammans Fy fan! Alltså dom två är ju tvillingar!
Du kan inte ha mer fel. Han är sig själv. Hjärtlig och glad på riktigt. Det är knappast Anna. Hon vet nog inte ens vad riktigt är.
Citera
2018-03-11, 10:13
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Och vad har det för betydelse? Född i Sverige eller inte? Men utan tvivel en undergiven toffelhjälte till en som tror att hon är en artist som får uppträda på sunkiga lokaler med att mima till tre låtar
Fru Balletano slog igenom i just toffelhjältarna. Jag väntar med spänning på att hon ska berätta om hur de gubbsjuka programledarna bar sig åt. Eller ställde hon upp frivilligt? Är det därför som hon är så övertygad om att minderåriga kan ge samtycke? För det kan de inte enligt lag. Ola Ström från Toffelhjältarna och Solstollarna aka Ulla-bella ska ha åkt dit för pedofili i Thailand. Dags att sjunga ut Anna? Ja visst ja. Lilla smuts historien kanske ligger i fatet då. Karma
Citera
2018-03-11, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Innebär det att vi har att vänta ett snyftreportage hur elaka SVT var som inte prioriterade Annas högklassiga reklaminslag framför en deltagare som hade mage att inte ens vinna tävlingen?
Någon form av snyftande och/eller rasande i något forum är en lågoddsare i alla fall.
Citera
2018-03-11, 10:47
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Någon form av snyftande och/eller rasande i något forum är en lågoddsare i alla fall.
Vad som måste vara Topic är att Anna Book har stora tuttar. Antar att det kan vara en stor anledning till att hon syns i media, någon annan anledning har jag uppriktigt sagt svårt att tänka mig.
Citera
2018-03-11, 11:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Fru Balletano slog igenom i just toffelhjältarna. Jag väntar med spänning på att hon ska berätta om hur de gubbsjuka programledarna bar sig åt. Eller ställde hon upp frivilligt? Är det därför som hon är så övertygad om att minderåriga kan ge samtycke? För det kan de inte enligt lag. Ola Ström från Toffelhjältarna och Solstollarna aka Ulla-bella ska ha åkt dit för pedofili i Thailand. Dags att sjunga ut Anna? Ja visst ja. Lilla smuts historien kanske ligger i fatet då. Karma
Det var väl så hon kallade våldtäktsoffret, den stackars minderåriga flickan som hennes vidriga son våldtog?

Sen skulle det inte förvåna mig om hon kommer med någon uppdiktad historia. Vidare så är det bara en tidsfråga där hon kommer lipa för att hon ej fick synas i melodifestivalsfinalen.
Citera
2018-03-11, 12:09
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Vad som måste vara Topic är att Anna Book har stora tuttar. Antar att det kan vara en stor anledning till att hon syns i media, någon annan anledning har jag uppriktigt sagt svårt att tänka mig.
Det kan hända att hon faktiskt har en publik, även om vi inte kan förstå det, programmakarna kan ha hittat en nisch som går att täcka med just AB. "något för alla"
Citera
2018-03-11, 14:21
Ny visning i dag. Tror ni budgivningen kommer i gång sedan?
Citera
2018-03-11, 14:35
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det var väl så hon kallade våldtäktsoffret, den stackars minderåriga flickan som hennes vidriga son våldtog?

Nej, det var inte offret som kallades för lilla smuts, utan en annan tjej som hade mage att vara kritisk till tunnans agerande på nätet efter brottet.
Citera
2018-03-11, 14:37
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ny visning i dag. Tror ni budgivningen kommer i gång sedan?
Ha ha. Detta är väl fjärde visningen nu inklusive den där så kallade VIP visningen som Flodis-Tunnan och filtsulan skulle "kolla marknaden" med. Det var väldigt vad de kollar marknaden.

Men en standardlägenhet på bottenplan lär ju inte vara så lättsåld. Bottenplan brukar dra ner värdet duktigt. Sen att ens ge sig in i en bostadsaffär med familjen Bundy lär ju innebära massa strul.
Citera
2018-03-11, 14:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Nej, det var inte offret som kallades för lilla smuts, utan en annan tjej som hade mage att vara kritisk till tunnans agerande på nätet efter brottet.
Just det! Så var det! Det minns jag nu. Det har ju varit uppe i tråden, kanske 200 sidor bak. Men i vilket fall så visar de på Flodis-Tunnans dåliga omdöme, olämplighet till vårdnadshavare samt att hon är psykiskt störd.
Citera
2018-03-11, 17:25
Medlem
Killthepoors avatar
Hörde att ngn nämde brösten här nyss..Då slog mig en tanke hur det kommer bli när tunnelito går upp alla kilon igen? Inte om utan när som sagt.
Tuttarna lär ju bli gigantiska då..Blir det bröstförminskning då tror ni?😌
Jag vill inte vara elak men jag kan inte låta bli att slå mig för pannan åt denna cirkus.
Citera
2018-03-11, 20:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Hörde att ngn nämde brösten här nyss..Då slog mig en tanke hur det kommer bli när tunnelito går upp alla kilon igen? Inte om utan när som sagt.
Tuttarna lär ju bli gigantiska då..Blir det bröstförminskning då tror ni?😌
Jag vill inte vara elak men jag kan inte låta bli att slå mig för pannan åt denna cirkus.

Men hon har ju nyss förstorat dem för "sin mans skull"?
Kommer hon också att säga att hon gått hon upp i vikt för "sin mans skull"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in