2018-05-26, 14:20
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen blev hon med barn på en gång. Sedan stod det i tråden att hon hade friat och tvingat honom att gifta sig med henne, troligen för familjefridens skull. Stackars karl säger jag bara.
Jo, men han torde ju ha alla möjligheter att dra. Det är enbart han som har inkomst i löjliga familjen.

Men något har nog hänt för Tunnan har ju sagt vid ett par tillfällen att hon får hälften vid skilsmässa. Om de ens nu äger något förutom den ålderdomliga Volvon.
Citera
2018-05-26, 14:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, men han torde ju ha alla möjligheter att dra. Det är enbart han som har inkomst i löjliga familjen.

Men något har nog hänt för Tunnan har ju sagt vid ett par tillfällen att hon får hälften vid skilsmässa. Om de ens nu äger något förutom den ålderdomliga Volvon.

Oj det har jag missat att hon sagt. Ja det är ju inte underligt att äktenskapet svajar när några av barnen är oregerliga och inte bidrar med något positivt och en mamma som riskerar hus och hem genom att skuldsätta sig på skönhetsoperationer.
Hade han varit lite smart hade han fixat äktenskapsförord men nu får han stå sitt kast. Visst kan det kännas tufft för honom att förlora så mycket pengar men hade jag varit i hans sits hade jag nog gett upp allt och gått vidare med en skilsmässa.
Citera
2018-05-26, 15:09
Medlem
Vet inte om länken funkar men chansar...
Snacka om framtung!

https://www.instagram.com/p/BjN61TrB...n-at=668016038
Citera
2018-05-26, 17:54
Medlem
Citat:

Enda med inkomst? Då tror jag du underskattar Annas artistkarriär. Har man haft stora hits som ABC Och Samba Sambero kan man alltid göra lukrativa företagsgig. Skulle tippa att hon får in åtskilliga miljoner på det ärligen.
Citera
2018-05-26, 17:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Enda med inkomst? Då tror jag du underskattar Annas artistkarriär. Har man haft stora hits som ABC Och Samba Sambero kan man alltid göra lukrativa företagsgig. Skulle tippa att hon får in åtskilliga miljoner på det ärligen.
Och hur kommer det då sig att hela Sveriges julgris är hos fogden för skitsummor då? Hon har ju bara framfört låtarna, inte skrivit dem.
Citera
2018-05-26, 18:04
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj det har jag missat att hon sagt. Ja det är ju inte underligt att äktenskapet svajar när några av barnen är oregerliga och inte bidrar med något positivt och en mamma som riskerar hus och hem genom att skuldsätta sig på skönhetsoperationer.
Hade han varit lite smart hade han fixat äktenskapsförord men nu får han stå sitt kast. Visst kan det kännas tufft för honom att förlora så mycket pengar men hade jag varit i hans sits hade jag nog gett upp allt och gått vidare med en skilsmässa.
Det står om detta i tråden, kanske 100 sidor bak, men denna tråd svämmar ju emellanåt över alla bredder p g a alla hennes galna uttalanden och upptåg.

Å andra sidan så tror jag inte att hon skulle få så mycket vid en bodelning. Om nu inte lägenheten ägs svärfar, så lär den ju vara belånad till översta taklist. Och den gamla bilen lär ju max vara värd 10.000.
Citera
2018-05-26, 21:12
Medlem
50-årsfest snart och valpen ska väl ha körkört o bil..nåt tufft att glassa runt i..mamma betalar naturligtvis. Sen kan ju svärfar skriva att arvet ska enskild egendom..Då får väl booke
n inget.
Citera
2018-05-26, 22:50
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Den posen är bara såååå onaturlig, hon ser ut som en flodhäst som försöker dölja att hon är fet. Precis som du säger så är ska man välja storlek efter hur plagget sitter, jag rör mig mellan storlekarna M-XL varpå L är det vanligaste. Men det viktigaste är att plagget sitter snyggt. Sen är inte alla plagg för alla människor, just eftersom vi ser olika ut. Det plagg tunnan skulle passa bäst i är dock niqab.

HAHAHHAHAHA JAG SKRATTAR SÅ JAG KISSAR PÅ MIG HAHAHAHAHHA SÅ SANT SÅ SANT

Vad gäller kapningen av henne på Tinder så kapades hon på andra sidan atlanten. Högst troligt ett skämt. Ett roligt sådant. Undrar om kaparen fick många matches
Citera
2018-05-26, 23:34
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Vet inte om länken funkar men chansar...
Snacka om framtung!

https://www.instagram.com/p/BjN61TrB...n-at=668016038

Vad fan är det för skum klänning? Pattarna ser ju ut som ett grisarsle? Tunnan borde göra kaos med den som sålde den till henne. Bam Bam Bam!
Citera
2018-05-27, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vad fan är det för skum klänning? Pattarna ser ju ut som ett grisarsle? Tunnan borde göra kaos med den som sålde den till henne. Bam Bam Bam!
Miss Piggy :-)
Citera
2018-05-27, 15:49
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Då tippar du fel. Hennes mediokra inkomster har varit uppe i media flera gånger --- och hon har själv snackat ut om sin taskiga ekonomi.
Citera
2018-05-27, 16:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då tippar du fel. Hennes mediokra inkomster har varit uppe i media flera gånger --- och hon har själv snackat ut om sin taskiga ekonomi.

Ja konstigt nog har hon en urusel ekonomi. Man tycker ju att hon bör få hyfsat betalt för sin medverkan i alla tramsprogram hon ställer upp i men hon har kanske en avbetalningsplan så att en massa pengar dras av direkt från lönen för att betala skulderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in