2018-02-19, 18:04
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Den här film snutten valde dom bort, men Roberto tände på den, nästa grej blir nog trekant.

https://www.expressen.se/noje/melodi...avkladda-film/

Önskar att någon av tv-kanalerna gör en uppföljare liknande Linda Rosings serie för några år sedan, den rätte för Rosing... Men nu söks en man som ska köra trippel med Anna och Roberto... Kan ju bli en underbar realityserie, eller hur?
Citera
2018-02-19, 18:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Önskar att någon av tv-kanalerna gör en uppföljare liknande Linda Rosings serie för några år sedan, den rätte för Rosing... Men nu söks en man som ska köra trippel med Anna och Roberto... Kan ju bli en underbar realityserie, eller hur?

Den rätte för Trosing/Trosan då eller?
Citera
2018-02-19, 19:25
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Jag tvivlar på att verkligen har börjat rida igen. Tror det är en äldre filmsnutt hon lagt upp. Hon har sina vita ridbrallor som hon hånades för då vita byxor endast användas vid tävling. Hon skaffade sen nya ridbrallor.
Zoomar man in henne i filmen så ser man fläskvalkarna på låren och rundören över magen. Jag kan ha fel men , nä jag tror att hon slänger in lite gammal skräpmat på ig , så vi ska tro att hon är på bättringsväg.
Jag var också inne på den linjen... men eftersom hon nämner ridskolan och tränaren i samma inlägg så kan jag bara inte tro att hon ljuger - för då är det riktigt, riktigt illa
Citera
2018-02-19, 19:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag var också inne på den linjen... men eftersom hon nämner ridskolan och tränaren i samma inlägg så kan jag bara inte tro att hon ljuger - för då är det riktigt, riktigt illa
Det skulle ju i o f sig inte vara första gången hon sopade till det duktigt för sig! IKEA incidenten är ju en klassiker. Hon är liksom inte smart någon gång.
Citera
2018-02-19, 21:02
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
https://minfil.org/a95fBdd8bd/09FEC4...366ABF6313.png

Jag utgår ifrån att hon har något slags samarbete med de där ”Talitha coutor” som hon visar upp klänningar från titt som tätt?
Hon är noga med att tagga dem och redigerade ett inlägg igår då hon glömt att tagga dem. Eller tror ni att hon får låna klänningar från dem för att visa upp?

Det jag inte får ihop då är;

Vem f-n vill att Tunnan ska marknadsföra deras kläder? Alltså en ärlig fråga.

I våras så skrev hon om och taggade märket ajl*jk några gånger .. jag känner dottern till ägarna .. och jag vet att de har sponsrat & skickat hem kläder till tex bloggare som har skrivit om deras kläder .
Förstår inte heller hur de kan tycka att Tunna gör reklam .. men är nästan säker på att hon fick kläder av dem .

Klänningbutiken har jag sett lagt ut bilder på Tunna i deras klänningar . . Så några klänningar får hon säkert behålla ?

Att hon fick sponsrade ridlektioner innan det där hästprogrammet är väl en sak .. men känns konstigt om de skulle fortsätta ge henne lektioner ., och ridlektioner är ju dyrt ., så hur har hon råd med det ?
Citera
2018-02-19, 21:49
Medlem
nickomyras avatar
Den här artikeln om Book & Brottby hade jag missat
Så uppenbart att hon är sponsrad , en av hennes mest uppenbara o sämsta lögn .

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...6wFUP@SH1QBxQ/

Skulle vilja veta precis vad som hände som gjorde att de inte ens hann slipa med gaddarna innan sammarbetet var slut .. och Flisan fick avsluta drömjobbet efter en vecka

https://www.hant.se/anna-books-nya-s...bli-saaaa-kul/
Senast redigerad av nickomyra 2018-02-19 kl. 21:54.
Citera
2018-02-19, 22:53
Medlem
Många frågor är det, hur betalar tunnan för ridlektionerna, har hon betalt och gjort rätt för sig hos tandläkaren, har hon betalt sin tidigare agent Alexander, finns det KF skulder nu? Och hur har det gått med Felicias tänder och har hon något jobb eller vad gör Lill tunnan hela dagarna, kan väl knappast studera hon har inte dom generna 🤣
Citera
2018-02-19, 23:34
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Många frågor är det, har hon betalt och gjort rätt för sig hos tandläkaren, har hon betalt sin tidigare agent Alexander, finns det KF skulder nu? Och hur har det gått med Felicias tänder 🤣

Jag kom på att Erwik är ju kompis med Jelena ., så hon kanske drog öronen åt sig när de insåg att han inte skulle få betalt av mammaTunnac.

Men hur såg deras kontakt ut kan man undra .. jag vill ha de fitaste smile du kan hitta , botox och fillers så ofta jag vill . Min dotters ska få bli marknadschef .. och gengäld så ska vi få alla som är nåt att vilja gå till din klinik efter de sett de finaste tänderna , delux-deanna.
Hela sv tandläkarkåren tyckte ju att det var klåperi
Citera
2018-02-20, 09:56
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
I våras så skrev hon om och taggade märket ajl*jk några gånger .. jag känner dottern till ägarna .. och jag vet att de har sponsrat & skickat hem kläder till tex bloggare som har skrivit om deras kläder .
Förstår inte heller hur de kan tycka att Tunna gör reklam .. men är nästan säker på att hon fick kläder av dem .

Klänningbutiken har jag sett lagt ut bilder på Tunna i deras klänningar . . Så några klänningar får hon säkert behålla ?

Att hon fick sponsrade ridlektioner innan det där hästprogrammet är väl en sak .. men känns konstigt om de skulle fortsätta ge henne lektioner ., och ridlektioner är ju dyrt ., så hur har hon råd med det ?

Hmm där ser man..
Ja det är ju sjukt konstigt, men det är klart, de kanske bara ser någon som är i media titt som tätt och ser det som bra för marknadsföringen. Och blundar helt för att hon är kokobello.
All reklam är bra reklam eller vad säger man?

Det där med ridlektionerna är ju också ett mysterium, som du säger, hon lär ju inte ha råd med det men varför skulle de vilja sponsra henne?
Jaja, det kanske är som ngn skrev här innan, hon kanske har tjatat så jävligt.
Tillslut ger de med sig för att slippa hennes vrede och tårar och smutskastning i media 10 år framöver.
Tror t.om jag skulle ge med mig för att slippa henne. Man vet ju fan inte vad hon kan hitta på för tokigheter..
Citera
2018-02-20, 10:03
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Den här artikeln om Book & Brottby hade jag missat
Så uppenbart att hon är sponsrad , en av hennes mest uppenbara o sämsta lögn .

http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...6wFUP@SH1QBxQ/

Skulle vilja veta precis vad som hände som gjorde att de inte ens hann slipa med gaddarna innan sammarbetet var slut .. och Flisan fick avsluta drömjobbet efter en vecka

https://www.hant.se/anna-books-nya-s...bli-saaaa-kul/

Haha det där var en rolig artikel..😁
”Smajl! Anna har hittat tandfén i Brottby!”

”Redan efter två besök känner jag mig lättare i själ, hjärta och sinne!”

Haha och det där med att alla betalar för sig..Mmm right.😏
Citera
2018-02-20, 10:11
Medlem
Killthepoors avatar
Tänker tillbaka på liven i helgen(?)...Man får ju drömma sig tillbaka nu när hon har börjat snåla med liveandet.

”Idag är jag osminkad! Jag har fyllt i en bit av ögonbrynen, har mascara och rouge”

Vet inte om jag kallar det osminkad😂

Det är typ festsminkning för mig😁 Men det är klart, vi har ju lite olika preferenser jag och tunna.
Citera
2018-02-20, 10:21
Medlem
Booksmurfens avatar
Skulle ju kunna vara så att tandläkaren inte uppskattade att Felicia tog lön i kronor när mamma betalar med bajs och tonfisk.
Kanhända slank det ner saker i Vuittonväskan.
Så kanske tandläkaren inte gillar att bli uthängd av kunder som hämtar ut sina fasader på pressbyrån ( eller vad det var) Det lär ju också varit eget initiativ av Tookan att göra. Hon klampade säkert runt och skrämde andra kunder. Där ligger någon i stolen, och Anna kommer in livear på ig och tafsar påtänd och jävlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in