Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
I våras så skrev hon om och taggade märket ajl*jk några gånger .. jag känner dottern till ägarna .. och jag vet att de har sponsrat & skickat hem kläder till tex bloggare som har skrivit om deras kläder .
Förstår inte heller hur de kan tycka att Tunna gör reklam .. men är nästan säker på att hon fick kläder av dem .
Klänningbutiken har jag sett lagt ut bilder på Tunna i deras klänningar . . Så några klänningar får hon säkert behålla ?
Att hon fick sponsrade ridlektioner innan det där hästprogrammet är väl en sak .. men känns konstigt om de skulle fortsätta ge henne lektioner ., och ridlektioner är ju dyrt ., så hur har hon råd med det ?
Hmm där ser man..
Ja det är ju sjukt konstigt, men det är klart, de kanske bara ser någon som är i media titt som tätt och ser det som bra för marknadsföringen. Och blundar helt för att hon är kokobello.
All reklam är bra reklam eller vad säger man?
Det där med ridlektionerna är ju också ett mysterium, som du säger, hon lär ju inte ha råd med det men varför skulle de vilja sponsra henne?
Jaja, det kanske är som ngn skrev här innan, hon kanske har tjatat så jävligt.
Tillslut ger de med sig för att slippa hennes vrede och tårar och smutskastning i media 10 år framöver.
Tror t.om jag skulle ge med mig för att slippa henne. Man vet ju fan inte vad hon kan hitta på för tokigheter..