Citat:
Ursprungligen postat av
Boopidoo
Hon nämnde också någonstans att hon såg fram emot att inreda ”gästrummet” så 6 rum är min gissning
Jag har funderat på hur många rum herrgården minst måste ha, och kommit fram till;
1 - Sovrum för de äkta makarna,
2 - Rum till influencer-dottern,
3 - Rum till den kriminelle sonen,
4 - Rum till den vilsna dottern,
5 - Vardagsrum,
6 - TV-rum,
7 - Bibliotek,
8 - Arbetsrum,
9 - Matrum,
10 - Gästrum.
(Utöver detta kan jag inte tänka mig att Anna nöjer sig med mindre än att såväl hon som influencer-dottern har varsin rejält tilltagen walk-in-closet, att köket håller restaurangstandard, bastu, pool, och att det finns garage för minst tre bilar)
Där har vi att utgå från (och det gör ju att Lunda 227 till ett mindre troligt alternativ, måste jag medge).
Citat:
Ursprungligen postat av
Endryt
Då är frågan; vem ska sova i gästrummet? Soc eller sonens våldtäktsoffer?
En punktbevakande övervakare, kanske? Fan vet ju vad sonen tar sig till i sina nya hoods.
Citat:
Ursprungligen postat av
sunzet1
Vore kul om vinnaren då bor i Umeå. Hur ska hon lösa det? Eller det kanske räcker att personen bor söder om Solna för att det ska bli problem - hon måste hem å MELLOMYSA... Inte kracka den fasaden.
En del av mig är sugen på att delta i tävlingen. Oddsen för att vinna är ju ytterst gynnsamma.
Tänk att få ha Anna i sitt vardagsrum. Det är en tanke som ilar av skräckblandad förtjusning. Och man kräks lite i munnen.