Dagens live var bland de värsta jag sett med henne.
Nån som spelade in??
Hon är totalt gränslös.
Anna, eftersom du utan tvekan läser allt som skriver här, SKÄRP DIG, TA DITT ANSVAR, SLUTA PARASITERA PÅ ANDRAS EMPATI!
Tycker det är SÅ tragiskt att Anna inte tar ansvar för sin påverkan på människor som följer henne.
Det är sådan klockren härskarteknik hon sysslar med.
Om någon säger nåt som är det minsta känsligt för henne, fräser hon till och blir rent av elak.
Helt oförmögen att ta tills sig nåt annat än rent smörande.
Hon har börjat skälla ut människor som frågar vad hon väger.
-Hur understår de sig att fråga om hennes vikt?! Vad har de med det att göra?!
Anna, det enda du pratat om de senaste månaderna är din vikt! Ska du nu skamma de som frågar?
Någon skriver: men hej Anna och tre hjärtan. Hon blir lack och blockar personen och säger - Sådär skriver typiskt nån som tidigare blivit blockad och skaffat ett nytt konto.
Jag häpnar.
Säger att hon har så sjukt många redan inspelade tv-grejer gjorda.
Fullt upp framöver med jobb, bland annat med tv.
Hon har tackat nej till så himla mycket jobb som alla skulle häpna om de visste vilka.
Bland annat ett program som skulle vara hennes eget.
Det sista jag hör innan jag sytänger ner liven är att hon alltid står för vad hon säger, hur galet det än må vara.
Jag och andra intelligenta människor ser vad hon gör, men det är uppenbarligen unga personer och personer med olika intellektuella funktionsnedsättningar som följer henne, och det är plågsamt att se hur de med de renaste intentioner, blir slaktade samt rakt av köper hennes lögner.
Hon skrämmer folk och blockar utan pardon.
Folk ber om ursäkt för ingenting och hon tänker inte en sekund på hur hennes beteende påverkar de som ser upp till henne.
Gäller att trippa på tå, annars bye bye.
Hon utnyttjar människor för sitt eget välmåendes skull.
Skyller ifrån sig och målar upp sig själv som en god människa och alla andra som elaka och orättvisa.
Hon säger hon vet vem ett av trollen/loppan är som är trevlig mot henne i sina live men som skvallrar i olika bloggar.
Hon säger hon bara säger saker i sina lives för att trollet ska skvallra och hon ska få uppmärksamhet.
Som med trosorna, hon skulle aldrig aldrig aldrig sälja sina oanvända trosor.
Det där sa hon bara för att få publicitet.
Hon sitter och indirekt pratar med oss på FB och Bloggbevakning, ironiserar över våra ifrågasättanden, vad vi skrivit, rantar och hånskrattar och hennes följare förstår ingenting.
De går med henne i hennes galenskap och det gör ONT att se hur människor blir utnyttjade för hennes eget egos skull.
Är hon medveten om sitt eget beteende eller tror hon själv på vad hon säger?
Har faktiskt ingen sympati för henne alls.
För det är en sak att ta åt sig av vad folk säger om henne, men hennes ansvar att reflektera och hantera det utan att ljuga eller helt ta bort ansvaret från sig själv.
GAAAAH!
Är hennes mål att reta upp oss så grattis, success!
Behöver kliva ur nu känner jag. Klarar inte att se detta haveri längre.
Bye bye Anna. Lycka till!