2018-02-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
I hear ya bro
Helgens BÄSTA kommentar, tack för den ty nu smakar mitt vin och min ost even better

Titta, Anna Book finns som smiley också: Det kanske är det hon lever på och får in inkomster på? Att låna ut sin bild som arg-smiley?
Senast redigerad av Ruskette 2018-02-18 kl. 21:56.
Citera
2018-02-18, 23:30
Medlem
Tunnan försörjer sig på att stå på loppisar och sälja diverse prylar och att sälja begagnade trosor på Tradera 🤣
Citera
2018-02-19, 09:17
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette

Titta, Anna Book finns som smiley också: Det kanske är det hon lever på och får in inkomster på? Att låna ut sin bild som arg-smiley?

Åh herregud, kan inte Flashback ordna fram en liten knubbig fot-smiley som sparkar tre ggr; BAM BAM BAM

Det vore underbart
Citera
2018-02-19, 09:39
Medlem
Killthepoors avatar
https://minfil.org/a95fBdd8bd/09FEC4...366ABF6313.png

Jag utgår ifrån att hon har något slags samarbete med de där ”Talitha coutor” som hon visar upp klänningar från titt som tätt?
Hon är noga med att tagga dem och redigerade ett inlägg igår då hon glömt att tagga dem. Eller tror ni att hon får låna klänningar från dem för att visa upp?

Det jag inte får ihop då är;

Vem f-n vill att Tunnan ska marknadsföra deras kläder? Alltså en ärlig fråga.

Och om hon nu köper själv, hur kan hon vara så in i helskottas dum och ego så hon lägger ut tusentals kronor på klänningar som man dessutom knappast använder när man går och handlar på ICA?
Jag förstår såklart att man vill unna sig lite saker, oavsett om man är fattig eller ej, och det är helt OK. Meeeen. När man är i en sån situation som tunnan är? Inte särskilt sansat beteende.
De där klänningarna är inte direkt billiga.

Sen kan jag inte låta bli att skratta lite åt kontrasten
Mjukiskläder från Ica Maxi för 159:- och sedan klänning från märke för 5000:- 😁
Citera
2018-02-19, 09:59
Medlem
Jag tror att de är en reklamgrej för klänningarna och hon kanske själv får behålla 1 klänning men resten är beställt/bokat via Mello.
Men Tunnan bukomfång ökar återigen, ansiktet är ännu smalt vid kindbenen men det vänder snart också
Citera
2018-02-19, 10:06
Medlem
en detalj, hon har inte råd med så många olika skor det nästan alltid de svarta annars de vita, sen verkar det inte finns flera high heels till fotografering odyl
Citera
2018-02-19, 10:08
Medlem
Killthepoors avatar
Aha, så kanske det är!
Hade för mig att hon taggade klänningarna långt före hela mellogrejjen men kommer ju dock inte ihåg när de började spela in.
Citera
2018-02-19, 10:14
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
https://minfil.org/a95fBdd8bd/09FEC4...366ABF6313.png

Jag utgår ifrån att hon har något slags samarbete med de där ”Talitha coutor” som hon visar upp klänningar från titt som tätt?
Hon är noga med att tagga dem och redigerade ett inlägg igår då hon glömt att tagga dem. Eller tror ni att hon får låna klänningar från dem för att visa upp?

Det jag inte får ihop då är;

Vem f-n vill att Tunnan ska marknadsföra deras kläder? Alltså en ärlig fråga.

Och om hon nu köper själv, hur kan hon vara så in i helskottas dum och ego så hon lägger ut tusentals kronor på klänningar som man dessutom knappast använder när man går och handlar på ICA?
Jag förstår såklart att man vill unna sig lite saker, oavsett om man är fattig eller ej, och det är helt OK. Meeeen. När man är i en sån situation som tunnan är? Inte särskilt sansat beteende.
De där klänningarna är inte direkt billiga.

Sen kan jag inte låta bli att skratta lite åt kontrasten
Mjukiskläder från Ica Maxi för 159:- och sedan klänning från märke för 5000:- 😁
Jag gissar att hon får låna klänningarna. Har säkert tjatat hål i huvudet på dem för att bevisa vilken fantastisk reklampelare hon är.
De tapetserade om tidigt i januari då den blommiga tapeten byttes ut mot en beige-randig. Intressant att hon lägger upp en gammal bild
Har hon ökat ännu mer i vikt?
Citera
2018-02-19, 10:18
Medlem
Första klänningen om jag inte tar fel var väl den till Agnetas nyårskarameller?
Sedan har det varit olika varianter men då i samband med uppdrag till TV
Citera
2018-02-19, 10:27
Medlem
Killthepoors avatar
Var tvungen att gå tillbaka i hennes flöde för att kolla det där med klänningarna. Hon måste ha ngt slags personligt samarbete med dem eller köpa dem själv. Hon hade dem även när hon var med i Agnetas nyårskarameller och i Biggest loser...Men det kan ju vara ngt ställe de flesta bolagen har ngt samarbete med.
Citera
2018-02-19, 10:30
Medlem
Kan det vara så att AB på ett sätt är nya Linda Rosing? Jag menar nu när Linda sedan länge ligger lågt efter att ha kraschat in i polisgrinden på k-holmen påtänd som ett djur och nu säkert bara underhållspundar och försöker verka vanlig, så har fokus hamnat på ”tunnan” då hon också numera bara kan ”leva på skandaler” och visa upp en fejkad fasad. Finns helt klart vissa likheter, med tanke på deras s.k. ”umgänge”. Jag gissar att även AB pudrar näsan lite nu och då. Sånt kostar. Då har man inte råd med tv-avgiften. Vad tror ni? Jag kan då tycka att sånna fenomen dvs IQ-fiskmås är rätt så underhållande. Det visar väl den här tråden om inte annat.
Citera
2018-02-19, 10:31
Medlem
Kanske började med Biggest loser och att det var via TV, har svårt att tro att hon skulle ha råd att köpa en/flera sådan klänningar.
Att hon inte haft någon har säkert med att göra att de ej finns i så stora storlekar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in