2018-02-01, 18:53
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
På liven nyss.
"vi har visningar lite när vi vill"

Någon frågade om det var någon på visningen och om den gick bra.

Låter jobbigt för både mäklaren och dem ..
jag har varit på privatvisningar innan ” den stora ” men då brukar det vara för att man nästan är säker på att man vill ha den och lagt ett bud de accepterar .
Citera
2018-02-01, 19:40
Medlem
Är det någon som vet vad Tunnan vägde innan hon gjorde en sk "gastric bypass-operation".
I detta klipp myntas det om att hon redan tappat 50kg. Och ändå ser hon skapligt smällfet ut fortfarande. Hon måste väl ha vägt typ 130-140 kg??

EDIT: Hon påstår att hon vägde typ 128kg som mest

Citat från Tunnan "Jag är inte ute efter att späka mig på något sätt, jag vill ju bara vara hälsosam och sund"...och då gör man en magsäcksoperation..HÖR ni det alla som motionerar, vill ni vara hälsosamma och sunda, gå och operera magsäcken ist!

https://www.youtube.com/watch?v=ICPf2S0G5Z8
Senast redigerad av Ollebolle1g 2018-02-01 kl. 19:44.
Citera
2018-02-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Är det någon som vet vad Tunnan vägde innan hon gjorde en sk "gastric bypass-operation".
I detta klipp myntas det om att hon redan tappat 50kg. Och ändå ser hon skapligt smällfet ut fortfarande. Hon måste väl ha vägt typ 130-140 kg??

EDIT: Hon påstår att hon vägde typ 128kg som mest

Citat från Tunnan "Jag är inte ute efter att späka mig på något sätt, jag vill ju bara vara hälsosam och sund"...och då gör man en magsäcksoperation..HÖR ni det alla som motionerar, vill ni vara hälsosamma och sunda, gå och operera magsäcken ist!

https://www.youtube.com/watch?v=ICPf2S0G5Z8
Haha ja det var ytterligare en i raden av alla hennes motsägelser. Att leva som man lär är inte hennes melodi.
Citera
2018-02-01, 20:02
Kollar ni på Arga Snickaren nu?
Citera
2018-02-01, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Efter 2 minuter kom första gråten.
Citera
2018-02-01, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Yes. Hon låter som Cartman när han fejkgråter.
Citera
2018-02-01, 20:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Inte råd att på sex år fixa 2000 spänn men har råd att köpa dyra presenter, mat, fixa naglar, hår och botox. Hennes panik inför att ringa och ha ork ena sekunden för att sen falla pladask känner jag igen då jag har typ samma. Det jag gör är att erkänna för mig själv att jag inte orkar och att jag har mina problem, går och pratar med psykolog, har ångestdämpande och är sjukskriven. Enbart för att kunna få ladda om på ny och hitta energi. Anna verkar dock ha svårt att erkänna att hon har problem och att hon kanske borde gå och prata med någon.
Citera
2018-02-01, 20:14
Medlem
Idag under liven där det för övrigt spelades mycket hög musik så babblade Anna om alla jobberbjudanden hon fått. Hon sa att hon blivit erbjuden att leda hela 2 program alldeles själv men hon tackade nej till det. Hon har också blivit erbjuden att skriva kokbok men till det tackade hon också nej. Hon tackade nej till dessa jobb då folk endast vill utnyttja henne. Istället vill hon jobba ideellt och då får man inga pengar sa hon.
För övrigt växer vecken i halsen på henne. Redigt rund och go runt kinderna.
Our Anna is on her way back.
Citera
2018-02-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Idag under liven där det för övrigt spelades mycket hög musik så babblade Anna om alla jobberbjudanden hon fått. Hon sa att hon blivit erbjuden att leda hela 2 program alldeles själv men hon tackade nej till det. Hon har också blivit erbjuden att skriva kokbok men till det tackade hon också nej. Hon tackade nej till dessa jobb då folk endast vill utnyttja henne. Istället vill hon jobba ideellt och då får man inga pengar sa hon.
För övrigt växer vecken i halsen på henne. Redigt rund och go runt kinderna.
Our Anna is on her way back.

I dagens live så hon också att poddar inte ger henne något (en tittare frågade om hon lyssnat på Pernilla Ws & Sofia Ws pod där de just pratar om Anna) men i samband med vinsten i BL vip så nämnde hon ju att podda med maken vore kul. Fascinerande hur fort det svänger. 🤔
Citera
2018-02-01, 20:48
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Nja, jag tänkte mest att om det kanske har blivit så att socialtjänsten måste gå in med ersättning så kan hon ju inte ha ett fast abonnemang utan bara ha ett kontantkort med surf.
Varför skulle hon inte kunna ha fast Internet om hon får stöd från soc?
Alltså NO WAY att de lever på försörjningsstöd. Jag jobbar inom socialtjänsten och hennes msn jobbar ju och tjänar garanterat över existensminimum och hennes vinst från BL skulle göra det omöjligt att få bidrag.
Men...ett Internetabonnemang ingår för övrigt i vad som räknas som lägsta nivå för barnfamiljer pga skolarbeten och sådant.
Citera
2018-02-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Idag under liven där det för övrigt spelades mycket hög musik så babblade Anna om alla jobberbjudanden hon fått. Hon sa att hon blivit erbjuden att leda hela 2 program alldeles själv men hon tackade nej till det. Hon har också blivit erbjuden att skriva kokbok men till det tackade hon också nej.
Säger Anna som tackat ja till:
Hjälp, jag är med i en japansk tv-show
Körslaget
Let's dance
Arga snickaren
Biggest loser VIP
Melodifestivalen
Fångarna på fortet
Hela kändis Sverige bakar
Gett ut en självbiografi
med mera med mera.......
Men visst du har säkert tackat nej till att ge ut kokbok och leda program på tv. Troligt.
Citera
2018-02-01, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är det skillnad på henne och när vi andra går på biståndsersättning? För några år sedan när jag pga strul med a-kassan och andra myndigheter var tvungen att ansöka om bistånd för att klara hyra osv så fick jag inte ha bil eller fast internet, däremot kontantkort i mobilen.
Kanske har man förändrat reglerna kring det, jag vet inte. Nåväl, i vilket fall som helst verkar hon lugnat ner sig med liveandet och annat av någon orsak. Kanske har eftertankens kranka blekhet äntligen kommit ikapp henne och hon måste tänka efter hur hon framställer sig i medier och annat. Hade det varit jag hade jag skämts och raderat alla sociala medier och hållit låg profil ett tag framöver, precis som Mel Gibson gjort.
Absolut inget fel i det om man behöver. Men utgav du dig för vara superstjärna under tiden du gick på soc?. Nä tänkte väl det. Där har vi skillnaden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in