2018-02-01, 10:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hennes interneträkningar måste ju vara enorma. Kanske hon har blivit tillsagd att inte slösa med surfen om de har dåligt med pengar?
Hon borde väl ha fast avgift på internetabonnemanget precis som de flesta andra.....
Citera
2018-02-01, 10:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon borde väl ha fast avgift på internetabonnemanget precis som de flesta andra.....

Nja, jag tänkte mest att om det kanske har blivit så att socialtjänsten måste gå in med ersättning så kan hon ju inte ha ett fast abonnemang utan bara ha ett kontantkort med surf.
Citera
2018-02-01, 11:06
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre64
Är inte det dörren till familjen Herrey? Som hon plåtade innan hon gick in på kalaset... undrar samtidigt om.jon snodde något fint från Marie herrey 😎
50-årsfesten var på Hard Rock Café, så Maries ägodelar var säkra
Citera
2018-02-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
50-årsfesten var på Hard Rock Café, så Maries ägodelar var säkra

Kan ju vara ngt paket som försvann vad vet man
Skulle vara intressant om Denize Lopez tog och berätta hela historien och hur mycket Tunnan stal av henne
Citera
2018-02-01, 11:53
Medlem
Citat:
Nja, jag tänkte mest att om det kanske har blivit så att socialtjänsten måste gå in med ersättning så kan hon ju inte ha ett fast abonnemang utan bara ha ett kontantkort med surf.

Klart hon kan ha. Dumheter.
Citera
2018-02-01, 12:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kittencat
Klart hon kan ha. Dumheter.

Är det skillnad på henne och när vi andra går på biståndsersättning? För några år sedan när jag pga strul med a-kassan och andra myndigheter var tvungen att ansöka om bistånd för att klara hyra osv så fick jag inte ha bil eller fast internet, däremot kontantkort i mobilen.
Kanske har man förändrat reglerna kring det, jag vet inte. Nåväl, i vilket fall som helst verkar hon lugnat ner sig med liveandet och annat av någon orsak. Kanske har eftertankens kranka blekhet äntligen kommit ikapp henne och hon måste tänka efter hur hon framställer sig i medier och annat. Hade det varit jag hade jag skämts och raderat alla sociala medier och hållit låg profil ett tag framöver, precis som Mel Gibson gjort.
Citera
2018-02-01, 13:03
Medlem
Citat:
Är det skillnad på henne och när vi andra går på biståndsersättning? För några år sedan när jag pga strul med a-kassan och andra myndigheter var tvungen att ansöka om bistånd för att klara hyra osv så fick jag inte ha bil eller fast internet, däremot kontantkort i mobilen.
Kanske har man förändrat reglerna kring det, jag vet inte. Nåväl, i vilket fall som helst verkar hon lugnat ner sig med liveandet och annat av någon orsak. Kanske har eftertankens kranka blekhet äntligen kommit ikapp henne och hon måste tänka efter hur hon framställer sig i medier och annat. Hade det varit jag hade jag skämts och raderat alla sociala medier och hållit låg profil ett tag framöver, precis som Mel Gibson gjort.

Ja sent ska synden vakna! Efter hennes beteende i sommar när domen föll, det var något av det värsta som jag sett i media hur korkad människan är och hur hon svarar! Det finns ingen spär i henne så jag tror det handlar om ngt annat som gör att hon inte livar och skriver så mycket längre
Citera
2018-02-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Här ser man lite av Arga Snickaren köket och som bonus får man Lilltunnan som shottar med någon hon kallar sin kusin (måste vara på turkpappans sida)

https://www.instagram.com/franhjartatofficial

Ja, det är ser ut som att hon anstränger sig för att vara som sin mamma i Drinkskolan.

Jag undrar varför Anna Book envisas med att påstå att hon är nykterist? Varför inte bara erkänna att hon super till då och då. Sedan att ingen journalist ifrågasätter henne? Vore ju kul om Malou bjöd in henne och sedan visade "Anna Books drinkskola" och sedan klippet på dottern, EFTER att Anna Book precis talat hänfört om sitt spritfria hem och sin nykterism. Men journalisterna verkar behandla Anna Book med silkesvantar- varför?
Citera
2018-02-01, 17:24
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Ja, det är ser ut som att hon anstränger sig för att vara som sin mamma i Drinkskolan.

Jag undrar varför Anna Book envisas med att påstå att hon är nykterist? Varför inte bara erkänna att hon super till då och då. Sedan att ingen journalist ifrågasätter henne? Vore ju kul om Malou bjöd in henne och sedan visade "Anna Books drinkskola" och sedan klippet på dottern, EFTER att Anna Book precis talat hänfört om sitt spritfria hem och sin nykterism. Men journalisterna verkar behandla Anna Book med silkesvantar- varför?

Hon påstår sig vara nykterist för att hon har en sjuklig hangup på att vara bättre än alla andra. I dagens hälsotrendmedvetna tider är det något fint och nyttigt att vara nykterist. Hade hon varit aktuell under 1910-talet så hade hon skrutit till skyarna om hur mycket och fin absint hon minsann dricker, helst för att hon känner en sååå härlig fabrikör som är en "nära och gammal vän till familjen".

Konstigt att hon inte påstår sig vara vegan också.
Citera
2018-02-01, 17:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Hon påstår sig vara nykterist för att hon har en sjuklig hangup på att vara bättre än alla andra. I dagens hälsotrendmedvetna tider är det något fint och nyttigt att vara nykterist. Hade hon varit aktuell under 1910-talet så hade hon skrutit till skyarna om hur mycket och fin absint hon minsann dricker, helst för att hon känner en sååå härlig fabrikör som är en "nära och gammal vän till familjen".

Konstigt att hon inte påstår sig vara vegan också.

Är det inte nog att hon säger sig vara sexgalen och nymfoman?
Citera
2018-02-01, 18:06
Medlem
nickomyras avatar
Alkohol verkar vara en väldigt känslig punkt för Tunna .. antingen för att hon själv dricker för mkt , eller så för att mamma Tunna var lite väl glad i likör och cigg .
Citera
2018-02-01, 18:13
Medlem
chibibottos avatar
På liven nyss.
"vi har visningar lite när vi vill"

Någon frågade om det var någon på visningen och om den gick bra.
Senast redigerad av chibibotto 2018-02-01 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in