2018-01-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Knappast så att jag vikthånar Vanessa. Jag påtalar att Anna verkar vanvårdar Vanessa så stackarn kommer bli som Anna och Felicia. Vanessa verkar snäll och den normala i familjen men hon är kraftig och Anna borde se till Vanessas väl och ve och inte bara sig själv. Det vore tragiskt om Vanessa också skulle bli lika fet som Felicia och Anna om inte fetare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Men allvarligt, hon håller på att bli fet igen😳 Hur är det möjligt? Hon är ju verkligen korkad!

Nu har jag inte sett Vanessa irl, men på bilden som lades upp i tråden är hon INTE fet. Inte ens överviktig utan helt normal. Så om det är utifrån den bilden du baserar dina uttalanden på är det du som har en skev bild av hur en kvinnokropp ska se ut. Det är så sjukt hur samhället har lurat människor att det finns en kropp som är det enda rätta, när det i själva verket finns nästan lika många som det finns kvinnor. Vi är olika byggda och våra kroppar trivs på olika vikter.

Jag själv är väldigt smalt byggd men tack vare träning börjar jag nu få en ganska muskulös kropp, en kropp som många nog avundas tyvärr.. För jag vet ju kvinnor som tränar minst lika mycket som jag och som äter likadant som jag men ändå ser helt annorlunda ut i kroppen. En del hade sagt att dom är överviktiga fast deras kroppar är hundra gånger starkare och mår hundra gånger bättre än en smal människa som aldrig lyft en vikt i sitt liv. Man kan inte bara se på en utsida hur en människas kropp verkligen mår.

Men det är dock extremt viktigt att förebygga fetma, för när det kommer till Anna Books viktuppgång så har jag i alla fall läst lite här och var att det i princip alltid händer människor som varit överviktiga att dom efter något år är tillbaka på samma vikt eller en ännu högre. Och det beror inte på lathet eller dumhet utan att det är näst intill omöjligt för någon som varit fet att bli smal och stanna där och jag har för mig att det har något med fettceller att göra. Att kroppen har mycket lättare att fylla på befintliga fettceller än att skapa nya. Men ni får googla själva helt enkelt om ni är intresserade!

Utöver det vill jag bara tillägga att jag inte är något fan av Anna Book och hennes våldtäktsson, om hon nu ska prata offentligt om det som hänt borde hon fan ha fördömt honom och sagt att hans beteende är oacceptabelt. De är när unga människor blir försvarade av sina föräldrar och inte behöver ta ansvar för sina handlingar som dom växer upp till idioter.
Citera
2018-01-17, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Nu har jag inte sett Vanessa irl, men på bilden som lades upp i tråden är hon INTE fet. Inte ens överviktig utan helt normal. Så om det är utifrån den bilden du baserar dina uttalanden på är det du som har en skev bild av hur en kvinnokropp ska se ut. Det är så sjukt hur samhället har lurat människor att det finns en kropp som är det enda rätta, när det i själva verket finns nästan lika många som det finns kvinnor. Vi är olika byggda och våra kroppar trivs på olika vikter.

Jag själv är väldigt smalt byggd men tack vare träning börjar jag nu få en ganska muskulös kropp, en kropp som många nog avundas tyvärr.. För jag vet ju kvinnor som tränar minst lika mycket som jag och som äter likadant som jag men ändå ser helt annorlunda ut i kroppen. En del hade sagt att dom är överviktiga fast deras kroppar är hundra gånger starkare och mår hundra gånger bättre än en smal människa som aldrig lyft en vikt i sitt liv. Man kan inte bara se på en utsida hur en människas kropp verkligen mår.

Men det är dock extremt viktigt att förebygga fetma, för när det kommer till Anna Books viktuppgång så har jag i alla fall läst lite här och var att det i princip alltid händer människor som varit överviktiga att dom efter något år är tillbaka på samma vikt eller en ännu högre. Och det beror inte på lathet eller dumhet utan att det är näst intill omöjligt för någon som varit fet att bli smal och stanna där och jag har för mig att det har något med fettceller att göra. Att kroppen har mycket lättare att fylla på befintliga fettceller än att skapa nya. Men ni får googla själva helt enkelt om ni är intresserade!

Utöver det vill jag bara tillägga att jag inte är något fan av Anna Book och hennes våldtäktsson, om hon nu ska prata offentligt om det som hänt borde hon fan ha fördömt honom och sagt att hans beteende är oacceptabelt. De är när unga människor blir försvarade av sina föräldrar och inte behöver ta ansvar för sina handlingar som dom växer upp till idioter.

Jag såg Vanessa irl för två dagar sedan och hon håller på att gå i Anna och Felicias fotspår. Är hon tvungen att äta och leva med Anna så är hon helt i händerna på Annas kost. Anna borde få dottern att röra på sig och äta vanlig mat. Om några år har vi tre tunnor.
Citera
2018-01-17, 10:54
Medlem
Har ni sett att följare på "tokans" insta minskar markant. På en vecka har 9000 följare försvunnit. Hon kan inte hinna blocka så många.
Citera
2018-01-17, 11:08
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Har ni sett att följare på "tokans" insta minskar markant. På en vecka har 9000 följare försvunnit. Hon kan inte hinna blocka så många.
Är nog låtsasföljare som hon köpt, erbjudandet har nog gått ut. Jag vet inte hur det fungerar, men jag tror att det finns tjänster där man kan skaffa låtsasföljare, eventuellt så slänger insta ut dem eller så tas de bort av de som tillhandahåller tjänsten.
Citera
2018-01-17, 11:44
Medlem
irrljuss avatar
Jag passerade Annas lånade bostad för att se eländet innan de flyttar och kan inte påstå att området är så märkvärdigt som hon gör gällande, ett stenkast från E4an är väl det som är lyxigast (eller sämst).
Hörnlägenhet vid en trevägskorsning med mittparkering, bottenvåning med en stor skola tvärs över gatan och att ständigt behöva ha persienner nerdragna. Dock lös fotografer och andra nyfikna med sin frånvaro men det berodde nog på vädret
Familjen verkar använda baksidan som entré då det var en rejält upptrampad stig från gården mellan några taniga buskar in på uteplatsen som ligger i norrläge och förövrigt var den enda på gården som inte hade ordnat vinterförvaring av utemöblerna (röker någon i familjen och sitter där ute året om?).
Det var det tyst och lugnt vid mitt besök, men de kanske har senare vanor än jag och sov fortfarande.
Citera
2018-01-17, 11:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tunnan skriver att våldtäkts-sonen är inkännande, empatisk och varm trots sin ringa ålder. Yeh right! Undrar hur Dum Tunnan skrivit om någon av hennes döttrar blivit utsatta för det Antonio gjort mot tjejer.

Jag höll på köra över hennes lilla gullegris för några veckor sen. Det missanpassade jävla missfostret klev rakt ut i vägen i Frösunda när han hade övergångsstället 5 meter bort. Jag visade med tydlighet hur fel han gjorde och fick ett långfinger tillbaka. Hade jag inte haft 3 barn i bilen hade jag klivit ut och läxat upp den lilla illbattingen.
Citera
2018-01-17, 12:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Eller varför inte Klippan? Hon var väl gästdomare i nåt avsnitt av Klippans Karaoke och blev hyllad som schlagerdrottning på pizzerian tror jag? Hur fan kan hon välja bort att uppleva det regelbundet för att sunka i Solna? Fylltrattarna i Klippan lär ju inte komma ihåg vad som hände förra helgen så där skulle hon ju kunna ha premiär på pizzerian varje helg!

Hon kanske vägde sig före och efter den där jumboportionen lasagne?

Sant det. Vad är det för portion med lasange? Har som en annan nämde tänkt att hon äter väldiga portioner för att vara gbp opererad. Inte undra på att hon gick upp allt efter operation. Hennes
Citera
2018-01-17, 12:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Eller varför inte Klippan? Hon var väl gästdomare i nåt avsnitt av Klippans Karaoke och blev hyllad som schlagerdrottning på pizzerian tror jag? Hur fan kan hon välja bort att uppleva det regelbundet för att sunka i Solna? Fylltrattarna i Klippan lär ju inte komma ihåg vad som hände förra helgen så där skulle hon ju kunna ha premiär på pizzerian varje helg!

Hon kanske vägde sig före och efter den där jumboportionen lasagne?

Sant det. Vad är det för portion med lasange? Har som en annan nämde tänkt att hon äter väldiga portioner för att vara gbp opererad. Inte undra på att hon gick upp allt efter operation. Hennes påstodda sjukdom tror jag knappast på
Citera
2018-01-17, 12:46
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna gör ett hedersinlägg till sin fantastiske son med respektive (går man in på flickvännens instagam, som för övrigt är låst, så finns ett datum och en ring-emoji - skall de gifta sig?) och det är ju kaskadkräksvarning på detta. OBS klicka på länken på egen risk. Ingen ersättning för sveda och värk utbetalas!

https://minfil.org/Hdc6z0d6b7/CDE7FA...DE815B38C6.png

Oavsett: allas vår dröm är ju egentligen att ha Anna Plastik-Boob som svärmor och vilken kvinna vill inte ha en kille som är dömd för två våldtäkter, varav en mot barn.

Hon gör aldrig hedersinlägg för något av sina två andra barn. Det är tydligen bara sonen som är så exceptionellt fantastisk.
Citera
2018-01-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag såg Vanessa irl för två dagar sedan och hon håller på att gå i Anna och Felicias fotspår. Är hon tvungen att äta och leva med Anna så är hon helt i händerna på Annas kost. Anna borde få dottern att röra på sig och äta vanlig mat. Om några år har vi tre tunnor.

Fast betänk att hon är i puberteten nu, då blir de flesta lite lite "rultigare", något som sen förhoppningsvis försvinner om ett eller två år.
Citera
2018-01-17, 13:38
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon gör aldrig hedersinlägg för något av sina två andra barn. Det är tydligen bara sonen som är så exceptionellt fantastisk.

Även Halmpyntet har fått ett hedersinlägg. Blev inte så bra den gången då folk trodde han hade dött

https://myfile.org/e7s5z6d6be/C5C695...3FC3DD2C8.jpeg
Citera
2018-01-17, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Även Halmpyntet har fått ett hedersinlägg. Blev inte så bra den gången då folk trodde han hade dött

https://myfile.org/e7s5z6d6be/C5C695...3FC3DD2C8.jpeg

Åh, herregud så kul! 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in