2018-01-24, 14:15
Medlem
yips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Min granne fick inte gå på visningen för att hon kritiserat Annas medverkan i Stjärnhoppningem.Att hon slet hästen i munnen. Så vem som helst fick inte gå, "very V.I.P".

Har hon en lista på folk som har kritiserat henne, tro? Som hon går igenom och jämför med dem som anmält sitt intresse. Det hade faktiskt inte förvånat mig.
Då måste hon också ha en anteckning om varför det är en persona non grata.
En långsint jävel, det där.
Citera
2018-01-24, 14:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yip
Har hon en lista på folk som har kritiserat henne, tro? Som hon går igenom och jämför med dem som anmält sitt intresse. Det hade faktiskt inte förvånat mig.
Då måste hon också ha en anteckning om varför det är en persona non grata.
En långsint jävel, det där.
Det värsta är att hon ska försöka vara så mycket bättre och finare än "vi vanliga dödliga". Hon gjorde ju ner folk som åt julmat (vill jag minnas att det var) på IKEA. Då hon påstod att någon stulit hennes telefon; gjort ett fantastiskt insta inlägg, och sedan lagt tillbaka den i hennes LÅSTA bil. Hon är så dum i huvudet!
Citera
2018-01-24, 15:02
Medlem
Å nu ska hon och nån Hector ha en tävling om solresa på hans nystartade sida. Kan inte lägga i foton på det IG inläghet8just nu. Såg även att hon trycker på att hon verkligen fått tillstånd av de andra tjejernas (i dans videon) föräldrar att lägga upp videon på IG
Citera
2018-01-24, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mostersmonster
Å nu ska hon och nån Hector ha en tävling om solresa på hans nystartade sida. Kan inte lägga i foton på det IG inläghet8just nu. Såg även att hon trycker på att hon verkligen fått tillstånd av de andra tjejernas (i dans videon) föräldrar att lägga upp videon på IG

Strider inte denna tävling mot lotteriinspektionens regler? 🧐

”Lotteriinspektionen är väldigt tydlig i sina regler. Ett lotteri är något som avgörs av slumpen.....För att ordna ett lotteri behövs ett tillstånd och det är i princip bara ideella föreningar får sådana tillstånd. Den som ordnar ett lotteri utan tillstånd riskerar böter eller fängelse i upp till sex månader.
Det du vill anordna är en tävling (för tävlingar krävs inga tillstånd) och för att den ska klassas som en sådan och inte ett lotteri, krävs en prestation. Den som vinner måste ha gjort något aktivt mer än bara gillat ditt konto, skärmdumpat en bild på din logga eller din vinst, publicerat det i sitt flöde och skrivit en hashtag. ”

Här ska man
1) följa mowido.se
2) dela bilden i sitt flöde
3) tagga en kompis

Jag fattar inte att folk inte kan göra dessa tävlingar på ett icke olagligt sätt, jag menar hur svårt kan det vara?

Nån som orkar anmäla?
Senast redigerad av Johanna... 2018-01-24 kl. 17:47.
Citera
2018-01-24, 17:46
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatt-Kaninen
https://nyheter24.se/noje/901742-ann...r-for-stora-nu

Anna Book ger bort sina trosor till bättre behövande.

Videon i fråga: https://www.youtube.com/watch?v=AlzgmJtJAic
Hahah, pausa på 0.18, det ser fan ut som en blöja. Tänkte "wtf.." innan hon visade hela.

"Som dom här, de är fortfarande vita. Från affären" brukar Anna skita ned sina trosor så jävla mycket att det är konstigt att trosorna fortfarande är vita?! Hon är slut i huvudet.

När jag såg klippet (stängde av efter plågsamma 25 sekunder) så är det så uppenbart att hon enbart gör det här för att få höra hur smal etc hon är. Hon blev väl van vid den bekräftelsen efter TV programmet och nu när det är turbulent med försäljning av lgh etc så vill hon få lite snabba beräftelse-kickar. Plågsamt att se.
Senast redigerad av CoopCola 2018-01-24 kl. 17:49.
Citera
2018-01-24, 18:04
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Det är inte alls omöjligt att det var ont om bilar.
Är det nångång det är ont om bilar i bostadsområden så är det lördagar när folk är iväg på utflykt och gör ärenden man inte hinner med i veckorna eller jobbar.

Folk som bor där har knappast råd med garageplats så jag kan tänka mig att dom slåss om parkeringsplatserna övriga tider
Varför låter du så jävla överlägsen hela tiden? Visst är det inget Djursholm men det är inget Tensta heller. Klart att en familj med två arbetande vuxna för det mesta har råd att lägga ett par hundralappar på en garageplats, om de nu har råd med bil. Snälla, kan du inte tagga ned på din attityd? Blir tråkigt att läsa i längden.

Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Om vi uppmärksammar hennes mobbning av V så kanske Anna börjar behandla V bättre. Jag tror Anna är avundsjuk på V. V är snygg, duktig och snäll. Allt det Anna inte är. Lättare att älska Felicia som knappast är någon konkurrent till Anna.

Undra när Anna går ut och tar en mysfika med V? Går ut och shoppar lite kläder med V? Åker iväg och åker skidor med V eller åker skridskor? Aldrig sett att A gör saker med barnen för barnen. När hon gör något med barnen så är det hennes saker, hennes bortbjudningar hennes fixa naglarna hennes hårklippning. V får liksom hänga med på morsans aktiviteter. När ska Anna göra barnsaker? Åka till äventyrsbadet? Enda gången V får gå på bio är när mamma fått gratisbiljetter från Petrievent. Gör saker med V för helvete Anna. Hyr skidor i Hammarbybacken, gå till Gröna Lund, gör saker med din dotter.
Tror inte vi gör V någon tjänst, hon är nog inget jättefan av sin tokmorsa, vilket ingen normal person är. Det "vi" skulle kunna få Anna att göra är bara falskt skådespeleri. Allt för en bra Instagram-bild och nån larvig text. Anna är falskhet. Jag skulle uppmana Vanessa att hålla sig borta från övriga familjen, fokusera på sin skolgång och börja jobba och spara pengar när hon börjar gymnasiet. Spara ihop pengar och flytta omgående.

Glöm aldrig att Anna gör allt för sin egen skull. Hon går inte på bio med sin dotter för dotterns skull, utan för att få visa upp för världen hur bra mamma hon är. Anna skulle aldrig klara av att göra något utan att få berätta om det i ett format som IG, där det är lätt att ljuga, försköna, överdriva osv osv. Anna är en sjuk person som inte fungerar som du och jag, glöm aldrig det när ni tänker på detta haveri till människa.
Senast redigerad av CoopCola 2018-01-24 kl. 18:20.
Citera
2018-01-24, 19:10
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför låter du så jävla överlägsen hela tiden? Visst är det inget Djursholm men det är inget Tensta heller. Klart att en familj med två arbetande vuxna för det mesta har råd att lägga ett par hundralappar på en garageplats, om de nu har råd med bil. Snälla, kan du inte tagga ned på din attityd? Blir tråkigt att läsa i längden.

Finns inte särskilt många garage för boenden där ioförsig. Men boendeparkering i Solna är inte särskilt dyrt så det har nog de flesta som bor där råd med då Frösunda ändå är ett av de finare områdena i Solna.
Citera
2018-01-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
"Som dom här, de är fortfarande vita. Från affären" brukar Anna skita ned sina trosor så jävla mycket att det är konstigt att trosorna fortfarande är vita?! Hon är slut i huvudet.

Rätt så säker på att hon säger vikta och inte vita
Citera
2018-01-24, 20:53
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Strider inte denna tävling mot lotteriinspektionens regler? 🧐

”Lotteriinspektionen är väldigt tydlig i sina regler. Ett lotteri är något som avgörs av slumpen.....För att ordna ett lotteri behövs ett tillstånd och det är i princip bara ideella föreningar får sådana tillstånd. Den som ordnar ett lotteri utan tillstånd riskerar böter eller fängelse i upp till sex månader.
Det du vill anordna är en tävling (för tävlingar krävs inga tillstånd) och för att den ska klassas som en sådan och inte ett lotteri, krävs en prestation. Den som vinner måste ha gjort något aktivt mer än bara gillat ditt konto, skärmdumpat en bild på din logga eller din vinst, publicerat det i sitt flöde och skrivit en hashtag

Här ska man
1) följa mowido.se
2) dela bilden i sitt flöde
3) tagga en kompis

Jag fattar inte att folk inte kan göra dessa tävlingar på ett icke olagligt sätt, jag menar hur svårt kan det vara?

Nån som orkar anmäla?

Hector är ju mäklare i Spanien (polare med Toledano Sr kanske ).
Alltså det här en ny variant för att ragga kunder till köp av hus - så perfekt för Booken att vara del av.
Suspekt lurendrejeri heeeeela vägen in i kalklet
Citera
2018-01-24, 20:55
Medlem
Så Anna Book har varit på SVT hela dagen och spelat in enligt hennes IG. Skulle inte förvåna mig om det har med mello att göra.
Citera
2018-01-24, 21:07
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Så Anna Book har varit på SVT hela dagen och spelat in enligt hennes IG. Skulle inte förvåna mig om det har med mello att göra.
Ja det är väl det troligaste. Hon kommer garanterat skämma ut sig i vanlig ordning.
Citera
2018-01-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja skämskudden åkte fram .... ja åt nästan 1,2 piggelin om dagen!! Och persikothe .. ( är Lidls persikothe så där mörk ? Någon som har köpt den ?

Har varken innan eller efter sett nåt om att hon gjort en ” klassisk vanlig hemmagjord pasta” men men är ju bara för att det är ANNA BOOK som jag har svårt att tro att hon har gjort identiska knyten och färg på sås som G*oh .

Fast nu var det så att hon drack persikoISthe och åt saltapinnar. Det var därför serru som fanskapet vägde 130 pannor. Beror så klart på allt is som detta the hade och saltet i pinnarna. Beror inte alls på allt fett fettot drällt i sig under hela sitt liv.
Hennes röst är vidrig btw. Fattar inte hur hennes familj orkar lyssna på kraxandet. Måste vara döva hela jävla bunten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in