2018-01-24, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Så Anna Book har varit på SVT hela dagen och spelat in enligt hennes IG. Skulle inte förvåna mig om det har med mello att göra.

Nja det tror jag inte. Mer frågelek. Det där det är två lag med varsitt piano och så ska de sjunga. Vet inte vad det heter. Kalle Moreaus ledde det innan. Hon fick tydligen träffa Joel Kinnaman en kort stund (han var med i Skavlan men där var INTE Anna med) men det är SVTs studios i samma byggnad. Anna taggade själv stylisten som hjälpte henne och här är dennes bild med AB https://www.instagram.com/p/BeV6qi3F6oO/
Citera
2018-01-24, 21:42
Medlem
Jag tror Anna ska vara programledare och även Joel Kinnaman i mellos kanske olika deltävlingar
Senast redigerad av Darrar 2018-01-24 kl. 21:47.
Citera
2018-01-24, 21:55
Medlem
kattnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Nja det tror jag inte. Mer frågelek. Det där det är två lag med varsitt piano och så ska de sjunga. Vet inte vad det heter. Kalle Moreaus ledde det innan. Hon fick tydligen träffa Joel Kinnaman en kort stund (han var med i Skavlan men där var INTE Anna med) men det är SVTs studios i samma byggnad. Anna taggade själv stylisten som hjälpte henne och här är dennes bild med AB https://www.instagram.com/p/BeV6qi3F6oO/

Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag tror Anna ska vara programledare och även Joel Kinnaman i mellos kanske olika deltävlingar

Programledare ska hon definitivt inte vara.
Däremot ska hon säkert uppträda i nåt medley eller annan mellanakt.
Under ett av sina sortera-kläder-lives hintade hon om att hon kanske skulle dyka upp i mello "på ett eller annat sätt".
Citera
2018-01-24, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Programledare ska hon definitivt inte vara.
Däremot ska hon säkert uppträda i nåt medley eller annan mellanakt.
Under ett av sina sortera-kläder-lives hintade hon om att hon kanske skulle dyka upp i mello "på ett eller annat sätt".
Men det ska ha spelats in ikväll. Man stylar inte bara för övning. Vill man ens ha inspelat i ett liveprogram? (kanske iofs är säkrast med tanke på att det är självaste fru Book vi pratar om... Vi minns ju henne i nymo )
Citera
2018-01-24, 22:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Varför låter du så jävla överlägsen hela tiden? Visst är det inget Djursholm men det är inget Tensta heller. Klart att en familj med två arbetande vuxna för det mesta har råd att lägga ett par hundralappar på en garageplats, om de nu har råd med bil. Snälla, kan du inte tagga ned på din attityd? Blir tråkigt att läsa i längden..

Ska tänka på det. Glömmer bort att det är ett forum med blandade samhällsklasser men ska tänka på att vissa saker inte lämpar sig.
Citera
2018-01-24, 22:23
Medlem
Jag tycker hon börjar bli fet. Hennes ansikte börjar bli runt igen och hon ser knubbig ut i sin klänning. Tänker på en säl/pingvin när jag ser henne i klänningen.
Citera
2018-01-24, 22:28
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint

Herregud vad hon alltid kåtar sig på andra män.
Hon är verkligen en kvinnlig Martin Timell.

Och det är väll kanske så man blir när man aldrig har blivit taffsad på själv eller fått något uppmärksamhet för sitt utseende i positiv bemärkelse.
Citera
2018-01-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanna...
Strider inte denna tävling mot lotteriinspektionens regler? 🧐

”Lotteriinspektionen är väldigt tydlig i sina regler. Ett lotteri är något som avgörs av slumpen.....För att ordna ett lotteri behövs ett tillstånd och det är i princip bara ideella föreningar får sådana tillstånd. Den som ordnar ett lotteri utan tillstånd riskerar böter eller fängelse i upp till sex månader.
Det du vill anordna är en tävling (för tävlingar krävs inga tillstånd) och för att den ska klassas som en sådan och inte ett lotteri, krävs en prestation. Den som vinner måste ha gjort något aktivt mer än bara gillat ditt konto, skärmdumpat en bild på din logga eller din vinst, publicerat det i sitt flöde och skrivit en hashtag. ”

Här ska man
1) följa mowido.se
2) dela bilden i sitt flöde
3) tagga en kompis

Jag fattar inte att folk inte kan göra dessa tävlingar på ett icke olagligt sätt, jag menar hur svårt kan det vara?

Nån som orkar anmäla?

Inte jag då blir jag säkert blockad igen. Jag måste ju få ha lite kul när jag jobbar natt.
Citera
2018-01-24, 22:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
Fast nu var det så att hon drack persikoISthe och åt saltapinnar. Det var därför serru som fanskapet vägde 130 pannor. Beror så klart på allt is som det hade

Tyckte persikoteet såg så mörkt ut ..
Tramsfrans hade dock tydligen redan kollat .. färgen stämmer . Fult av mig att anta
http://transfrans1.rssing.com/chan-1...5.html#item682
Citera
2018-01-24, 23:51
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tyckte persikoteet såg så mörkt ut ..
Tramsfrans hade dock tydligen redan kollat .. färgen stämmer . Fult av mig att anta
http://transfrans1.rssing.com/chan-1...5.html#item682

Åh herregud!
Läs inlägget nedanför där det finns en bild från någon skvallertidning där Anna ställer en fråga till något medium! 😮

http://transfrans1.rssing.com/browse...87915&item=684
Citera
2018-01-25, 04:40
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Åh herregud!
Läs inlägget nedanför där det finns en bild från någon skvallertidning där Anna ställer en fråga till något medium! 😮

http://transfrans1.rssing.com/browse...87915&item=684

Och där mediumet? mediet? vad fan skriver man? är Regina Lund...
Citera
2018-01-25, 04:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vilad
Undrar om det är hon som är kändisen som ska vara med i Lyxfällan

Haha det vore ju ljuvligt. Trots att jag la ner lyxfällan när Grimlund slutade så skulle jag titta isåfall!

Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Hon kan komma ut till mig på Termo och låna Bonniers Stora Kokbok. Frugan köpte den för att lära sig laga svensk mat.
Vad är det för fel på thaimat då?

Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
man ser verkligen på minspelet hur komplett galen hon är då hon hävdar att hon är en ferrari och inte en amazon

Nä hörru du!? Vänligen jämför inte Anna Book med den snyggaste bil Sverige nånsin tillverkat(näst efter P1800).

Prova Austin A 30 (köttbullen) eller Renault 4 (ap-ambulans). Eller Tjorven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in