2018-01-23, 13:30
Medlem
Har gjort samma koppling lika var det i julhelgen när diskussionen hade varit här om att Tunnan åsidosätter Vanessa, helt plötsligt blev det bio och teater.
Tittade när Tunnan opererade tuttarna 2009 då säger puckot " nu ska jag åka hem och pussa på Felicia"??? OK resten av familjen då och övriga barn? Nej i denna familj är det bara den lata Felicia som är prioriterad och den bästa
Citera
2018-01-23, 15:44
Medlem
Hahaha nu är det bekräftat att Tunnan läser här, hon har lagt upp en ny film när 4 tjejer dansar och skriver att hon har tillstånd att filma dem, så Hej du Anna
Citera
2018-01-23, 16:24
Medlem
Undrar om det är hon som är kändisen som ska vara med i Lyxfällan
Citera
2018-01-23, 16:29
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Hur kommer det sig att Anna book är så populär här på Flashback?
Citera
2018-01-23, 16:40
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hahaha nu är det bekräftat att Tunnan läser här, hon har lagt upp en ny film när 4 tjejer dansar och skriver att hon har tillstånd att filma dem, så Hej du Anna
Kanske hon börjat lägga upp såna där collage för Vanessa när hon fyller år också, i alla år jag följt Anna på IG har jag aldrig sett Vanessa collage, Antonio och Felicia däremot får en massa bilder och collage varje år vid deras födelsedag.
Citera
2018-01-23, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Hur kommer det sig att Anna book är så populär här på Flashback?
Någon måste ta över efter Linda Rosing. Folket behöver sin narr. Och Anna ställde upp frivilligt.
Citera
2018-01-23, 16:51
Medlem
Brunhildes avatar
För att Fru Book är som en bilolycka, man förfasas och förundras och ens eget liv känns liksom ALLTID lite bättre när man läser om finskans eskapader i lalaland.

Jag själv blir (tyvärr) helt fascinerad av hennes oblyga lögner. Det är så uppenbart för alla andra att hon ljuger, men hon själv verkar helt övertygad om att hon lyckas övertyga allt och alla om hennes absurditeter.

VEM ljuger om att man har ett "andra hem" i Spanien när man inte har det? Varför gör man det liksom?
VEM ljuger om att ens mobil blivit stulen och "tjuven" hackar instakontot och häver ur sig oförskämdheter. När tjuven sedan är färdig med hackningen, lägger han/hon tillbaka mobilen i den låsta(!) bilen.
VEM förhäver sig i livesändningar och talar om att ungdomarna idag inte fixar sin ekonomi. Själv cashade finskan en lägenhet som jätte-jätte-jätteung. Var är denna lägenhet nu då Anna inte äger ett rött öre? Och varför sker en lägenhetsvisning då "hon" nog inte tänker sälja och egentligen bara vill kolla marknaden fast inte vill att någon kommer på visningen?
Hur kan hon klaga på andra ungdomar då hennes typ 30-åriga arbetslösa dotter fortfarande bor hemma och andra ungen är en dömd sexbrottsling x 2?
VEM gör en gbp-operation och sedan hävdar att hon jobbat SÅ hårt med att gå ner i vikt?
Och slutligen, hur står mannen ut? Det är för mig en gåta, ett totalt mysterium.

Listan kan göras hur lång som helst och jag skäms för att jag inte kan sluta läsa
Citera
2018-01-23, 17:07
Medlem
Är Anna som hon i filmen som hyrde ett rum och tog över tjejen som hyrde uts liv? Anna försöker bli Linda Rosing. Går till Bobby som Linda och har samma agent och nu skriver ”min man”.
Senast redigerad av Darrar 2018-01-23 kl. 17:13.
Citera
2018-01-23, 17:11
Medlem
Hahaha inlägget som Anna skrev att hon hade fått föräldrarnas tillstånd till att publicera är en sak. Det tog inte många minuter efter inlägget som samtliga 3 flickors instakonton blev privata. Jag tror inte Anna hade tillstånd att tagga tjejernas konton. Jävlar vad snabbt deras konton blev privata.
Citera
2018-01-23, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
andra ungen är en dömd sexbrottsling x 2?
(

Är han dömd för två olika sexbrott eller menar du med x2 att han är dömd för samma brott i tings- och hovrätt?
Citera
2018-01-23, 17:20
Medlem
Om vi uppmärksammar hennes mobbning av V så kanske Anna börjar behandla V bättre. Jag tror Anna är avundsjuk på V. V är snygg, duktig och snäll. Allt det Anna inte är. Lättare att älska Felicia som knappast är någon konkurrent till Anna.

Undra när Anna går ut och tar en mysfika med V? Går ut och shoppar lite kläder med V? Åker iväg och åker skidor med V eller åker skridskor? Aldrig sett att A gör saker med barnen för barnen. När hon gör något med barnen så är det hennes saker, hennes bortbjudningar hennes fixa naglarna hennes hårklippning. V får liksom hänga med på morsans aktiviteter. När ska Anna göra barnsaker? Åka till äventyrsbadet? Enda gången V får gå på bio är när mamma fått gratisbiljetter från Petrievent. Gör saker med V för helvete Anna. Hyr skidor i Hammarbybacken, gå till Gröna Lund, gör saker med din dotter.
Citera
2018-01-23, 17:24
Medlem
Har någon av Annas barn gjort någon aktiviter? Gått på scouter? Fotboll? Ishockey? Har dom fått spela något instrument? Det finns inte ett enda inlägg där Anna filmat någonting. T o m Linda Thelenius lägger upp bilder på sonen vid någon match när hon är fotbollsmamma. Tror det var hennes blogg. Men Anna ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in