2018-01-09, 15:48
Medlem
 Ursprungligen postat av micro113

– Johannes Brost brukar inte säga speciellt många smarta saker. Han var genuint otrevlig och oförskämd under inspelningarna. En gång när vi stod i hissen förklarade han för mig hur viktigt det var med rena underkläder, sedan sa han att han tvivlade på att jag hade det eftersom det luktade illa. Och jordbävningen i Tokyo skulle vara mitt fel på grund av min vikt, säger sångerskan till Expressen.

-Genuint otrevlig och oförskämd , det brukar ju vara tunnans signum.....
Han var riktigt rolig där Brost. Helt säkert var tunnan dryg och pretentiös under inspelningen. Hon fattade väl aldrig att produktionsbolaget drev med dem vilket Brost gjorde och tog med en klackspark. Kanske hade tunnan också avslöjat sina planer för Brost om att tatuera in "Hjälp jag är med i en japansk TV-show" någonstans på kroppen som hon gjorde med Biggest Loser VIP. Hon tatuerar förmodligen in alla tvprogram hon får medverka i... Det står antagligen "Så ska det låta på ena skinkan på henne och Dobidoo på den andra. "Så mycket bättre" har hon nog sparat att ha över muttan.....om hon någonsin får vara med, annars får hon tatuera dit "Lets Dans".
Citera
2018-01-09, 18:14
Medlem
Nu har prinskorvarna till fingrar skrivit:
The naked truth without makeup and hairstyling. Just me Anna 47. Mom Of 3. Wife, sister, friend. Och så en bild på Anna med uppspärrade läskiga ögon som blänger in i kameran.
Den nakna sanningen utan smink är ett filter från mobilen eller en massa botox i facet.
Tippar på filter då det även är en massa vita prickar rakt över bilden så den ser magisk ut.
Kostar för mycket med botox nu när de måste flytta.
Citera
2018-01-09, 18:24
Hade jag bott närmare hade jag fan bokat in en visning....
Citera
2018-01-09, 18:35
Medlem
Nu tycker jag faktiskt att ni är taskiga... Att så öppet och hjärtlöst håna en så skör och känslig konstnär som bara vill allas väl. Som har kämpat och slitit i hela sitt liv för att uppnå stjärnstatus. Fy skäms på er!!!
Får man vara med å häckla suggan???
😎😎😎
Citera
2018-01-09, 18:46
Medlem
chibibottos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123
The naked truth without makeup and hairstyling. Just me Anna 47. Mom Of 3. Wife, sister, friend. Och så en bild på Anna med uppspärrade läskiga ögon som blänger in i kameran.
Den nakna sanningen utan smink är ett filter från mobilen eller en massa botox i facet.
Tippar på filter då det även är en massa vita prickar rakt över bilden så den ser magisk ut.

Sagda bild
https://minfil.org/l31dwfd0ba/IMG_4867.PNG
Citera
2018-01-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
Sagda bild
Haha "The naked truth", den människan alltså. Undrar om den nakna sanningen är att de har hål i taket för det snöar visst där inne...
Citera
2018-01-09, 18:56
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Sagda bild

Kan den människan ALDRIG vara ärlig?
Vad är det för mening med att ta en bild som ska vara "without makeup" och sen använder hon sig av Photoshopfilter för att jämna ut hud och rynkor och förvränga bilden så den inte alls speglar hur hon egentligen ser ut.

Fyfan så dåligt gjort av henne och det ständiga ljugandet som hon håller på med.

Om hon hade fokuserat lire mer på att söka jobb och försöka vara en bra mamma istället så kanske dom hade kunnat ha råd att bo kvar och det kanske inte hade gått helt åt helvete för hennes misslyckade barn.
Citera
2018-01-09, 18:59
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Sagda bild
Hehe, minns när hon var ute och gick i solskenet efter BL, rynkig och jävlig var ju bara förnamnet. Hon är verkligen immun mot att acceptera verkligheten som den är.
Citera
2018-01-09, 19:41
Medlem
Angående Brost var det något mer hallabalo vid det tillfället, Tunnan skröt tydligen om att hon inte drack alkohol men hade röjit runt full som en kastrull på hotellet i någon fånig dräkt. Står någonstans i denna mastodonttråd. Någon mer PC begåvad kanske kan uppfriska detta.
Citera
2018-01-09, 19:43
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Angående Brost var det något mer hallabalo vid det tillfället, Tunnan skröt tydligen om att hon inte drack alkohol men hade röjit runt full som en kastrull på hotellet i någon fånig dräkt. Står någonstans i denna mastodonttråd. Någon mer PC begåvad kanske kan uppfriska detta.
Hittade denna post från ett par år tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av diar84
Läste Johannes Brost bok "Dö inte nyfiken!" där nämns Anna Book. De var båda med i teveprogrammet "Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show".

Anna Book tog på sig en säldräkt inför ett tävlingsmoment. Brost skämtade: "Fan, vilken fin dräkt. Du borde behålla den, för den klär dig verkligen."

Brost skriver s.212: Hon blev förbannad. Redan på Arlanda hade hon varit mycket noga med att påpeka att hon varken svor eller drack, men efter mitt skämt blev hon samma kväll asberusad och raglade omkring i hotellkorridoren och skrek: "Den där jävla Johannes Brost kan fan ta och knulla sig själv i röven". Hon skrek en hel del andra oförskämdheter också. Jag fick se eländet dagen därpå, eftersom en i teveteamet filmat med sin mobilkamera

Det klippet vore kul att se
Citera
2018-01-09, 20:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mababy123

Och jag bara "va?". Var ju helt säker på att hon var en bit över 50... Skenet bedrar.
Citera
2018-01-09, 21:21
Medlem
nickomyras avatar
tack Took för att du gör mitt liv lite roligare ! ! Och du får mig att känna mig så .. normal .
Så otroligt underhållande ” mitt osminkade jag ” och med ett filter som heter duga !
Och har aldrig sett en lägenhetsannons som jag har blivit mindre nyfiken på att gå på visning .. fy så trista bilder & beskrivning .. och nej , jag tror inte det är mäklaren som är så usel , tror han har fått hårda direktiv av Anna hur annonsen ska se ut . Jag har skickat en förfrågan ang lgh till mäklaren .. men inget svar :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in