Citat:
Ursprungligen postat av
PerPersonen
Tror Läckberg ryser över att Anna Book jämför sig med henne. Kan inte Anna förstå att mellan henne och Läckberg står ca 9,5 miljoner svenskar. Camilla Läckberg : en av Sveriges rikasts och mest framgångsrika författare. Anna Book: Låginkomsttagare i kriminellt belastad familj. Det finns inga likheter alls utom i Annas kändisfantasivärld.
I Annas värld är hon och Läckberg väninnor. Läckberg skrev ju texten till Books låt till Mellon, den som blev diskad.
Camilla var ju med på rep och pratade säkert en del med Anna och då är de vänner enligt Books sätt att se på det.
Book uttalade sig ju även om (efter diskningen) att dels Björkman lovat henne en plats följande år samt att Fredrik Kempe lovat att skriva en låt åt henne.
Nu vet jag att alla som tittar på mello kanske inte vet, men de som jobbar med det och som har det nördiga mello-intresse (som jag) vet att det inte går att lova att skriva en låt åt någon till mello, ens om man heter Fredril Kempe.
Book, som ju är i branschen borde veta. Jag kan tänka att båda herrarna har sagt något i stil med "du får en ny chans nästa år"...och då tolkar hon det lite som hon vill
Året efter sa ju Kempe iaf ifrån att han minsann aldrig lovat Book någonting så nu får nog han inga likes från Book på sin instagram, om han nu har en.
Vad Björkman tyckte om henne efter att hon påstått att han sagt detta...det var rätt tydligt i ett tv-inslag jag såg. Björkman är INGEN man vill ha som ovän om man är i musikbranschen. Han kan bli jävligt otrevlig. Tror Anna har gjort bort sig rejält där och ska hon nånsin dyka upp i mello så lär det bli efter Björkmans efterträdare typ.