2019-01-06, 13:01
Medlem
Jag skriver här för jag är så oerhört avundsjuk på Annas glamorösa liv som kändisvärldens byfåne, jag önskar mig barn som torskar för våldtäkt och att ha kronofogden i hälarna osv osv. Ditt liv är en avundsvärld dröm som inte många når ner till.
Citera
2019-01-06, 13:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Läckberg skriver på Istagram om sin tråd på Flashback och hatet där...

https://postimg.cc/zyNRgGnL

och givetvis måste Tant Fyrkant, som ALDRIG läser SIN tråd, bomba Läckbergs kommentarsfält...

https://postimg.cc/MX8c4GF9

Läckberg tycker jag verkar vara en gullig tjej, ödmjuk med fötterna på jorden.
Anna däremot... alltså Anna verkar ha tappat verklighetsuppfattningen totalt , när hon
menar att folk vill leva hennes liv....och så jämför sig hon med Läckberg, som är en smuuuula
rikare och framgångsrikare än Anna.
Det ligger ju något i det här med att många framgångsrika personer är trevliga, medan personer som Anna som det inte går så bra för inte är riktigt lika rolig att ha att göra med.
Kan tänka mig att en del personer i Annas närhet har henne på ett visst avstånd samtidigt som de
anstränger sig för att vara trevliga... för Annars ställer väl Anna till en scen igen och bölar.
Citera
2019-01-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jag skriver här för jag är så oerhört avundsjuk på Annas glamorösa liv som kändisvärldens byfåne, jag önskar mig barn som torskar för våldtäkt och att ha kronofogden i hälarna osv osv. Ditt liv är en avundsvärld dröm som inte många når ner till.

(Jag börjar som Tunnan) AMEN Ha ha, som många inte når ner till....Dagens bästa inlägg. Håller med dig, visst lever hon att avundsvärd liv. Du glömde - att ha en partner som måste ha två jobb för att försörja familjen.
Citera
2019-01-06, 18:51
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:

och givetvis måste Tant Fyrkant, som ALDRIG läser SIN tråd, bomba Läckbergs kommentarsfält...

He he...Läckbergs tråd borde vara rena glädjeyran om den jämförs med Book-helvetet. Lite skillnad på stil och framgångar där. Bara att se alla hennes emojs för tankarna till en underbegåvad kärring som har svårt att uttrycka sig i skrift. Book är besatt av sig själv och skulle aldrig missa ett inlägg här är vad jag tror. Hon lever för att korrigera det som skrivs i den mån det går men att gömma sin stora kroppshydda är svårt då hon gärna fotar varje steg i livet. Väntar bara på att få se när hon sitter och skiter.
Citera
2019-01-06, 18:57
Medlem
Det får mig att tänka på uttrycket:
“Vi, sade svinskiten när hon låg bland päronen!”
Citera
2019-01-06, 19:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det får mig att tänka på uttrycket:
“Vi, sade svinskiten när hon låg bland päronen!”
Håller med. Man märker att fetknoppen vill tränga sig in i dom finare kretsarna. Har Läckberg och hon något kontakt? Den nämnda höll väl sitt bröllop hemligt för att inte Book skulle storma in där och föra spektakel. Hon förstörde ju någons där hon filmade och betedde sig illa.
Citera
2019-01-06, 19:44
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Håller med. Man märker att fetknoppen vill tränga sig in i dom finare kretsarna. Har Läckberg och hon något kontakt? Den nämnda höll väl sitt bröllop hemligt för att inte Book skulle storma in där och föra spektakel. Hon förstörde ju någons där hon filmade och betedde sig illa.

Jag trodde att hon fortfarande var sur på Läckberg för att hon hemlighöll festen från Tunna .

Men till Rednex-Annika var hon bjuden
https://nyheter24.se/noje/kandisar/6...javla-flodhast
Citera
2019-01-06, 20:12
Medlem
wewereonabreaks avatar
Citat:

Satan vad hon spammar Läckbergs kommentarsfält där. Och Läckberg svarar typ alla utom just Anna.. 🤣
Citera
2019-01-06, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wewereonabreak
Satan vad hon spammar Läckbergs kommentarsfält där. Och Läckberg svarar typ alla utom just Anna.. 🤣

Det tänker jag med! Sjukt patetisk att hon kapar trådarna och svarar ”andra”.
Vem gör ens så!?
Läckberg svarar andra men aldrig Booken 😂😂😂
Likaså i sin egna tillägg då taggar Gud och alla människor, ingen svarar. Patetiska människa!
Citera
2019-01-06, 20:33
Bloggbevakning har tagit upp book ett par ggr igen. Så nu är hon i samma sällskap som Izabella L och Kenza mfl...skillnaden är väl att AB är den som inte tjänar pengar själv utan lever på sin man.
Citera
2019-01-06, 20:36
Medlem
Tror Läckberg ryser över att Anna Book jämför sig med henne. Kan inte Anna förstå att mellan henne och Läckberg står ca 9,5 miljoner svenskar. Camilla Läckberg : en av Sveriges rikasts och mest framgångsrika författare. Anna Book: Låginkomsttagare i kriminellt belastad familj. Det finns inga likheter alls utom i Annas kändisfantasivärld.
Citera
2019-01-06, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Tror Läckberg ryser över att Anna Book jämför sig med henne. Kan inte Anna förstå att mellan henne och Läckberg står ca 9,5 miljoner svenskar. Camilla Läckberg : en av Sveriges rikasts och mest framgångsrika författare. Anna Book: Låginkomsttagare i kriminellt belastad familj. Det finns inga likheter alls utom i Annas kändisfantasivärld.
I Annas värld är hon och Läckberg väninnor. Läckberg skrev ju texten till Books låt till Mellon, den som blev diskad.
Camilla var ju med på rep och pratade säkert en del med Anna och då är de vänner enligt Books sätt att se på det.
Book uttalade sig ju även om (efter diskningen) att dels Björkman lovat henne en plats följande år samt att Fredrik Kempe lovat att skriva en låt åt henne.
Nu vet jag att alla som tittar på mello kanske inte vet, men de som jobbar med det och som har det nördiga mello-intresse (som jag) vet att det inte går att lova att skriva en låt åt någon till mello, ens om man heter Fredril Kempe.
Book, som ju är i branschen borde veta. Jag kan tänka att båda herrarna har sagt något i stil med "du får en ny chans nästa år"...och då tolkar hon det lite som hon vill

Året efter sa ju Kempe iaf ifrån att han minsann aldrig lovat Book någonting så nu får nog han inga likes från Book på sin instagram, om han nu har en.
Vad Björkman tyckte om henne efter att hon påstått att han sagt detta...det var rätt tydligt i ett tv-inslag jag såg. Björkman är INGEN man vill ha som ovän om man är i musikbranschen. Han kan bli jävligt otrevlig. Tror Anna har gjort bort sig rejält där och ska hon nånsin dyka upp i mello så lär det bli efter Björkmans efterträdare typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in