2018-01-08, 20:57
Medlem
Varför är inte Anna Book med på cancergalan? My Martens och Linda Rosing med sina män är där.
Citera
2018-01-08, 20:59
Medlem
Anna Book kanske inte fu kar där, hon som bara pratar och utseende och gå ner i vikt. De cancersjuka blir ofta smala och tappar håret, ska de behöva höra av Anna att hon minsann tar hand om sin kropp och mår så bra.
Citera
2018-01-08, 22:32
Medlem
Bladgulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Anna Book kanske inte fu kar där, hon som bara pratar och utseende och gå ner i vikt. De cancersjuka blir ofta smala och tappar håret, ska de behöva höra av Anna att hon minsann tar hand om sin kropp och mår så bra.

...eller så funkar hon utmärkt där. Anna som har erfarenhet av viktnedgång och har blivit tunnhårig efter sin GBP och beroende av extensions kan säkert göra någon träffsäker stå-upp rutin (hon är ju enligt egen utsago från 2010 en humoristisk talang) om hur mycket hennes personliga lidande är jämförbart med att ha en dödlig sjukdom.
Citera
2018-01-08, 23:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
...eller så funkar hon utmärkt där. Anna som har erfarenhet av viktnedgång och har blivit tunnhårig efter sin GBP och beroende av extensions kan säkert göra någon träffsäker stå-upp rutin (hon är ju enligt egen utsago från 2010 en humoristisk talang) om hur mycket hennes personliga lidande är jämförbart med att ha en dödlig sjukdom.

Usch, tack och lov människan inte dök upp i så fall. Hon hade ju förstört hela galan med sina galenskaper och ska alltid vara värst i allting.
Empatibrist och noll självinsikt eller integritet.
Citera
2018-01-09, 01:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
– Johannes Brost var genuint otrevlig och oförskämd under inspelningarna. En gång när vi stod i hissen förklarade han för mig hur viktigt det var med rena underkläder, sedan sa han att han tvivlade på att jag hade det eftersom det luktade illa. Och jordbävningen i Tokyo skulle vara mitt fel på grund av min vikt, säger sångerskan till Expressen.

Johannes var kung! Han hade garanterat rätt i båda misstankarna!!

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Söder om söder, sa hon väl?

Norrköping då.
Citera
2018-01-09, 01:22
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon kanske har spelat på hög volym sista året då hon varit i högform för det mesta och själv sjungit med i sångerna? Kineser har hög status och förmodligen är det inga flyktingar utan affärsmän som köpt sin lägenhet dyrt. Book och en kines är raka motsatserna till varandra. I vilket fall så har jag nog aldrig sätt konstigare och sämre foton på en mäklarsida. Vem skulle ens gå dit då det såg bedrövligt och ångestladdat ut. Om mäklaren tar normal taxa skulle jag stämma honom efter att satt ut dessa bilder. Normalt vill man väl få lägenheten såld och göra så fint som möjligt. Arga snickaren borde ha sökts upp till försoning och erbjudits ett rejält skjut på toan som bonus för lite uppfräschning .

Om det är så att svärfadern beslutat att sälja lägenheten mot Tunnans vilja så kanske Tunnan är så emot försäljningen att hon vägrar samarbeta och tillhandahålla bra bilder? Det här kanske är dom enda bilderna svärfadern har eller kan få tag på?
Citera
2018-01-09, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det läget som hon har på sin bostad lämnar man inte så lätt”

Det läget som Book-Took har på sin bostad är ingenting, absolut ingenting. Det är en helt vanlig ful lägenhet i Solna, bara i kvarteret där hon bor finns det minst 20 likvärdiga lägenheter. Bra läge i Stockholmstrakten är något helt annat.

Med tanke på vad paret faktiskt har för inkomst är det väl ett palats? Dom hade väl aldrig fått råd att bo där om inte svärfadern köpt lägenheten och hyrt ut den åt dom?
Citera
2018-01-09, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Varför skriver hon då att :"HON kanske blåser ut hela skiten"???
HON har väl ingen bestämmanderätt över svärfars lägenhet?

Massa följare som inte vet att det är hans lägenhet. Hon låtsas att den är hennes.
Citera
2018-01-09, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
OCH två lägenheter i Stockholm. Jag hoppas att han hinner sätta sprätt på pengarna innan han dör så inte sonhustrun förskingrar dem.

Har svärfadern spanskt medborgarskap? Kan man göra bröstarvingar arvlösa i Spanien?

Hoppas det går att lösa så att Vanessa får varenda krona när farfar hennes går bort. Och att hon använder pengarna för att flytta så långt det går från packet.

Om inte annat så att arvet till Roberto blir enskild egendom så Tunnan inte får hälften om Roberto skulle gå och dö före henne.

Det är väl det slöhögen Felicia sitter hemma och väntar på. "Dö någon gång jävla Toledanogubbar så jag och mamma blir så rika vi förtjänar!"
Citera
2018-01-09, 07:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

– Johannes Brost brukar inte säga speciellt många smarta saker. Han var genuint otrevlig och oförskämd under inspelningarna. En gång när vi stod i hissen förklarade han för mig hur viktigt det var med rena underkläder, sedan sa han att han tvivlade på att jag hade det eftersom det luktade illa. Och jordbävningen i Tokyo skulle vara mitt fel på grund av min vikt, säger sångerskan till Expressen.
Antagligen har väl Tunnan varit dryg och oförskämd i vanlig ordning och Johannes var ju inte den som accepterade dumheter så när börjar bröla om hur synd det är om henne och hur stor stjärna hon tror sig vara så upplyste bara den gode Johannes henne om två enkla sanningar.

Att lyckats att INTE bli inbjuden till cancergalan, som i princip bjuder in vem som helst t ex pundaren Linda Rosing, säger ju rätt mycket om att etablissemanget tröttnat på fettot o hennes exter. Ingen orkar ha med muppen att göra då hon bara förstör för allt o alla genom att sätta sig själv i centrum i alla lägen.
Citera
2018-01-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Håller helt och hållet med. Helt vanlig flerbarnsmorsa 30-40 vikt och bröstmässigt. Vill ni ha barn killar? Sådär kommer med största sannolikhet frugan se ut. Minns gärna era kommentarer när den dagen kommer för ni kommer ändå tigga efter att få bånka på.

Jag fattar inte varför ni envisas med att kommentera den utlaggda bilden från 2009.... De pattarna är ju historia nu!!! Är det bara jag som minns att hon i november fick gjort nya pattar på kliniken i Malmö där hon kamperade på hotell med Martens? Det är de pattarna vi vill se, och sedan kan vi diskutera om det var lyckat eller ej.
Läste den infantila artikeln av Shimoda i Aftonbladet ang. försäljningen av lägenheten och flytt. Reagerade som ni andra på att Shimoda inte kollat fakta huruvida lägenheten är tunnan och halmpyntets att sälja över huvudtaget. Såg att någon i vart fall lagt in en kommentar om det i anslutning till Tramsfrans blogg - bra! Skärpning era s.k. journalister. Värkar som det är fler än Oxblod som "horar" för tunnan.... Garvade högt åt att "Solna aldrig varit hennes grej", "Har aldrig varit någon innerstadstjej" (tacka fan för det - hur skulle hon bekosta det? Hon har inte ens råd att bo i centrala Bollnäs. - Inget ont om Bollnäs....). "Vi stortrivs i.o.f. i lägenheten" (What? Är det samma lägenhet hon talade/bölade om i "Arga snickaren"? Den som hon HATADE och absolut inte ville vara ensam hemma i)? Jag fattar att hon inte kan säga något ofördelaktigt om lägenheten om den skall kunna säljas - men... Vart än de skall flytta är det synd om nya grannar (om de får några). Bo i närheten av den WT familjen - med dömd son... Men håller han på i den takt han har gjort nu så får han väl snart eget rum på en anstalt nära dig..eller mig. Om inte svärfar hjälper till lär ju inte halmpyntets pengar räcka så långt... Tycker föresten att han - som det sägs har två jobb - verkar ha onödigt mycket tid att spendera hemma. Han är ju tätt med på tunnans bilder på insta och livesändningar, för att inte tala om dessa timslånga påsättningar. Tycker det verkar finnas tid för ett tredje jobb också... Fast hålla tunnan nöjd är väl som ett heltidsjobb.
Citera
2018-01-09, 15:12
Medlem
kumlafucker84s avatar
Hon bölar jävligt mycket. Sen ska hon vara med i arga snickaren VIP. Å där bölar hon också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in