2017-12-26, 16:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Agenten AE fick ju inget arvode för övrigt, därav att han stämt henne. Eller är det avgjort redan?

Ingen aning, med tanke på hur hon verkar vara som person har hon säkert både behållt arvodet och bränt stålarna på att renovera nån kroppsdel vid det här laget..
Citera
2017-12-26, 16:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ingen aning, med tanke på hur hon verkar vara som person har hon säkert både behållt arvodet och bränt stålarna på att renovera nån kroppsdel vid det här laget..
Det såg väl ut som om hon köpt en del julklappar också
Citera
2017-12-26, 16:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag antar att hon tar ut pengarna på det sätt som ger henne störst behållning .... och såvitt jag kan utläsa utgår arvodet till henne -- huvudman är då uppdragsgivaren/produktionsbolaget.
När det gäller managern så bör denne däremot fakturera henne som klient och betalar sina egna avgifter via bolaget.

Fast då måste ju tv-kanalen betala arbetsgivaravgifter vilket jag knappast tror de ställer upp på utan att sänka arvodet. Men inte vet jag, jag satt inte med vid flrhandlingarna och även om hon tog ut allt själv och lurade agenten blir det ju bara en månadslön runt kanske 20’
Citera
2017-12-26, 16:38
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ja, och så får man sådana där fina märkespåsar när man handlar på olika ställen .... YSL och Gucci är väl för övrigt inte direkt ouppnårbara produkter för någon med inkomst.
Det handlar ju om vilken produkt man köper från dem... Själv har jag fått både smink och parfym från YSL ... och det var också märket jag själv valde på sådana produkter när jag var yngre...

Så att man inte handlar parfymen på rusta är knappast detsamma som att "leka överklass"

Jag blir så trött på dig som är inne och ordvränger i vareviga tråd.
Jag kan i alla fall meddela att du inte förstod vad jag skrivit när du kommenterade.

Du kan köpa en parfym på Rusta och lägga i en Guccikasse för att det ska se lyxigt ut på bild.
Hoppas du förstod den här gången. I vilket fall behöver du inte kommentera mig mer för jag är hjärtligt trött på dig.
Citera
2017-12-26, 16:43
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Antog att hon fakturerar genom bolag som artister brukar göra, ska du plocka ut lön sen så blir det väl arbetsgivaravgifter på det..

Till skillnad från andra riktiga artister så har hon inget bolag. Alexander Erwik blev ju också blåst på över sjuttio tusen som han skulle ha haft för att han jobbat ihop hennes medlemskap och arvode från BL.
Tji betald faktura. Hoppas han stämmer röven av henne. Den som lever får se.
När hon leker quizmaster på diverse sunkiga Harryslokaler i landet får hon väl femhundra spänn i handen och en familjepizza i lön. Då behöver man inte ha något bolag.
Men hua vilken människa hon är. Inte konstigt att hon blivit en paria i kändisvärlden.
Citera
2017-12-26, 16:50
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Vilket efterblivet folk det finns! Hur fan kan ni bara att sitta och skriva massa skit om en människa som ni inte känner? Jo bara för att ni är riktigt efterblivna och beter er som kärringar. Svin är vad ni är. Och ni skulle inte ens duga till' att malas ner till minkmat.

Jamen du är ju elak mot oss. Då är du ju också en gris. Nöff på dig!
Citera
2017-12-26, 16:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag blir så trött på dig som är inne och ordvränger i vareviga tråd.
Jag kan i alla fall meddela att du inte förstod vad jag skrivit när du kommenterade.

Du kan köpa en parfym på Rusta och lägga i en Guccikasse för att det ska se lyxigt ut på bild.
Hoppas du förstod den här gången. I vilket fall behöver du inte kommentera mig mer för jag är hjärtligt trött på dig.
Man behöver inte vara miljonär för handla Gucci. Jag gissar således att hon inte behöver ta till dina billiga tricks

https://www.kicks.se/gucci/parfym/da...loom-edp-30-ml

https://www.kicks.se/parfym/dam/parf...llerball-7.4ml
Citera
2017-12-26, 17:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Man behöver inte vara miljonär för handla Gucci. Jag gissar således att hon inte behöver ta till dina billiga tricks

https://www.kicks.se/gucci/parfym/da...loom-edp-30-ml

https://www.kicks.se/parfym/dam/parf...llerball-7.4ml
Men ge dig. Man får ingen Guccikasse när man handlar på Kicks.

Anna Book handlar tomma påsar och kassar från dyra märken, som hon sedan fyller med prylar från Rusta och Ö&B etc.

Förra året fanns flera paket från Lexington. Men när paketen var öppnade visade det sig vara kläder från Kapp Ahl, Lindex, och HM. Inget fel på att handla där, men så typiskt den familjen att ge sken av något "finare".
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-12-26 kl. 17:51.
Citera
2017-12-26, 17:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Inte en aning eftersom jag inte handlar på Kicks, däremot vet jag att man kan välja produkter som de flesta har råd med och ge bort i julklapp med tillhörande märkeskasse...
Senast redigerad av micro113 2017-12-26 kl. 18:40.
Citera
2017-12-26, 20:14
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Anna Book handlar tomma påsar och kassar från dyra märken, som hon sedan fyller med prylar från Rusta och Ö&B etc.

Förra året fanns flera paket från Lexington. Men när paketen var öppnade visade det sig vara kläder från Kapp Ahl, Lindex, och HM. Inget fel på att handla där, men så typiskt den familjen att ge sken av något "finare".
Ja, detta är ju Book i ett nötskal! Få saker att se bättre ut än vad de i själva verket är! Bara så jävla tramsigt! Inget fel på att ge bort prylar från Kappahl eller H&M men att fullt medvetet packa in grejerna i "lyxmärken"förpackningar är ju bara så fjantigt! Och nej, det förvånar mig inte ett dugg att Tunnan gör detta. Hon försöker ju alltid att putsa på ytan utan att bry sig om det som är på djupet. Tror ärligt talat ingen normal människa bryr sig om man får något från H&M, men att packa det i Lexingtonförpackningar gör henne bara till fullständigt åtlöje. Vad jag vet så har allt Lexington gör sitt märke på sig.
Citera
2017-12-26, 20:55
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Påsar från märkesbutiker typ Gucci, YSL och andra går ju att kiöpa tomma och begagnade på Tradera med jämna mellanrum. Annars kan man ju återvinna de man köpte på Tradera förra året. Ett paket vita tubsockor i en Guccipåse och alla som tittar på IG-bilden tror det är något dyyyyyrt när det bara är skiiiiit.
Tror ingen av dem har råd med något extravagant faktiskt. Det är bara spel för gallerierna. Hålla färgen. Skydda fasaden. Hålla masken. Leka överklass. Kalla det vad du vill men ruffel och båg ligger närmast till hands.

Stackars människor som jobbar så hårt för att låtsas leva i en värld som de flesta vet att dom inte gör.

En Michael Kors väska ligger på 1500 - 2000 kr, piratkopia ännu billigare.
Helt överkomligt.
Numera ska ju alla låtsas att man har det bättre än vad man har, det handlar
bara om köp, köp, köp och Iåna, låna, låna...
Männen kör med dyra grillar, lyxklockor, swimmingpölar, märkesskor etc och
kärringar ... kolla.. https://ink361.com/app/users/ig-1914...7243_191444681
Blir pinsamt när en vanlig medelålders kärring försöker apa efter det liv hon läst i
något glossigt magasin..
Citera
2017-12-27, 12:00
Medlem
Kan inte någon som har tillgång till hennes instagräääääm lägga ut lite bilder på henne? Kanske någon live oxå. Nyfiken på hur hon ser ut nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in