2018-12-20, 11:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Detta citat från hänt i veckan som citerar när Anna var med i en vän med Nemo Hedén.
https://www.hant.se/anna-books-raser...biggest-loser/
Hon berättar om när hon erbjöds att vara med i BL VIP. Är det de andra deltagarna eller produktionsbolaget som hon kallar babianer?

”Det var för ungefär 2,5 år sedan och det var innan kändisversionen av Biggest loser hade skapats. Och att ändra om sin livsstil framför tv-kameror tillsammans med icke kända personer var ingenting som lockade Anna Book.

– Då var det ”okej, varför ska apan som alla känner vara bland babianerna som ingen känner”?. Jag älskade Biggest loser, jag har alltid tyckt om programmet, man jag blev väldigt förnärmad varför de ringde till mig som är offentlig och ville kasta in mig. De ska veta vem jag är, men jag vet inte vilka de är. Jag förstod inte den grejen, säger Anna Book.”

Hon avser de andra tjockisarna, som inte är kändisar.
Anna är ju n å g o n gudbevars, varför skulle hon beblanda sig
med vanligt folk..hon har ju gjort ABC för bövelen ..😂
Citera
2018-12-20, 11:41
Medlem
Frammes avatar
Jag begriper inte vad hon ska ta julledigt ifrån. Hon har ju inget jobb. Det enda jobb hon har är att tänka på sej själv. Det kan hon aldrig ta ledigt ifrån. Det är hela hennes värld. Har denna tanten någonsin erkänt att hon gjort något fel? Jag kallar henne tant, fast jag är 13 år äldre. Makalöst hur något kan gå så fel i skapelsens begynnelse, för jag tror inte det är något som tillkommit senare i tantens liv.
Citera
2018-12-20, 14:55
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vilket företag skulle vilja anlita Anna för en konsert? Finns det något som vill stärka sitt eget varumärke och då kommer att tänka på henne?

Det är ju mer som en plojgrej. Vill minnas att ett företag jag jobbade hos för länge sen hade Eijlart Pilar eller va fan han heter, den där extremt dåliga Elvis-kopian, på en firmafest nån gång.
Citera
2018-12-20, 15:12
Medlem
Frammes avatar
Plojgrejer är absolut inte bra för tantens ego, bara för oss andra. Men med hennes ego så fattar hon ju inte vad som är vad. Jag skulle så gärna vilja träffa kärringen i verkligheten, men den förmånen kommer jag aldrig att få, eftersom jag inte är någon hon kan utnyttja för sin egen del.
Senast redigerad av Framme 2018-12-20 kl. 15:18.
Citera
2018-12-20, 16:42
Medlem
annatoledanobookHahaha titta @christerlindarw vad jag hittade i källaren för 2 dagar sedan, då jag rensade där😉 Tänkte att det kunde bli en rolig TBT - och idag blev jag taggad i ditt inlägg med liknande bild. Väldigt fint minne❤️ Men sådana har jag många där du är inblandad 😉 TACK för många glada stunder, minns du tex. mötet med Queen Patti la Belle också på @hamburger_bors ? Det har jag ju med i min Bok. God jul till dig och de dina🎅🏼🌲🌟

Skulle inte hon pausa sin insta?
Citera
2018-12-20, 16:48
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
annatoledanobookHahaha titta @christerlindarw vad jag hittade i källaren för 2 dagar sedan, då jag rensade där😉 Tänkte att det kunde bli en rolig TBT - och idag blev jag taggad i ditt inlägg med liknande bild. Väldigt fint minne❤️ Men sådana har jag många där du är inblandad 😉 TACK för många glada stunder, minns du tex. mötet med Queen Patti la Belle också på @hamburger_bors ? Det har jag ju med i min Bok. God jul till dig och de dina🎅🏼🌲🌟

Skulle inte hon pausa sin insta?

Nej det var väl bara jobbet hon skulle ta ledighet ifrån ...
Citera
2018-12-20, 17:11
Medlem
Men så här ser Christers inlägg ut, ser inte att han taggat henne. Drömmer hon?

christerlindarwTBT. Välgörenhetsgala på Börsen 1986. Jag, Diana Ross, Jennifer Holliday, Zsa Zsa Gabor och en väldigt ung Anna Book. #afterdarkshow #dianaross #jenniferholliday #hamburgerbörs #välgörenhetskonsert #80s
Citera
2018-12-20, 17:14
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Plojgrejer är absolut inte bra för tantens ego, bara för oss andra. Men med hennes ego så fattar hon ju inte vad som är vad. Jag skulle så gärna vilja träffa kärringen i verkligheten, men den förmånen kommer jag aldrig att få, eftersom jag inte är någon hon kan utnyttja för sin egen del.
Såna där människor är experter och hon skulle nog kunna lura av dig någonting. En kleptoman bryr sig inte om värdet och det kan vara att din gamla kam sticker upp i jackfickan.
Citera
2018-12-20, 17:23
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Såna där människor är experter och hon skulle nog kunna lura av dig någonting. En kleptoman bryr sig inte om värdet och det kan vara att din gamla kam sticker upp i jackfickan.
Det enda hon kan lyckas sno från mej är en spottloska, inte ens en snorkråka, det området sköter jag i badrummet med toapapper i min ensamhet. Jag är inte lika frigjord som tanten. Sjupptjuppar på ICAtoaletter t ex.
Senast redigerad av Framme 2018-12-20 kl. 17:25.
Citera
2018-12-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag begriper inte vad hon ska ta julledigt ifrån. Hon har ju inget jobb. Det enda jobb hon har är att tänka på sej själv. Det kan hon aldrig ta ledigt ifrån. Det är hela hennes värld. Har denna tanten någonsin erkänt att hon gjort något fel? Jag kallar henne tant, fast jag är 13 år äldre. Makalöst hur något kan gå så fel i skapelsens begynnelse, för jag tror inte det är något som tillkommit senare i tantens liv.

Kanske verkligheten tränger sig på henne lite väl mycket? Vore ju inte fel att ta tag i sitt liv istället för att bygga pinsamma luftslott i sociala medier. Ska det behövas ett psykiskt sammanbrott för att Anna ska inse att något i hennes liv är extremt falskt & fel? Fast det klart, insiktsförmågan har ju hittills varit extremt dålig så det lär inte hända, det är någon annans fel.
Citera
2018-12-20, 18:13
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Kanske verkligheten tränger sig på henne lite väl mycket? Vore ju inte fel att ta tag i sitt liv istället för att bygga pinsamma luftslott i sociala medier. Ska det behövas ett psykiskt sammanbrott för att Anna ska inse att något i hennes liv är extremt falskt & fel? Fast det klart, insiktsförmågan har ju hittills varit extremt dålig så det lär inte hända, det är någon annans fel.
Kärringen har ju inte samma förmågor som dom flesta av oss andra. Själv tycker jag att hon får psykiska sammanbrott ofta. Någonstans tror jag att hon har en viss medvetenhet i sitt psyke, men hon förtränger det lilla som dyker upp, för att skydda sej själv. Frågan är om ens en långvarig terapi och ett stöd från olika myndigheter skulle kunna rädda denna familj, som är så oerhört trasig.
Citera
2018-12-20, 18:17
Medlem
Roberto jobbar ikväll o vaktar akademin,

https://postimg.cc/5Xsn1JDj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in