2018-01-30, 09:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Jag tror Tunnan försöker driva med oss. Hon sa i sin senaste live att hon ibland medvetet lämnar ”fake news” för att lura ”Bloggbevakning och hennes entourage” (jag antar att flashback är entouraget). Vidare sa hon att detta med att sälja sina trosor var ”fake news” för att luras Detta var efter att Expressen hade skrivit om trosförsäljningen.
Gud så larvig hon är. Jag såg det maniska plockandet i troshögen och det var definitivt inte "fake news". Möjligtvis har hon insett hur knäppt det var och försöker (som så många gånger tidigare) ljuga sig fri.
Fjanteriet om en ev "kanske...kanske inte-flytt" p g a Camilla (Bloggbevakning) är bara SÅ korkat
Citera
2018-01-30, 09:37
Medlem
Sanveans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Jag mailade Solna Tingsrätt igår för att kolla om Bookskan är dömd för någonting då det har skvallrats om snatteri på Coop. Inga domar (åtminstone inte i den Tingsrätten) riktade mot henne, men däremot har hon agerat vårdnadshavare i åtta fall från och med 2015. Kan vi anta att det är Antonio som har varit ute på dumheter? Bifogar träfflistan vid önskemål.

Ja bifoga gärna!
Citera
2018-01-30, 09:39
Medlem
Men denna kvinna har alltid efterhand konstruktionen när hon förstår att hon har gjort bort sig, värst var väl ändå IKEA händelsen. Att Tunnan verkligen tror att allmänheten skulle acceptera att någon brutit sig in i hennes bil tagit hennes mobil tagit ett kort och lagt upp det på hennes insta och sedan lagt tillbaka mobilen i bilen och låst dörren. Man måste vara bra korkad för att tro något sådant.
Citera
2018-01-30, 10:21
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukihuvudet2017
Nu får ni klura lite vad hon menar med detta inlägg....

https://minfil.org/Vf4837d2bc/20180129_232316.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Inte Nynäshamn, nynäsvägen. Hon bodde där förut, det ligger i Enskede.

Ja, men det kan eventuellt vara Nynäsvägen 16 i Nynäshamn? (I Enskede hittar man nämligen inget nr. 16 på den gatan. Numren för hus/lägenheter verkar alla ha högre nummerserie).

På adressen Nynäsvägen 16 i Nynäshamn däremot finns bl.a. en butikslokal som ledig för uthyrning just nu:

http://www.ledigalokaler.se/lokal.php?id=41853917

"Centralt belägen butikslokal med lager". Hon kanske har tänkt att starta någon liten trevlig butik. I övrigt verkar det även finnas vanliga hyresrätter på samma gatuadress.

Någon som hittar en bra gatuvybild?
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-01-30 kl. 10:47.
Citera
2018-01-30, 10:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Men denna kvinna har alltid efterhand konstruktionen när hon förstår att hon har gjort bort sig, värst var väl ändå IKEA händelsen. Att Tunnan verkligen tror att allmänheten skulle acceptera att någon brutit sig in i hennes bil tagit hennes mobil tagit ett kort och lagt upp det på hennes insta och sedan lagt tillbaka mobilen i bilen och låst dörren. Man måste vara bra korkad för att tro något sådant.

Att det dessutom var hennes stalker som gjort det och att hon fått råd av polisen att inte prata om det hela så mycket....
Citera
2018-01-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Ja, men det kan eventuellt vara Nynäsvägen 16 i Nynäshamn? (I Enskede hittar man nämligen inget nr. 16 på den gatan. Numren för hus/lägenheter verkar alla ha högre nummerserie).

På adressen Nynäsvägen 16 i Nynäshamn däremot finns bl.a. en butikslokal som ledig för uthyrning just nu:

"Centralt belägen butikslokal med lager". Hon kanske har tänkt att starta någon liten trevlig butik. I övrigt verkar det även finnas vanliga hyresrätter på samma gatuadress.

Behöver inte betyda att den dörren är belägen på Nynäsvägen. Min spontana tanke är att det är ett radhus.
Citera
2018-01-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Gud så larvig hon är. Jag såg det maniska plockandet i troshögen och det var definitivt inte "fake news". Möjligtvis har hon insett hur knäppt det var och försöker (som så många gånger tidigare) ljuga sig fri.
Fjanteriet om en ev "kanske...kanske inte-flytt" p g a Camilla (Bloggbevakning) är bara SÅ korkat

Håller helt med dig Boopidoo. Hon sitter säkert hemma och är nöjd när hon läser spekulationer om i fall de skall flytta och i så fall vart. Hennes "kanske-kanske inte" är tramsigt på en tioårings nivå (där hon befinner sig mentalt). Gissar att hon kommer fortsätta lägga ut bilder på lägenhetsdörrar och adresser och blir nöjd när någon/några "sväljer betet". Det coolaste är att ignorera henne totalt. Tids nog kommer det uppenbara sig hurvida Stolledano den äldre säljer lägenheten i Solna och "välter ut" löjliga familjen och i så fall vilken hyres trea Tunnan framöver kommer sätta ner klövarna i - Bam Bam Bam.
Citera
2018-01-30, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

En trevlig liten butik ☺😊. Kanske med underkläder 😉
Citera
2018-01-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Håller helt med dig Boopidoo. Hon sitter säkert hemma och är nöjd när hon läser spekulationer om i fall de skall flytta och i så fall vart. Hennes "kanske-kanske inte" är tramsigt på en tioårings nivå (där hon befinner sig mentalt). Gissar att hon kommer fortsätta lägga ut bilder på lägenhetsdörrar och adresser och blir nöjd när någon/några "sväljer betet". Det coolaste är att ignorera henne totalt. Tids nog kommer det uppenbara sig hurvida Stolledano den äldre säljer lägenheten i Solna och "välter ut" löjliga familjen och i så fall vilken hyres trea Tunnan framöver kommer sätta ner klövarna i - Bam Bam Bam.

Skulle skriva också - att istället för att gå i hennes fälla och spekulera om de olika adresser hon lägger upp borde man spekulera mer i hennes och familjens kriminella förflutna och nutid. Garanterat något hon inte vill att det spekuleras om.
Citera
2018-01-30, 13:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Behöver inte betyda att den dörren är belägen på Nynäsvägen. Min spontana tanke är att det är ett radhus.
Den där dörren ser definitivt ut att gå till en lagerlokal. Finns inga radhus på den adressen.
Hon kanske skaffat ett nytt lager till alla sina oanvända trosor?
Citera
2018-01-30, 13:54
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Att det dessutom var hennes stalker som gjort det och att hon fått råd av polisen att inte prata om det hela så mycket....

Men åååh, det är ju liksom FÖR underbart

Jag rodnar å hennes vägnar och inser (ännu en gång) varför jag följer denna tråd så maniskt. Jag har tusen andra saker att göra, men jag liksom måste bara kolla flashback med jämna mellanrum under dagen. Ibland (rätt ofta) kommer ju sådana här absoluta guldkorn. Nu senast hennes maniska plockande med jättetrosor; Titta här, de här är aaaaaallldeleeees för stora för mig nu, men de är ju helt nya och jäääääättefiiiiina så dem kan jag väl sälja för tjugo kronor? (Nej Anna, det kan du inte.) Kommentarerna om hur smal hon blivit uteblir och istället ser alla på trafikolyckan med skräckblandad förtjusning. Simsalabim så förvandlar Anna detta maniska beteende till fejk news! Och i Fru Books värld så har hon nu trollat flashback och the joke's not on her.

Herre min skapare
Citera
2018-01-30, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
https://www.youtube.com/watch?v=Q49tfiK9qOI

"Du behöver inte liksom säga åt mig att jag ska köra försiktigt, det är så himla töntigt. Du är tönt, inte jag"

Skulle jag höra min mamma prata så där skulle jag ringa en läkare.

Vad tror ni en person som Anna skulle göra utan socialmedia? Hon är ju helt klart beroende av snabba bekräftelse kickar i form av "like", "kan jag få recept-kommentarer" och liknande. Det verkar ju ha gått så illa att hon till och med köper följare och dessa kommentarer. Skulle hon ha gått ned sig i nåt annat, som spelmissbruk/droger? För jag tror inte att hon skulle vara en bra mamma etc utan hon hade fyllt sitt förmodligen kassa självkänsla med nåt annat. Jag trodde bara att det var osäkra 13-åringar som fastnade i sånt beteende, men tydligen även osäkra 55-åringar. Sorligt hur som.

Jag är övertygad om att hon kommer krascha och tala ut om det i nån soffa i tv.

Tack för klippet. Tycker det är intressant att Tunnan som annars alltid hävdar att "jag har inget att bevisa" "jag bryr mig inte vad ni kommenterar" ägnar långa minuter åt att försöka övertyga de som följer henne att hon kör tryggt och säkert och att hon inte svarar sina följare som kommenterar (jag trodde annars det var meningen med Periscope att man har en dialog med dina följare). Naturligtvis flippar hon när någon ber henne ta det lungt, och kan naturligtvis inte låta bli att svara att det är följaren som är en tönt. Bil kör hon som en berusad chimpanse. Nyheter till DIG Tunnan - snart är det inte dina följare du skall övertyga om att det går utmärkt att köra och sända live samtidigt utan polisen. 😄.....Återstår att se vem som är tönt då. Hej på Dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in