2017-10-27, 16:22
Medlem
Zoom008s avatar
Hon måste ha ett stort fan på Expressen som också gillar toasex. Helt sjukt att se Anna Book fortsätta med sitt snusk bland alla reportage om förövare inom mediabranschen. Mådde nästan lite illa. Det visar bara att det är störda personer som söker sig till tidningar. Hur tänkte dom när dom la in den tilltufsade Book idag?
Citera
2017-10-27, 17:31
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon måste ha ett stort fan på Expressen som också gillar toasex. Helt sjukt att se Anna Book fortsätta med sitt snusk bland alla reportage om förövare inom mediabranschen. Mådde nästan lite illa. Det visar bara att det är störda personer som söker sig till tidningar. Hur tänkte dom när dom la in den tilltufsade Book idag?

Snarare som är fan av allt sex hon har.
Aldrig sett så många artiklar om hur/när/var Anna har sex.

Men jag måste säga att hon inte passar i att vara så smal hon är nu. Ser ju ta mig tusan ut som att tänderna är x antal nummer i fel storlek för henne. :/
Ledsamt.
Citera
2017-10-27, 18:49
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Snarare som är fan av allt sex hon har.
Aldrig sett så många artiklar om hur/när/var Anna har sex.

Men jag måste säga att hon inte passar i att vara så smal hon är nu. Ser ju ta mig tusan ut som att tänderna är x antal nummer i fel storlek för henne. :/
Ledsamt.
Det är väl samma kärring på Expressen som satt och luncha 8 timmar med Book? Hon kanske är lesbisk och kär i den nyrenoverade ABC-sångaren? Jättekonstigt hur dom kunde klämma in det fula ansiktet bland alla #metoo-skandaler och dessutom skriva att dom stod upp och knullade. Expressen borde sätta dit ett stort S framför namnet i sin logga. Vem är den äckliga kärringen som förföljer Book på Sexpressen?
Citera
2017-10-27, 18:51
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Det är väl samma kärring på Expressen som satt och luncha 8 timmar med Book? Hon kanske är lesbisk och kär i den nyrenoverade ABC-sångaren? Jättekonstigt hur dom kunde klämma in det fula ansiktet bland alla #metoo-skandaler och dessutom skriva att dom stod upp och knullade. Expressen borde sätta dit ett stort S framför namnet i sin logga. Vem är den äckliga kärringen som förföljer Book på Sexpressen?

Hahahaha så jäkla bra skrivet. Så sant. Tänkte att jag just blev med i #metoo efter att bara ha sett rubriken gällande Book.
Citera
2017-10-27, 19:10
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Hahahaha så jäkla bra skrivet. Så sant. Tänkte att jag just blev med i #metoo efter att bara ha sett rubriken gällande Book.
Ingen risk. Book är den av få tanter som kan gå omkring riskfritt utan att bli tafsad. Det är en djävla tur för henne att hon har den underbegåvade knullhunken som hon kan använda för att riva lite i vulvan. Obehagligt par och speciellt nu i dessa våldtäktstider.
Citera
2017-10-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Hur menar du när du skriver att hon har fått lägenhet eller hus betalda av tv??
Lite felskrivning. Menade att hon fick lägenheten renoverad och ändå klagar hon. Nu går väl hennes tv gage till att renovera denna fula kropp till något sämre. Låt henne bli tjock igen nu tror hon att hon är en snygg tonåring.
Citera
2017-10-27, 20:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Jag håller med, det var både pinsamt och smaklöst! Inte underligt på att de som blir antastade inte blir tagna på allvar när sådana som A.B och hennes man har orgier i medierna varje vecka och hittar på porrnoveller för att synas och höras. Pinsamt av henne också att försöka få det till att karln fått cancer bara för att få publicitet vid en gala. Nä, nu får hon gå hem och lägga sig och dra något gammalt över sig ett tag. Skämskudde på både A.B och Expressens reporter.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-10-27 kl. 20:18.
Citera
2017-10-27, 21:04
Medlem
Citat:
Anna Book: Sanningen om sexet på Ica Maxi

Citat:
Anna Book berättar sedan detaljerna om vad det var som hände på Ica Maxi - och hur det kom sig att paret överhuvudtaget hade sex på en kundtoalett i matbutiken.
– Vi hade sex där en gång på kundtoaletten och jag bara stretade emot men så när vi kom till kundtoan så kom städaren precis ut från handikapptoaletten och jag bara "perfect" för det är "clean in there" och man behöver ju liksom inte sitta ner, haha. Så det var faktiskt jävligt nice! Jag kan rekommendera det. Piffa upp vardagen lite, säger Anna Book.

https://www.expressen.se/noje/anna-b...t-pa-ica-maxi/
Citera
2017-10-27, 21:29
Medlem
Lilla Annas nya bästis, My någonting, lever vänskapen fortfarande?
Citera
2017-10-27, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag håller med, det var både pinsamt och smaklöst! Inte underligt på att de som blir antastade inte blir tagna på allvar när sådana som A.B och hennes man har orgier i medierna varje vecka och hittar på porrnoveller för att synas och höras. Pinsamt av henne också att försöka få det till att karln fått cancer bara för att få publicitet vid en gala. Nä, nu får hon gå hem och lägga sig och dra något gammalt över sig ett tag. Skämskudde på både A.B och Expressens reporter.
Bra skrivet. Så oseriösa våra kvällstidningar har blivit. Det är mer Hänt i Veckan än nyhetstidningar.
Citera
2017-10-27, 23:15
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror hon ringt upp Sexpressen själv för att inte folk ska glömma henne. Tyvärr hade hon inte någon att anklaga eftersom ingen någonsin tafsat på fetknoppen. Nu har hon suttit och grubblat över vad hon ska hitta på och kom på något om toasexet vilket jag såg som den tidigare versionen. Helst skulle hon önskat att Persbrandt eller någon tjusig artist velat ligga men tyvärr. Då drog hon fram den gamla toan. Nu börjar man ana hur illa ställt det är. Om inte knullhunken var lika korkad skulle jag ha tyckt synd om honom men icke.
Citera
2017-10-27, 23:34
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror hon håller på och planerar sitt andra bröllop med hunken och kollar efter häst och vagn. Hon väntar till allt #metoo lagt sig och sen blir det hopp om att få glida fram genom Stockholm med svenska folket som viftar med flaggor. Hon är så pass tokig faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in