2017-02-16, 14:09
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Huruvida Anna Book har kommit i klimakteriet eller ej vet du faktiskt inte alls. Mycket av skvallret om Anna härinne bottnar i ren avundsjuka.

Njä, det här är väl inget att vara avundsjuk på: https://www.youtube.com/watch?v=40ebgDScPqY
Klimateriemisstankarna är inte helt ogrundade, humöret svajar mer än en storm på öppet hav.
Å andra sidan är klimakteriet inget att skämmas för, då 40% av svenska folket kommer att hamna där. Men vi kan ju upplysa Anna om att det finns hjälp att få, om man så önskar.
Citera
2017-02-16, 14:52
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Mycket av skvallret om Anna härinne bottnar i ren avundsjuka.

Hoppas detta var ironiskt skrivet.

Vad händer på hennes IG, någon som vet?
Citera
2017-02-16, 15:01
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Njä, det här är väl inget att vara avundsjuk på: https://www.youtube.com/watch?v=40ebgDScPqY
Klimateriemisstankarna är inte helt ogrundade, humöret svajar mer än en storm på öppet hav.
Å andra sidan är klimakteriet inget att skämmas för, då 40% av svenska folket kommer att hamna där. Men vi kan ju upplysa Anna om att det finns hjälp att få, om man så önskar.
Om du hade läst på bättre om Anna så hade du fått reda på att hennes gråtattacker och humörsvängningar beror på en kronisk sjukdom som hon lider av.
Citera
2017-02-16, 15:03
Citat:
Om du hade läst på bättre om Anna så hade du fått reda på att hennes gråtattacker och humörsvängningar beror på en kronisk sjukdom som hon lider av.

Jaha, jag har för mig att hon har sagt att det beror på hennes spanska blod.
Kan du länka till dessa nya uppgifterna som du kommer med?
Citera
2017-02-16, 15:26
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Huruvida Anna Book har kommit i klimakteriet eller ej vet du faktiskt inte alls. Mycket av skvallret om Anna härinne bottnar i ren avundsjuka.

Citat:

Vad finns det att vara avundsjuk på? Och vad vet du om Tunnans påstådda sjukdomar? Det är hon själv som påstår att hon lider av diverse hormonstrul etc och med tanke på hur hon griper efter alla möjliga ursäkter annars blir man fundersam om det verkligen är sant.

Vad tycker du om hennes periscopande i bilen som hon rättfärdigar genom att upplysa om att hon gör vad hon vill och det är hennes sak om hon åker dit? Är det Tunnans sak om hon kör på någon? Ska man vara avundsjuk på det också?
Citera
2017-02-16, 15:26
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Jaha, jag har för mig att hon har sagt att det beror på hennes spanska blod.
Kan du länka till dessa nya uppgifterna som du kommer med?
Det är inga nyheter, det berättade hon i samband med "Arga Snickaren".
Citera
2017-02-16, 15:32
Citat:
Det är inga nyheter, det berättade hon i samband med "Arga Snickaren".

Du driver säkert med oss. Men om det beror på Annas operationer, vad berodde det då på innan hon gjorde dessa? För hon har ju varit lika instabil i humöret sedan hon "slog igenom" vid 15-16-årsåldern.
Citera
2017-02-16, 15:34
Medlem
Det måste vara skönt för Tunnan att hela tiden skylla sitt beteende på en massa diagnoser pch sjukdommar hela tiden.
- hormonsjukdom som tillåter henne att gå bananas på hela sin digitala omgivning
- en annan sjukdom som gör att hon äter för lite så att hon blir fet...?

Det är ju ett jäklarns påtalande hela tiden om att dessa diagnoser ochsjukdomstillstånd finns, för att Schlagerartisten skall rättfärdiga sitt beteende vilket tyder på att hon vet om att allt inte står rätt till. Diagnoserna blir hennes verktyg att använda för att förtränga hennes tillkortakommanden tror jag.
Vad finns det mer för diagnoser som ABC har gått ut med att hon har?
Citera
2017-02-16, 16:47
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Du driver säkert med oss. Men om det beror på Annas operationer, vad berodde det då på innan hon gjorde dessa? För hon har ju varit lika instabil i humöret sedan hon "slog igenom" vid 15-16-årsåldern.
Var hon lika instabil när hon slog igenom vid 15 - 16 års ålder? Vad har du för källa på det?
Citera
2017-02-16, 16:48
Citat:
Var hon lika instabil när hon slog igenom vid 15 - 16 års ålder? Vad har du för källa på det?

Internet.
Citera
2017-02-16, 16:55
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Växte upp utan pappa, mamma var en riktig skräpmänniska. Så ja, det började nog tidigt för Tunnan. Släng på lite berömmelse i 80-talets DDR-Sverige och det klart det gick åt helvete.
Citera
2017-02-16, 17:48
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:

http://www.cafe.se/exklusivt-for-caf...a-besvikelser/

Anna Book: Det här är den enda händelsen som gjort ont i hjärtat på riktigt och som lämnat djupa spår i mig. Året efter jag deltog med låten ABC var jag med i Melodifestivalen ännu en gång med låten Det finns en morgondag. Jag anser att orkestern svek mig under själva uppträdandet. De hoppade över åtta takter och fuckade min 16-åriga hjärna. En orkester med notställ framför sig gör inte sådana misstag och jag vågade inte säga: ”Ursäkta, de spelar fel.” Så det var ett hemskt framträdande och när jag sjungit klart sprang jag av scenen och grät, sedan lämnade jag studion för jag visste att det hade gått åt skogen och att jag inte skulle gå vidare. Ingen brydde sig om mig och det hade kunnat knäcka mig fullständigt. Det var ett lågvattenmärke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in