2008-10-16, 15:09
Medlem
Ingen på forumet som har vuxit upp med henne..???
Hur Anna försörjer sig intresserar mig inte dugg.
Elaka tungor däremot skvallrar om att hennes mor var en flicka som spred glädje i kvarteret...
Citera
2008-10-16, 16:28
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeriousMats
Förvånad över att hon ens kommer runt

Ja... hur fan går det till?
Citera
2008-10-16, 17:12
Medlem
.-.-.s avatar
Hon skulle alltid kunna äta upp sig ett par extra kg och satsa på en Squashing karriär, feta cash..
Citera
2008-10-20, 01:46
Medlem
humdis avatar
Jag som trodde att hon sålde fett till nyrika i tredje världen. Ungefär som att vi köper en njure eller två från någon fattig lankes.
Citera
2008-10-20, 11:32
Medlem
Hon ska vara stammis på ICA Maxi och använder sig utav självscaning, där det flertalet gånger långt ifrån stämt, och hon då anklagat sina barn för att ha lagt ner saker utan att hon sett det, eller så har hon bara lämnat allt och dragit "för att hon inte haft tid för en kontroll"....
Citera
2008-10-20, 22:52
Medlem
Hon kör väldigt mkt företagsgig. Sådan som säljer sig till högstbjudande.
Citera
2008-10-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal-Hayes
Har även med sonen Antonio som gör rollen Håkan Bråkan. Allt enligt P4-programmet med Lotta Brohmé där Anna var gäst i går.

Fan för dessa kändisbarn som får gräddfil.
Citera
2008-10-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Hon deltar iaf just nu i musikalen "Sune - en annorlunda musikal" på Göta Lejon i Stockolm, i rollen som mamma till en av huvudpersonerna. Vilket hon gör jävligt bra.

har du sett den?

jag har en nära släkting som jobbar på göta lejon och jag får alltid fribiljetter om jag vill,, vet dock inte om jag är så sugen på sune direkt. lite väl mycket familjeunderhållning för min del....

annars brukar jag väl gå på ett par olika föreställningar om året där eftersom det ändå är gratis.. lyckades till och med mygla till mig ett par premiärbiljetter till "rent" för nått år sedan.. minglade med kändisar i foajén och morsade på björn borg som var där och drack så mycket gratissprit att dom fick leda ut honom till taxin efteråt..
Citera
2008-12-10, 15:00
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Lite ot kanske, men jag läste "Sidan 4" idag i Expressen där denna högt ointelligente och gnällige tjockistant Anna Book anser att Magnus Uggla mobbar alla överviktiga människor som finns med ETT enda jävla tjockisskämt hon läst från hans blogg. Det mest patetiska jag läst på en debattsida någonsin.

http://www.expressen.se/debatt/1.139...s-magnus-uggla

Samtidigt anser hon att de som är "smala" har tur, att de är just smala. Själv tror jag de flesta s.k. "smala" jobbar för det. Men... hon kanske hade oturen att ständigt tänka på mat.
Citera
2008-12-10, 17:07
Medlem
.-.-.s avatar
Anna skulle nog kunna göra sig en utmärkt squashing karriär.
Feta cash också, kan lätt håva in ett par tusenlappar i timmen.
Så Anna, jag tror du ångrar operationen nu. Vi vill ha dig fet.
Citera
2008-12-10, 17:23
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Samtidigt anser hon att de som är "smala" har tur, att de är just smala. Själv tror jag de flesta s.k. "smala" jobbar för det. Men... hon kanske hade oturen att ständigt tänka på mat.

Visst, det finns människor som är naturligt smala, men de flesta löser detta genom att äta någonsånär nyttigt och regelbunden motion. Som jag nämnde tidigare i tråden - gick hon inte ned i vikt när hon var med i Let's Dance? Eller har hon inte riktigt gjort kopplingen om varför hon gick ned i vikt?
Citera
2008-12-11, 02:16
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linluc
fel. hon har slutat där och istället har hon börjat på lek och buslandet som studsmatta för alla barn. när sen barnen kladdar med glass och godis står hon på alla fyra till alla pappors glädje och erbjuder tvåan för endast en pizza.
Du kanske skulle ta dina sexfantasier nån annanstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in