Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-11-12, 01:28
  #13
Medlem
Nätpokrar och dealar brass antagligen
Citera
2005-11-14, 06:52
  #14
Medlem
apskeletts avatar
eftersom hon dyker upp på festivaler lite då och då antar jag att det är hennes primära sätt att hanka sig fram (förutom att snylta på gubben då)
Citera
2005-11-14, 07:16
  #15
Avstängd
Sumobrottare
Citera
2005-11-14, 07:43
  #16
Medlem
TEOs avatar
Hon dubbar tecknade serier. Kolla tex eftertexterna till Pokemon. Dubbnig ger bra med stålar nu för tiden och många av våra "folkära" artsiter sysslar med detta.
Citera
2005-11-14, 11:56
  #17
Medlem
J.Ns avatar
Jag såg henne för några år sen när hon körde en playbackshow på Trocadero i Malmö (som då var ett ställe för alla, men hade ganska hög procent gaymänniskor).

Musiken var som ni alla vet kanske inte den roligaste... MEN hon var skitkul och hade väldigt god självdistans till sig, sin kropp och sin musik.
Citera
2006-03-01, 19:14
  #18
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Anna Book vågar inte medge sin vikt?

Jag satt och surfade på Aftonbladet när jag fann denna artikeln http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...785550,00.html. Står att Anna Book gått ner 10 kilo och väger nu 78kg. Skulle den människan bara ha vägt 88 och nu 78? Hon är ju stor som ett bibliotek. Vågar hon inte säga sin vikt? Är hon rädd för fler "mobbare" i så fall?
Citera
2006-03-01, 19:17
  #19
Medlem
Cryingmantiss avatar
hmm.. hon ser ju verkligen inte ut som en 78kg, inte en chans.
Har en polare som är närmare 80 kg (ca 165cm) och hon är då smalare än vad Anna Book är. Hon ljuger antagligen, men sen, varför ska hela Sverige egentligen bry sig om hennes vikt när man tänker efter..
Citera
2006-03-01, 19:20
  #20
Medlem
Perfekts avatar
hon kanske väger 78 kilo på månen?
Citera
2006-03-01, 19:21
  #21
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryingmantis
hmm.. hon ser ju verkligen inte ut som en 78kg, inte en chans.
Har en polare som är närmare 80 kg (ca 165cm) och hon är då smalare än vad Anna Book är. Hon ljuger antagligen, men sen, varför ska hela Sverige egentligen bry sig om hennes vikt när man tänker efter..

För att svenska folket ska ta fram sitt tycka synd om syndrom och sympatirösta fram henne till vinnare i Let´s Dance. Programmet som förövrigt måste vara det löjligaste programmet på länge.
Citera
2006-03-01, 19:25
  #22
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
För att svenska folket ska ta fram sitt tycka synd om syndrom och sympatirösta fram henne till vinnare i Let´s Dance. Programmet som förövrigt måste vara det löjligaste programmet på länge.

Ah, just ja..
man måste ju få grina åt Annas öde att hon inte kan hålla fingrarna från hamburgarna.
Håller med, Let´s Dance är så värdelöst att kitch bleknar i jämförelse.
Citera
2006-03-01, 21:00
  #23
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Hon är tydligen riktigt kort. Typ 150 cm. Då behöver man inte väga 180 för att se ut som henne
Citera
2006-03-01, 21:06
  #24
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryingmantis
hmm.. hon ser ju verkligen inte ut som en 78kg, inte en chans.
Har en polare som är närmare 80 kg (ca 165cm) och hon är då smalare än vad Anna Book är. Hon ljuger antagligen, men sen, varför ska hela Sverige egentligen bry sig om hennes vikt när man tänker efter..

Jag har haft henne en meter framför mig (hon stod på en mycket låg scen) och hon är kortare än så. Exakt hur mycket kortare kommer jag inte ihåg nu 7 år senare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback