2012-09-16, 01:47
  #17329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabojca
helt korrekt

Instämmer.
Citera
2012-09-16, 01:50
  #17330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.

Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...

Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?

Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?

Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!

Startling du har inga argument så dig skiter jag i.

Att det är folk med familj etc som åker på stryk är inte ovanligt.

Kom igen att folk som varit med ett tag har hemlig adress samt får folk som står och bankar på dörren mitt i natten eller har nån som drar en yxa/hammare i dörren hemma hos dom eller blir jagade när dom är ute är inte så jävla ovanligt som vissa verkar tro.
Visst det bör vara firma mot firma, men tro faan inte att det är så i verkligheten.
Om man varit med ett tag så kan jag säga att det är bra mycket mera likt i alla dessa flashiga filmer som finns ute om UK huliganerna.

Tex man visar i "rise of the footsoldier" så lever många av grabbarna under ständiga hot och är alltid beredda på att nån är efter dom.
Och ja ibland kommer deras familjer imellan vilket jag håller med om är skit, men så är det tyvärr.
Citera
2012-09-16, 02:52
  #17331
Medlem
Detta är kopierat rakt av från en av mina vänners tjejs facebook som är 22 år gammal:

Detta går ut till er "tuffa" 150 AIK grabbar som hälsade på Gubbängsfältet under en familjefest med barn, fruar och föräldrar bland annat min egna mamma och pappas närvaro, Att sparka min 55 åriga pappa och sedan ge sig på mig kan ha varit det mest fega som någonsin har inträffat, och dessutom inte vågar visa era "tuffa" ansikten när jag konfronterar er en efter en. Det enda jag fick till svar var "Ska vi döda dig också bajenhora" ?? "Akta dig så jag inte sänker dig" "Håll käften fitta" Pinsamma gnaget, jag ska inte säga att hämnden är ljuv men jag hoppas att jag aldrig behöver se ditt fula ansikte igen för då tänker jag se till så att hela din familj får veta vad du står för och vad du gjorde mot mig och min familj.

Skottpengar på alla jävla kräk som var med i denna ryggradslösa händelse. Såna som er som åker på däng av polisen och gråter ut en timma senare på SS. Horor.
Citera
2012-09-16, 03:13
  #17332
Medlem
Bra smäll på Fridhemsplan ikväll!

Imorgon kör vi!
Citera
2012-09-16, 03:33
  #17333
Medlem
ItchyNScratchys avatar
AIK jäfla råttor hela högen
Citera
2012-09-16, 04:25
  #17334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Vad yrar du om? alla lag spelade 2 matcher på gubbängen för att sedan spela den tredje gruppmatchen på sös. Planen från början var att alla matcher skulle spela på sös men pga regn ville man spara mattan och delade därför upp matcherna så alla lag fick iaf en match på sös.

Lägligt nog verkar firman dykt upp vid gubbängen när dom flesta redan dragit, vad nu det kan bero på.

vad det kan bero på? tror ta mig fan att gnaget hade tackat ja till varenda bajen som var på plats / finns på planeten. Eller har jag fel?
Citera
2012-09-16, 04:27
  #17335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Fortfarande ingen film... fattiga afganer uppdaterar sig battre an svenskar helt otroligt, jesus och satan skulle kunna slass oppet om mansklighetens ode mitt i t-centralen utan att varlden vetat om det for att sverige ar sa javla samst pa att uppdatera!

Hahaha
Citera
2012-09-16, 09:58
  #17336
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.

Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...

Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?

Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?

Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!

Löjligt inlägg.

Givetvis var det fegt av AIK, men det hade precis lika gärna kunna vara spelare i samma fotbollsturnering som du deltog i som gjort detta mot en annan förening.
Citera
2012-09-16, 10:02
  #17337
Medlem
JapanKinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Löjligt inlägg.

Givetvis var det fegt av AIK, men det hade precis lika gärna kunna vara spelare i samma fotbollsturnering som du deltog i som gjort detta mot en annan förening.

Har du källa på det påståendet eller försöker du bara skadesanera AIKs fega påhopp av familjer och julgranar vid en fotbollscup? Du, skriver om något ett löjligt inlägg.
__________________
Senast redigerad av JapanKina 2012-09-16 kl. 10:05.
Citera
2012-09-16, 10:09
  #17338
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
vad det kan bero på? tror ta mig fan att gnaget hade tackat ja till varenda bajen som var på plats / finns på planeten. Eller har jag fel?

Den teorin rimmar ju illa med vad som hände iofs.
Citera
2012-09-16, 10:41
  #17339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Löjligt inlägg.

Givetvis var det fegt av AIK, men det hade precis lika gärna kunna vara spelare i samma fotbollsturnering som du deltog i som gjort detta mot en annan förening.


Du menar att det är vanligt att komma 150 maskerade män till en familjetillställning? Där man vet att det finns barn och resterande familjer?
Vill påpeka att jag ej medverkade i fotbollsturneringen utan var av en ren slump där, håller dessutom inte på varken bajen eller gnaget. Så detta är en helt opartisk åsikt!

Jag vet att det även sker övertramp till och från bland diverse firmor men detta var långt ifrån något som tidigare skett!

Kan någon här referera till en tidigare liknande händelse?
Citera
2012-09-16, 10:45
  #17340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimera
Fan va skönt att horbajen åkte på en FET!

Edit: (lånad användare)


Ja visst är det skönt att "tuffa" gnaget pucklar på randoms med rånarluva?! Vågar komma 150 mot 50 bajengrabbar o resterande barnfamiljer.

Du måste känna dig oerhört tuff när du står bakom ett sådant påstående och sedan går och ger din egna fru en fet smäll för att bevisa din manlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in