Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.
Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...
Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?
Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?
Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!
Startling du har inga argument så dig skiter jag i.
Att det är folk med familj etc som åker på stryk är inte ovanligt.
Kom igen att folk som varit med ett tag har hemlig adress samt får folk som står och bankar på dörren mitt i natten eller har nån som drar en yxa/hammare i dörren hemma hos dom eller blir jagade när dom är ute är inte så jävla ovanligt som vissa verkar tro.
Visst det bör vara firma mot firma, men tro faan inte att det är så i verkligheten.
Om man varit med ett tag så kan jag säga att det är bra mycket mera likt i alla dessa flashiga filmer som finns ute om UK huliganerna.
Tex man visar i "rise of the footsoldier" så lever många av grabbarna under ständiga hot och är alltid beredda på att nån är efter dom.
Och ja ibland kommer deras familjer imellan vilket jag håller med om är skit, men så är det tyvärr.