2012-10-25, 19:35
Medlem
Thaiarns avatar
Varför inte låta boxningen vara i ringen? Köp er en halsduk, festa, ha kul och var en stolthet för ert lag.

http://youtu.be/laiqWL4kE2I

Det där kallar jag supportrar och god supporterkultur.
Citera
2012-10-25, 20:16
Medlem
Highrollerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horfest
Japp Hitler var faktiskt till viss del jude... Jag såg vad jag såg, kanske vad några andra som slogs senare, vad vet jag?
Dom tattare som hoppa på granar utanför Skotten fick springa, om det är samma folk som dansa senare, vet jag inte...
Och skiter i vilket dessutom.

Man vinner inte på scenen genom att ljuga ihop historier, ring gais och kör istället
Citera
2012-10-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiarn
Varför inte låta boxningen vara i ringen? Köp er en halsduk, festa, ha kul och var en stolthet för ert lag.

Fjantigaste skiten någonsin, erat sk. "friendship" med peking är ju inget annat än pinsamt.
Citera
2012-10-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Man vinner inte på scenen genom att ljuga ihop historier, ring gais och kör istället

Ring din historielärare!
Citera
2012-10-25, 21:36
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Man vinner inte genom att ljuga?
Trodde du var gnagare?
Citera
2012-10-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiarn

Fyhelvete va tragiska Elfsborg och Peking är hahaha. Varför i helvete ha ett Friendship med ett lag i samma serie!
Citera
2012-10-25, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prutus
Fyhelvete va tragiska Elfsborg och Peking är hahaha. Varför i helvete ha ett Friendship med ett lag i samma serie!
OT men får jag fråga om du tycker Irriducibili Lazio och Irriducibili Inter är löjliga också ? (friendship i över 40år i samma serie.) Peking och Elfsborg är nöjda. vi andra bara skakar på huvudet. Smällde igårkväll mellan Aik-Ajax. Kan nog bli händelserikt ikväll, dom flesta gnagarna åker tillbaka till Amsterdam. (är väl framme redan nu med direkttåget)
Citera
2012-10-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
OT men får jag fråga om du tycker Irriducibili Lazio och Irriducibili Inter är löjliga också ? (friendship i över 40år i samma serie.) Peking och Elfsborg är nöjda. vi andra bara skakar på huvudet. Smällde igårkväll mellan Aik-Ajax. Kan nog bli händelserikt ikväll, dom flesta gnagarna åker tillbaka till Amsterdam. (är väl framme redan nu med direkttåget)

Där handlar det ju dock mer om supportrarnas politiska övertygelse. Ledarna för Irruducibili i respektive lag var/är båda medlemmar av Italiens fascistparti.
Citera
2012-10-26, 02:22
Medlem
Snacka om att skända St. Erik

http://www.jojjesplejs.com/foto_show.php?c=222&p=11882
Citera
2012-10-26, 08:33
Medlem
enligt en polare nere i holland så körde aik över psv grabbarna i natt.
Citera
2012-10-26, 13:51
Medlem
Tarutos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prutus
Elfsborg och Peking har dock haft denna "friendship" i 15 år, så det är inget nytt påfund om du tror det. Dessutom är det vanligare i andra ligor runt om i Europa att lag i samma liga har sympatier för varandra - men nog om det nu!

Kan för övrigt tillägga att Elfsborgs gamla grabbar från EYG hade samlat stora delar av det gamla gardet och struntade i "friendship" så det brakade loss mot Pekings gamla grabbbar. Elfsborg var cirka 12 och Peking 9, det hela var över efter cirka 20 s. när polisen rykte in och veva med batonger. Slutade med att två Elfsborgs grabbar åkte fast och en jävla massa batongslag.
Citera
2012-10-26, 21:06
Medlem
a-didass avatar
Fel forum men varför har ens Ellos och Peking ett friendship?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in