2012-09-15, 22:58
  #17317
Medlem
a-didass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av startling
han menade ju inte att nån firmagrabbs föräldrar fick stryk eller firmagrabbar som är föräldrar, han mena att det fanns publik där som va vanliga familjer och föräldar
Nej jag vet.
Citera
2012-09-15, 23:02
  #17318
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Haha, skrattar högt.
Om man har koll på många av dom som sitter i toppen av firmorna så är det typ större delen som har ungar.
Så visst om man kallar dom farsor som fick stryk så visst

Finns alltid nånting att skylla på om man torskar från alla läger, men normalt sett så vet man var dom andra rör sig om dom är på gång i grupp.
du är ju fan efterbliven
Citera
2012-09-15, 23:16
  #17319
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loag
Att kgb med undergrupper skulle finnas där var väl helt klart men att dom skulle va usla fotbollspelare o åka ut tidigt kan man väl knappast skylla fb på...

Vad yrar du om? alla lag spelade 2 matcher på gubbängen för att sedan spela den tredje gruppmatchen på sös. Planen från början var att alla matcher skulle spela på sös men pga regn ville man spara mattan och delade därför upp matcherna så alla lag fick iaf en match på sös.

Lägligt nog verkar firman dykt upp vid gubbängen när dom flesta redan dragit, vad nu det kan bero på.
Citera
2012-09-15, 23:31
  #17320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Vad yrar du om? alla lag spelade 2 matcher på gubbängen för att sedan spela den tredje gruppmatchen på sös. Planen från början var att alla matcher skulle spela på sös men pga regn ville man spara mattan och delade därför upp matcherna så alla lag fick iaf en match på sös.

Lägligt nog verkar firman dykt upp vid gubbängen när dom flesta redan dragit, vad nu det kan bero på.


Benöver nog inte tillägga så mycket mer,,vi säger väl så..
Citera
2012-09-15, 23:52
  #17321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
är det INGEN som faktiskt kan tala om för folket vad det är som har hänt?

Hatar er som bara skriver en mening, tagen i mitten av en historia, för att visa/bevisa/få det att se ut som om ni har koll på läget och är "in the game".....


Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.

Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...

Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?

Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?

Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!
Citera
2012-09-15, 23:58
  #17322
Medlem
SveaRikesKnugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
lögner

Vakna för fan, tror du på det där själv?
Citera
2012-09-16, 00:04
  #17323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaRikesKnug
Vakna för fan, tror du på det där själv?

Utveckla? Vad såg du som inte var på plats hände?
Citera
2012-09-16, 00:20
  #17324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.

Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...

Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?

Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?

Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!

Allt detta hände omkring dig och du gick i din egen bubbla där ingen såg dig,,amazing..
Citera
2012-09-16, 00:50
  #17325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loag
Allt detta hände omkring dig och du gick i din egen bubbla där ingen såg dig,,amazing..

Alltid supercoolt att tala om för någon hur fel denne har utan att redovisa facit själv....var du där, såg du de? Tuffing, supercooling, machoman, fighter... herregud
Citera
2012-09-16, 00:52
  #17326
Medlem
Fan va skönt att horbajen åkte på en FET!

Edit: (lånad användare)
Citera
2012-09-16, 01:06
  #17327
Medlem
Dorhns avatar
Fortfarande ingen film... fattiga afganer uppdaterar sig battre an svenskar helt otroligt, jesus och satan skulle kunna slass oppet om mansklighetens ode mitt i t-centralen utan att varlden vetat om det for att sverige ar sa javla samst pa att uppdatera!
__________________
Senast redigerad av Dorhn 2012-09-16 kl. 01:16.
Citera
2012-09-16, 01:17
  #17328
Medlem
Zabojcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Märker att ingen av er har någon som helst koll på vad som skedde idag,
Här kommer infon ni kan sprida om fega Gnaget som nu tagit detta ett steg för långt.
Bajen fans hade sin årliga cup med 32 anmälda lag allt från styrelsen, bajenbrudar till KGB, BO/BHS...
När sista matchen var färdigspelad så stormar 130-160 man in maskerade med rånarluvor allihop, bajens firma var ca. 50 man (mest bo o BHS)
Jag hann se en pappa till en flickvän bli påhoppad (närmare 60 år gammal) en tjej få en rejäl spark i buken, utan att någon av dessa "modiga" grabbar sa ifrån? 10 vevande o sparkande grabbar mot 1, flertalet liknande incidenter runtom mig.
Mordhot mot passerande barnfamiljer.

Att ni inte skäms? Nästa gång kan det vara era nära o kära som hamnar på SÖS eller kanske något ännu värre...

Sedan när är det okej att piska på oskyldiga familjer i box? Sedan när är det okej att sparka en brud? Sedan när är det okej att gå på 10 mot 1 liggandes o sparka in skallen?

Gäller dessa regler oss alla nu? Är det okej att plocka era flickvänner på väg till jobbet? Är det okej o storma in o möblera om era fejs under familjemiddagen med svärföräldrarna?

Det är dags att visa dessa små pojkar utan kuk vad som gäller innan det drabbar kanske just DIN familj något!

helt korrekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in