2013-11-29, 02:38
  #23329
Avslutad
Blir det ingen rapport om boxet på sverigescenen?
Citera
2013-11-29, 07:26
  #23330
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Class1c
"Råkade" gola. Pundare
Vad baserar du det på?
Citera
2013-11-29, 11:03
  #23331
Medlem
Rapport från boxet mellan WM & FB
http://intefanvetjag.blogg.se/2013/november/wisemen-vs-firman-boys-23-november-2013-i-laxa-2.html


Sveriges tyngsta, 4-5....
Citera
2013-11-29, 11:04
  #23332
Medlem
rakmacka20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Blir det ingen rapport om boxet på sverigescenen?


Ingen aning..
IFK har dock gett en rapport på : http://intefanvetjag.blogg.se/

Personen ovanför mig va snabbare såg ja nu...
Citera
2013-11-29, 12:01
  #23333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Rapport från boxet mellan WM & FB
http://intefanvetjag.blogg.se/2013/november/wisemen-vs-firman-boys-23-november-2013-i-laxa-2.html


Sveriges tyngsta, 4-5....

Eftersom alla alltid säger att det som Sverigescenen skriver är lögn så är allt som står i den här artikeln absolut sanning? Ska vi säga så?
Citera
2013-11-29, 13:47
  #23334
Medlem
stämmer inte alls att F.G är kickad.
Vad har ni grundat det på?
Hört han ligger på sjukan med krossade revben eller rygg skador.
Tror aldrig han blir utkastad direkt efter så många år på nacken.
Citera
2013-11-29, 13:51
  #23335
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegas187
stämmer inte alls att F.G är kickad.
Vad har ni grundat det på?
Hört han ligger på sjukan med krossade revben eller rygg skador.
Tror aldrig han blir utkastad direkt efter så många år på nacken.


Ingen som har påstått att FG har blivit kickad? Bara spekulationer då de påstås att Täljefraktionen inte är supepopulära inom FB och att folk därifrån i ledande positioner har kickats. Huruvida det stämmer eller inte vet nog endast "medlemmarna" i FB och därför är de ingen idé att spekulera. Skulle någon "känd" grabb kickas så kommer de ut på Flashback ändå.
Citera
2013-11-29, 14:07
  #23336
Medlem
Är väl inte första gången Södertälje fraktionen och firman varit oense.
Men dom är ju samma liga och brukar väl lösa sånt internt.
Så vi lär väl aldrig få reda på vad som sker förutom rykten och spekulationer.
Citera
2013-11-29, 15:48
  #23337
Medlem
engis avatar
Fortsättning angående tidningsartikeln i bt.se i söndags om Elfsborgssupportrar

http://www.bt.se/nyheter/boras/hotfulla-budskap-pa-bts-bilar-polisanmals(4047757).gm
Citera
2013-11-29, 16:39
  #23338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Eftersom alla alltid säger att det som Sverigescenen skriver är lögn så är allt som står i den här artikeln absolut sanning? Ska vi säga så?

Ja det som står i artikeln är sanning. Även FB håller med... Frågor på det?


http://www.expressen.se/gt/misstanken-huliganer-hotade-boras-tidning/

Redaktionens bilar märktes med klistermärken med hotfulla budskap.
Borås tidning polisanmäler nu händelsen.


Har bollträ Elfsborg ens grabbar kvar? Är klistermärken det enda ni kan komma med?
Citera
2013-11-29, 17:44
  #23339
Medlem
W@ffens avatar
Borås är Sveriges tråkigaste "stad", nu kan de dessutom titulera sig som "Sveriges farligaste".
Citera
2013-11-29, 18:15
  #23340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Ja det som står i artikeln är sanning. Även FB håller med... Frågor på det?


http://www.expressen.se/gt/misstanken-huliganer-hotade-boras-tidning/

Redaktionens bilar märktes med klistermärken med hotfulla budskap.
Borås tidning polisanmäler nu händelsen.


Har bollträ Elfsborg ens grabbar kvar? Är klistermärken det enda ni kan komma med?

Fjortis gangsters som vill ha uppmärksamhet. Se till att kontakta deras päron, då får dom utegångsförbud och lär sig en läxa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in