2011-02-09, 22:44
  #11329
Medlem
lockbetets avatar
Har det blivit någon slags sammandrabbning under costa cupen, alternativt Cypern cup? I så fall, finns det något att berätta?
Citera
2011-02-10, 19:49
  #11330
Medlem
En fråga som jag absolut inte ställer för att provocera, men är ändå nyfiken. Har Linköpings firma, LKPG casuals eller LKPG sektionen eller vad den nu kallar sig nu för tiden, vunnit någon endaste fajt? Har endast hört idel förluster för desa grabbar, gång på gång. Stämmer detta?
Citera
2011-02-10, 22:56
  #11331
Medlem
godnattsagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Så hur går det? nån som kan sälja de som sparka ordningsvakterna från AIK matchen?

Killen som blir pepparsprayad (asiat) heter/kallas N*m. (* = a).
Citera
2011-02-10, 23:56
  #11332
Medlem
bosvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godnattsagan
Killen som blir pepparsprayad (asiat) heter/kallas N*m. (* = a).

Dina enda 2 inlägg name dropar du en person....

Någon som vet hur det går för dfg och deras alla interna tjafs? Dom ger sig på släktingar till deras gamla "bröder" och folk får skyddad indentitet osv.. Hur gåre för dom fina grabbarna?

Hörde senast några hamnat i klinch under förra helgens utgång
Citera
2011-02-11, 07:59
  #11333
Medlem
godnattsagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
Dina enda 2 inlägg name dropar du en person....

Någon som vet hur det går för dfg och deras alla interna tjafs? Dom ger sig på släktingar till deras gamla "bröder" och folk får skyddad indentitet osv.. Hur gåre för dom fina grabbarna?

Hörde senast några hamnat i klinch under förra helgens utgång

Ja? Att bara skriva om man har något att tillföra är väl ett exempel som fler på Flashback borde följa kan tyckas...
Citera
2011-02-11, 16:31
  #11334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
En fråga som jag absolut inte ställer för att provocera, men är ändå nyfiken. Har Linköpings firma, LKPG casuals eller LKPG sektionen eller vad den nu kallar sig nu för tiden, vunnit någon endaste fajt? Har endast hört idel förluster för desa grabbar, gång på gång. Stämmer detta?


Tror de fått stryk de senaste fighterna av BO och GB - Tror de mötte Malmö och någon mer liga förra året. De styr upp med för bra ligor. De bör satsa på alternativa scenen istället.

MVH 5
Citera
2011-02-11, 17:28
  #11335
Medlem
Papinoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer5
Tror de fått stryk de senaste fighterna av BO och GB - Tror de mötte Malmö och någon mer liga förra året. De styr upp med för bra ligor. De bör satsa på alternativa scenen istället.

MVH 5


ja senast fick dom stryk av GB, men grejjen är den att till och med de alternativa ligorna är för bra för dom.
Citera
2011-02-11, 18:22
  #11336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
Dina enda 2 inlägg name dropar du en person....

Någon som vet hur det går för dfg och deras alla interna tjafs? Dom ger sig på släktingar till deras gamla "bröder" och folk får skyddad indentitet osv.. Hur gåre för dom fina grabbarna?

Hörde senast några hamnat i klinch under förra helgens utgång

Du hör mycket, ett tips kan ju vara att inte ta allt man hör på blodigt allvar
Citera
2011-02-12, 09:06
  #11337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
När det väl diskuteras Yngreligor så kan jag ge alla okunniga en uppdatering.

I dagsläget är AIK's Yngsta ohotade nr1 på yngrescenen. Detta är dem dels för att dem tillsammans med GU är aktivast - men framförallt för att de är en division bättre, mer erfarna och väldokumenterat väger mer än samtliga andra yngreligor.

n2 två är helt ohotat GU.
GU är tillsammans med AY såpass aktiva att man boxas mer än 4 gånger så mycket som t.ex BY. GU hade dessutom 100 % segrar tills de den 25 september mötte AY - ett hårt box som var över på 40 sek och där AIKs Yngsta gick som klara segrare.

-------------

BY/BO är många.
VÄÄÄÄLDIGT MÅNGA
En ny sorts nummerkåthet i bajen har lett till en kraftig kvalitetssänkning. I andra ligisters ögon framstår framför allt BO som ett hån mot scenen.

Både DY och BY/BO står still. Inget sker. Inga box.

TR som snart inte kan räknas som yngre längre boxas fortfarande relativt frekvent och hela tiden mot överlägset motstånd. Det är en tidsfråga innan TR tillhör de stora ligorna. Deras grabbar är hårda.

GAIS Yngre är på gång. Flera fighter mot WM och enligt uppgifter börjar erfarenheten ge resultat. Det blir en kamp mellan GAIS och TR om 5eplatsen på scenen sen.

High Potentials är sämst. Slåss inget - vinner inget. Hela Sverige tittar med rynkade ögonbryn på hela Frontline som står still - medan GAIS och TR rör på sig.
När kommer fighten alla väntar på? FRONTLINE, HighPot. - TRUE ROCKERS?!

Småligorna börjar gro över hela landet. Örebro, Västerås, Linköping, Norrköping, Halmstad (!), Boiltic Bandy (!!)


----------------

Saxar in ett inlägg från sthlm-södra där sthlms Yngreligors aktivitet de senaste 18 månaderna diskuterades.

"Bajens Yngsta:

Bajen – Norrköping
Bajen – AIK

100% Förluster

Djurgårdens Yngsta

DIF-GU
DIF AIK

100% Förluster


AIK’s Yngsta:


AIK-True Rockers,
AIK- High potentials,
AIK- WM,
AIK- Örebroderskapet,
AIK- SSK Hools,
AIK – VSKC,
AIK-KGB,
AIK- Örebroderskapet
AIK- DFG
AIK-GU
(tre box som grusats på boxdag dessutom)

100% VINST"


Det ska naturligtvis tilläggas att sammanställningarna av grusgropsboxen inte ger hela bilden. Varje helg i sthlm smäller det över stan.
Det som alla grabbar vet är vilket lag som går med hedern i behåll efter varje drabbning...
Nattlivsaffären är mycket mer mytomspunnen och lättare att slingra sig ur för bajen och dif. Men vi som vet - vi vet.
Vad gäller grusgropsstatistiken så är det helt enkelt för jävla jobbigt objektiv och sann, hur mycket AIK jag än är.

Jag ska väl vara ärlig och säga det att vi i DIF inte kört lika mycket som AIK men du målar ju bara upp det negativa för vår del och höjjer upp er själva till skyarna, försök hålla det sakligt så kan man ta dig på mer allvar.. DIF - WM vid Universitetet bestod 70% av ligan DY och det är ingen skillnad från när ni tex för nåt år sen spöa TR med den ligan ni kallade Aiks Yngsta.. Ni är duktiga på att poängtera att det är Aiks Yngsta som tar skalper trots att ni har en del äldre med er men när tex vi spöar upp någon och har ett par äldre så är det helt plötsligt DFG som kört.. Höj nivån lite, jag ger er att ni är bra just nu och ja kanske tom bäst men sånt svänger för ett par år sen var DY den bästa ligan i stan..
Citera
2011-02-13, 02:56
  #11338
Medlem
Kesslers avatar
Träffade på en råtta i stan som påstod att det hade varit box. Mer info?
Citera
2011-02-13, 12:46
  #11339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madrassmagiker
Jag ska väl vara ärlig och säga det att vi i DIF inte kört lika mycket som AIK men du målar ju bara upp det negativa för vår del och höjjer upp er själva till skyarna, försök hålla det sakligt så kan man ta dig på mer allvar.. DIF - WM vid Universitetet bestod 70% av ligan DY och det är ingen skillnad från när ni tex för nåt år sen spöa TR med den ligan ni kallade Aiks Yngsta.. Ni är duktiga på att poängtera att det är Aiks Yngsta som tar skalper trots att ni har en del äldre med er men när tex vi spöar upp någon och har ett par äldre så är det helt plötsligt DFG som kört.. Höj nivån lite, jag ger er att ni är bra just nu och ja kanske tom bäst men sånt svänger för ett par år sen var DY den bästa ligan i stan..

gång på gång får ni samtal (senast inatt) där ni erbjuds att dansa, det slutar som vanligt med ett nej, att ni inte är lika till nummer eller helt enkelt inte väljer att svara överhuvudtaget.

Jag skall dock ge er lite kredd, till skillnad ifrån bajen så vågar ni i vilket fall ställa upp ibland (Sundbyberg några helger sedan till exempel)
Citera
2011-02-13, 12:52
  #11340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Träffade på en råtta i stan som påstod att det hade varit box. Mer info?

box med vem? inte omöjligt att någon hamnade i handgemäng, detta behöver dock inte nödvändigtvis betyda att det är lagrelaterat. Mig veterligen satt vi på kungsgatan större delar av kvällen, därefter splittrades vi upp och gick till olika nattklubbar, 40 hungriga AIK....kunde slutat illa för dif och bajen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in