Citat:
Ursprungligen postat av Madrassmagiker
Jag ska väl vara ärlig och säga det att vi i DIF inte kört lika mycket som AIK men du målar ju bara upp det negativa för vår del och höjjer upp er själva till skyarna, försök hålla det sakligt så kan man ta dig på mer allvar.. DIF - WM vid Universitetet bestod 70% av ligan DY och det är ingen skillnad från när ni tex för nåt år sen spöa TR med den ligan ni kallade Aiks Yngsta.. Ni är duktiga på att poängtera att det är Aiks Yngsta som tar skalper trots att ni har en del äldre med er men när tex vi spöar upp någon och har ett par äldre så är det helt plötsligt DFG som kört.. Höj nivån lite, jag ger er att ni är bra just nu och ja kanske tom bäst men sånt svänger för ett par år sen var DY den bästa ligan i stan..
gång på gång får ni samtal (senast inatt) där ni erbjuds att dansa, det slutar som vanligt med ett nej, att ni inte är lika till nummer eller helt enkelt inte väljer att svara överhuvudtaget.
Jag skall dock ge er lite kredd, till skillnad ifrån bajen så vågar ni i vilket fall ställa upp ibland (Sundbyberg några helger sedan till exempel)