Citat:
Teoretiskt kan vem som helst vinna eller förlora, det beror på VAD/VEM man möter. I praktiken är det mycket enkelt att hålla en pub dörr. Denna gång höll vi inte bara dörren utan tryckte ut angriparna ur uteserveringen, restaurangen, foajen och slutligen byggnaden. Jag kan säga att jag själv var chockad över utgången, har aldrig varit med om något liknande, men det är faktiskt inte mitt fel att motståndarna gjorde en värdelös insats. Jag var en av dom 8 och jag hade inte en skråma förrutom lite öm i skallen och knogarna och nerblodade kläder. Vem som vann kan ni spekulera i hur mycket ni vill men JAG stod kvar och körde hela tiden, när allt var lugnt och bajen lättat gick jag därifrån precis som mina övriga vänner. Någon seger tycker jag inte att det var då endast några åkte i backen och kunde lämna självmant. Men att säga att vi torskade detta angrepp är bara fel och löjligt. Hade vi precis som vissa andra brukar göra vägrat kliva, rusat in i köket eller låst in oss på toaletten hade jag villigt erkänt ett förnedrande nederlag men nu var det precis tvärt om. Vårat svar var unisont och kom på en sekund, stenhård motattack.
Ursprungligen postat av den.dryge
För det första är jag fan ingen jävla bajare, och jag var inte där, men alla med över 45 i iq kan räkna ut att 8 man både teoretiskt och praktiskt helt omöjligt kan få en oavgjord fight mot minst 45 andra grabbar...
Vi var FB/YB, inte yngre.
Kgb har bevisligen lärt sig läxan efter denna piss insats eftersom de var tvugna att stampa sönder fotleder och känga in skallar när de mötte våra 10 man med närmare 30. Vi åkte men vi gömde oss inte som kgb gjort flera gånger senaste tiden vid numerärt underläge.
Var så goda, här har ni något för denna tråden så ovanligt som fakta från en som faktiskt var där (åtminståne första händelsen).
Och ja jag hävdar på fullaste allvar att vi är tuffast, störst och bäst i skandinavien.