Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Blir inte ett dugg sur, håller helt och hållet med dig. Jag vet verkligen inte allt på scenen. Inte ens en hälften, eller en tredjedel för den delen. Skillnaden är att när jag skriver några rader här så gäller det 9 ggr av 10 något jag eller ligan jag är med i varit med om. I dom få andra fall har jag talat direkt med personer som varit på plats. Så ditt försök att dra ner byxorna på mig föll platt. Och som någon före mig skrev, läs gärna hela inläggen noggrant och se till att du förstår det som står innan du kastar dig i något du med största sannolikhet kommer förlora.
Ber om ursäkt för att jag
missade den delen när han skrev "mer än dig". Det tar jag på mig.
Å andra sidan var inte mina inlägg några försök till att "dra ner byxorna på dig" utan mera ifrågasättande, för det är väl det man gör på ett forum... Men visst, du vann. Om det var det du ville höra.
Vilket skitsnack får jag höra nu då.