2012-12-22, 19:29
  #18529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Att de går på en match behöver inte betyda att de är aktiva som firma igen. Ett annat alternativ är att de skiter i vad AIK säger.

Det är ju i princip hela scenen som säger det, ingen lär styra något uppgjort med dom igen.
Citera
2012-12-23, 11:44
  #18530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Det är ju i princip hela scenen som säger det, ingen lär styra något uppgjort med dom igen.
Asså varför skriver sådana som dig när ni uppenbarligen vet ett skit om scenen? Det är löjligt att som firma avveckla sin verksamhet bara för att någon annan säger det.. och ja, jag känner mycket väl till omständigheterna runt detta. Förmodligen mer än dom flesta här inne. Och ingen annan firma står bakom gnagets "beslut" att sätta Norrköping i karantän. Ja kanske något litet skitgäng från landet som faktiskt inte räknas. Så var det med det. Sluta posta era gissningar tack.
__________________
Senast redigerad av El Pistolero 2012-12-23 kl. 11:46.
Citera
2012-12-23, 12:21
  #18531
Medlem
Förresten, vart tog bajensvin vägen? Blev han ledsen och avreggade sitt konto efter det offentliga rövknull han fick utstå här på fb? (Ja, är ganska uttråkad och du är en underhållande person att leka med.) Bjud lite på dig själv igen, hur går tugget på dom olika forumen du skriver på?
Citera
2012-12-23, 16:20
  #18532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Asså varför skriver sådana som dig när ni uppenbarligen vet ett skit om scenen? Det är löjligt att som firma avveckla sin verksamhet bara för att någon annan säger det.. och ja, jag känner mycket väl till omständigheterna runt detta. Förmodligen mer än dom flesta här inne. Och ingen annan firma står bakom gnagets "beslut" att sätta Norrköping i karantän. Ja kanske något litet skitgäng från landet som faktiskt inte räknas. Så var det med det. Sluta posta era gissningar tack.


Jag ville bara ha info då jag inte vet hur det hela låg till!
Citera
2012-12-23, 17:30
  #18533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Asså varför skriver sådana som dig när ni uppenbarligen vet ett skit om scenen? Det är löjligt att som firma avveckla sin verksamhet bara för att någon annan säger det.. och ja, jag känner mycket väl till omständigheterna runt detta. Förmodligen mer än dom flesta här inne. Och ingen annan firma står bakom gnagets "beslut" att sätta Norrköping i karantän. Ja kanske något litet skitgäng från landet som faktiskt inte räknas. Så var det med det. Sluta posta era gissningar tack.

Har faktiskt kört om du nu måste veta, men visst var bara vad jag hört, tycker också det är väldigt larvigt att lägga ner sin verksamhet.

Är inte inolverad nu men har antagligen kört mer en dig, oavsett så utalar jag mig hur jag vill när jag vill om detta ämne på ett allmänt jävla forum, tönt.
Citera
2012-12-23, 17:51
  #18534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Har faktiskt kört om du nu måste veta, men visst var bara vad jag hört, tycker också det är väldigt larvigt att lägga ner sin verksamhet.

Är inte inolverad nu men har antagligen kört mer en dig, oavsett så utalar jag mig hur jag vill när jag vill om detta ämne på ett allmänt jävla forum, tönt.
Kört mer än mig? Märkligt uttalande, vem som kört mest av oss kan vare sig du eller jag svara på utan att känna varandra, eller hur. Dessutom är jag inte ett dugg intresserad av att försöka vinna den här larviga tävlingen du bjuder in till. Vilka har du kört med?
Citera
2012-12-23, 19:15
  #18535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Förresten, vart tog bajensvin vägen? Blev han ledsen och avreggade sitt konto efter det offentliga rövknull han fick utstå här på fb? (Ja, är ganska uttråkad och du är en underhållande person att leka med.) Bjud lite på dig själv igen, hur går tugget på dom olika forumen du skriver på?
Skrev inte han att det senaste var hans sista...? Och jag förstår mig faktiskt inte på dig, varför tro att du vet allt när du inte gör det? Ingen vet allt om "scenen". Lägg ner. Nu blev du sur, eller hur? För du tror inte att du vet allt...
Citera
2012-12-23, 19:16
  #18536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Kört mer än mig? Märkligt uttalande, vem som kört mest av oss kan vare sig du eller jag svara på utan att känna varandra, eller hur. Dessutom är jag inte ett dugg intresserad av att försöka vinna den här larviga tävlingen du bjuder in till. Vilka har du kört med?
Vart sa han att han kört mer än dig?
Citera
2012-12-23, 19:26
  #18537
Medlem
pederastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Vart sa han att han kört mer än dig?

kan inte du läsa inläggen innan du ställer korkade frågor?
Citera
2012-12-23, 20:04
  #18538
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Vart sa han att han kört mer än dig?
Du har rätt, han skrev "mer en dig" och det är en helt annan sak. Eller nåt.
Citera
2012-12-23, 20:05
  #18539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Skrev inte han att det senaste var hans sista...? Och jag förstår mig faktiskt inte på dig, varför tro att du vet allt när du inte gör det? Ingen vet allt om "scenen". Lägg ner. Nu blev du sur, eller hur? För du tror inte att du vet allt...
Blir inte ett dugg sur, håller helt och hållet med dig. Jag vet verkligen inte allt på scenen. Inte ens en hälften, eller en tredjedel för den delen. Skillnaden är att när jag skriver några rader här så gäller det 9 ggr av 10 något jag eller ligan jag är med i varit med om. I dom få andra fall har jag talat direkt med personer som varit på plats. Så ditt försök att dra ner byxorna på mig föll platt. Och som någon före mig skrev, läs gärna hela inläggen noggrant och se till att du förstår det som står innan du kastar dig i något du med största sannolikhet kommer förlora.
Citera
2012-12-23, 20:23
  #18540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Blir inte ett dugg sur, håller helt och hållet med dig. Jag vet verkligen inte allt på scenen. Inte ens en hälften, eller en tredjedel för den delen. Skillnaden är att när jag skriver några rader här så gäller det 9 ggr av 10 något jag eller ligan jag är med i varit med om. I dom få andra fall har jag talat direkt med personer som varit på plats. Så ditt försök att dra ner byxorna på mig föll platt. Och som någon före mig skrev, läs gärna hela inläggen noggrant och se till att du förstår det som står innan du kastar dig i något du med största sannolikhet kommer förlora.
Ber om ursäkt för att jag missade den delen när han skrev "mer än dig". Det tar jag på mig.

Å andra sidan var inte mina inlägg några försök till att "dra ner byxorna på dig" utan mera ifrågasättande, för det är väl det man gör på ett forum... Men visst, du vann. Om det var det du ville höra.

Vilket skitsnack får jag höra nu då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in