2012-09-16, 12:00
  #17341
Medlem
DFG (2 st) dricker öl på Liljeholmstorget... Nåt med "Latino" heter haket.
Citera
2012-09-16, 12:01
  #17342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gottado
Kan någon här referera till en tidigare liknande händelse?

Om jag minns rätt så blev FB utsatta för samma sak en gång vid en fotbollsturnering anordnad av Black Army (tror jag). Då blev det ett jävla liv i luckan.

Gårdagens händelse hör inte hemma på scenen, det var fegt och lågt. Jag hoppas att alla gnagare som var med i går ser sig stolt i spegeln idag och klappar varandra om ryggen!
Citera
2012-09-16, 12:52
  #17343
Medlem
Tja!

Undrar om det finns någon här som vet var man kan hitta filmklipp på firmorna när de slåss mot varandra, t.ex. när FB slog sönder KGB i gnesta?
Citera
2012-09-16, 13:47
  #17344
Bannlyst
Går rykten om att ngn dött innan matchen vid tuben
Citera
2012-09-16, 13:49
  #17345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt
Detta är kopierat rakt av från en av mina vänners tjejs facebook som är 22 år gammal:

Detta går ut till er "tuffa" 150 AIK grabbar som hälsade på Gubbängsfältet under en familjefest med barn, fruar och föräldrar bland annat min egna mamma och pappas närvaro, Att sparka min 55 åriga pappa och sedan ge sig på mig kan ha varit det mest fega som någonsin har inträffat, och dessutom inte vågar visa era "tuffa" ansikten när jag konfronterar er en efter en. Det enda jag fick till svar var "Ska vi döda dig också bajenhora" ?? "Akta dig så jag inte sänker dig" "Håll käften fitta" Pinsamma gnaget, jag ska inte säga att hämnden är ljuv men jag hoppas att jag aldrig behöver se ditt fula ansikte igen för då tänker jag se till så att hela din familj får veta vad du står för och vad du gjorde mot mig och min familj.

Skottpengar på alla jävla kräk som var med i denna ryggradslösa händelse. Såna som er som åker på däng av polisen och gråter ut en timma senare på SS. Horor.


Kan man kalla FB för firma?

Mitt intryck är att det mer är ett kriminellt nätverk. Jag menar firmor är väl lite utpräglade av deras inställning till att inte sparka på liggandes, visa respekt osv... FB saknar helt och hållet någons slags "firma-attityd" och är kapabla till att ge sig på både kvinnor och äldre. Bara en tidfråga innan något barn kommer i kläm?
Citera
2012-09-16, 14:13
  #17346
Medlem
fraktionskanehbgs avatar
Har det inte hänt någonting mellan AIK Djurgården idag?
Citera
2012-09-16, 17:03
  #17347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraktionskanehbg
Har det inte hänt någonting mellan AIK Djurgården idag?

ahh dom har spelar fotboll...
Citera
2012-09-16, 17:16
  #17348
Medlem
Hur mycket Firman Boys än hetsar på internet nu vet vi nu att dom är rädda för Bajen...
Annars hade de inte behövt 150+ man för att spöa 40 pers...Speciellt när mer än hälften är snorungar från BHS. Självklart hade gnaget spotters på plats och visste exakt hur det låg till.
Citera
2012-09-16, 17:38
  #17349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebCoH
Tja!

Undrar om det finns någon här som vet var man kan hitta filmklipp på firmorna när de slåss mot varandra, t.ex. när FB slog sönder KGB i gnesta?

Har du hörtalas om
Att söka på
Google eller något liknade ?
__________________
Senast redigerad av Brydigintee 2012-09-16 kl. 17:59.
Citera
2012-09-16, 18:32
  #17350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atheistanton
Hur mycket Firman Boys än hetsar på internet nu vet vi nu att dom är rädda för Bajen...
Annars hade de inte behövt 150+ man för att spöa 40 pers...Speciellt när mer än hälften är snorungar från BHS. Självklart hade gnaget spotters på plats och visste exakt hur det låg till.

FB kör ju bara liiiiga mot liiiiga!
Citera
2012-09-16, 18:39
  #17351
Medlem
Någon som sitter på info om några drabbningar i samband med dagens derby?
Citera
2012-09-16, 19:04
  #17352
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodySimpson
Går rykten om att ngn dött innan matchen vid tuben

Nej ingen har dött. Däremot var det kaos i tuben och det var någon brud som svimmade (eller var på gränsen till det) så snuten slog sönder rutan till tuben med batong för att få ut henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in